lichaams-bescherming / protectie

Voor alles wat met All-mountain / Enduro heeft te maken ..
Gebruikersavatar
Beanz
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 12 nov 2014 12:37

Re: lichaams-bescherming / protectie

Bericht door Beanz »

Dr.Gonzo schreef:Nog nooit scheenbescherming nodig gehad, maar na twee dagen Garda stonden mijn schenen vol met blauwe indicaties van steen/been contact.

Ter plaatse een setje ION protecties gehaald en nog 4 dagen zorgeloos kunnen verder shredden!
ik ben tevreden met enkel elleboog bescherming. :lol:
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Re: lichaams-bescherming / protectie

Bericht door Dr.Gonzo »

Beanz schreef:
Dr.Gonzo schreef:Nog nooit scheenbescherming nodig gehad, maar na twee dagen Garda stonden mijn schenen vol met blauwe indicaties van steen/been contact.

Ter plaatse een setje ION protecties gehaald en nog 4 dagen zorgeloos kunnen verder shredden!
ik ben tevreden met enkel elleboog bescherming. :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Svenvl01
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 25 sep 2013 17:29
Rijdt met: Cube Stereo HPA 160 27.5 Race

Re: lichaams-bescherming / protectie

Bericht door Svenvl01 »

Ben nieuw in het trial gebeuren en ben nog op zoek naar goede kwalitatieve bescherming..
Ik denk zelf aan knie/ellenboog bescherming van Ion, fox open en fox integraal helm.

Zijn er handige winkels om wat te passen, informatie te krijgen? Moet niet direct in de buurt zijn (rij gerust wel wat voor goede keuze), ben van het Antwerpse.

Hoopte op de jaarbeurs in Utrecht vandaag wat te kunnen passen en kijken maar helaas :P

Edit: barracuda waver lijkt me ook geschikt
LaurentS
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: do 11 jun 2015 13:47

Re: lichaams-bescherming / protectie

Bericht door LaurentS »

Knie en elleboogbeschermers heb ik online besteld via bikester.be. Fox integraalhelm en fox beschermvest heb ik onlangs gekocht bij Barracuda in Waver. Prima service en prijzen zijn ok.
Een aanrader!
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: lichaams-bescherming / protectie

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Svenvl01 schreef:Ben nieuw in het trial gebeuren en ben nog op zoek naar goede kwalitatieve bescherming..
Ik denk zelf aan knie/ellenboog bescherming van Ion, fox open en fox integraal helm.

Zijn er handige winkels om wat te passen, informatie te krijgen? Moet niet direct in de buurt zijn (rij gerust wel wat voor goede keuze), ben van het Antwerpse.

Hoopte op de jaarbeurs in Utrecht vandaag wat te kunnen passen en kijken maar helaas :P

Edit: barracuda waver lijkt me ook geschikt
Volgens de ion site, vlakbij een dealer, in Stabroek, bikeaholic, weet niet wat hij op voorraad heeft, maar kan altijd proberen of er even een telefoontje aan wagen.
Plaats reactie