Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 07.11.2015 - Tielt-Winge - Mountainbiketoertocht

07.11.2015 - Tielt-Winge - Mountainbiketoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Tinus Lochs Mountainbiker

Mijn bike: Isaac Impulse / JAD JR5 / Niner EMD 9 / Trek FX500
kenny.m schreef:
Hallo,

Deze tocht komt niet in de buurt van Holsbeek of Kortrijk-Dutsel of Troostemberg of Gemp.
Als je van die richting komt kan je best inpikken aan de Sporthal zelf. Onze herfstroute gaat weinig ten westen van de Sporthal.

Mvg,

Thx voor het snelle antwoord Kenny =D>

kenny.m Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Moozes Tribe / Scott Scale 740
Allen,

Ondertussen zijn onze teams bezig met de voorbereidingswerkzaamheden. We hebben reeds enkele omgevallen bomen verwijderd, de nodige snoeiwerkzaamheden, gras gemaaid enzovoort.

Als het weer zo blijft gaan we ook niet mogen klagen van de ondergrond, mogelijks is het zelfs droger als onze zomertocht!

Mvg,

kenny.m Avatar gebruiker
Mountainbiker

Allen,

De voorbereidingen lopen vlotjes. Ondertussen zijn tracks in de privé bossen bladervrij gemaakt zodanig dat jullie de single-tracks netjes zien liggen. Vanaf morgen starten we met de afpijling.

Tot zaterdag in Tielt-Winge!

Z. Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets
Tof, ne zaterdagtocht. En ze lijken niet op een inspanning meer of minder te zien. Ik kom af.

Biestie1 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Kona
kenny.m schreef:
Hallo,

... Onze herfstroute gaat weinig ten westen van de Sporthal.

Mvg,

Dus verder naar het Oosten ? Waar kom je het verst ? Halen of Diest ergens ?
Kan ik daar inpikken.

kenny.m Avatar gebruiker
Mountainbiker

Hallo,

Je kan dan best inpikken aan Struikstraat in Assent.

Mvg

Z. Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets
Ze moeten dat meer doen, ne toertocht op zaterdag. Op een of ander manier is dat meer chill. Mogelijk omdat het vertrek meer gespreid verloopt.

eric66 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: FOCUS RAVEN MAX PRO 27,5"
Dit was een leuke toertocht, 7 november en korte mouwen en korte broek, en nog zweten op de fiets. Fijn parcours, van alles wat (beton, gravel, singletrackjes, technisch, klimmetjes), prima BV, goede faciliteiten (zoals op de zomertocht). Mogen ze elk jaar doen en vooral op zaterdag, minder druk door gespreid vertrek uur. Nu wachten op de foto's.

crank Mountainbiker

Mijn bike: Merida Big Seven 9000
Inderdaad een heel mooie tocht ...vooral de singletracks waren heel wat fun ! Knap gedaan !!

kenny.m Avatar gebruiker
Mountainbiker

Alvast bedankt aan alle 600 deelnemers, wij hebben ervan genoten en uit de eerste reacties blijkt jullie ook!

De foto's worden later deze week op onze website, www.twv.be, geplaatst.

Binnenkort zullen we ook als werkgroep de tocht evalueren om te kijken of we deze eenmalige jubileum tocht gaan omzetten in een jaarlijks evenement.

Groetjes en bedankt,
De organisatie

VorigeVolgende

Keer terug naar Toertochten