Grand Raid Godfroy 2015

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Biker23
Mountainbiker
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 20 sep 2010 18:35
Rijdt met: Cannondale flash 29 carbon 1, Cannondale conto

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door Biker23 »

Weinig op aan te merken. Prachtig parcours die een heel pak technischer is geworden.
90 km blijft een toppertje. Volgend jaar terug paraat.
Gebruikersavatar
faf
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: zo 07 okt 2012 16:58
Rijdt met: Scott Spark 910
Contacteer:

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door faf »

filmke op de 70km
Enjoy!

" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanjb
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 26 dec 2011 20:01
Rijdt met: Cube ltd race 2011

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door Vanjb »

Door deze film beslist dat ik volgend jaar toch maar eens tot daar ga komen :-)
Gebruikersavatar
andy vdb
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 02 feb 2011 21:11
Rijdt met: cube ltd comp 2011,Corratec revolution 2017

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door andy vdb »

Vanjb schreef:Door deze film beslist dat ik volgend jaar toch maar eens tot daar ga komen :-)
Zeker doen !!!Hier ook de 70k gedaan 8) 8) :-D =D> (o)
jonas_g
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: di 17 aug 2010 11:11
Rijdt met: Cube 29 HPC Elite Race

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door jonas_g »

Wat laat maar ik vroeg me af als er nog zijn die benzine gekregen hebben ipv water op de 2de bevoorrading ?
Gebruikersavatar
Heinz
Mountainbiker
Berichten: 369
Lid geworden op: za 19 okt 2002 19:06

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door Heinz »

jonas_g schreef:Wat laat maar ik vroeg me af als er nog zijn die benzine gekregen hebben ipv water op de 2de bevoorrading ?
Ja wat voor vergif was me dat...ik denk dat ze hun waterbidons goed hadden ontsmet, maar daarna niet goed uitgespoeld... :roll:
Gebruikersavatar
Rode Kogel
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: ma 28 jun 2004 08:21
Rijdt met: Scott 29 pro

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door Rode Kogel »

:-D na vele jaren .... is de grg eindelijk terug! Vorig jaar was de marathon terug beter met een veel betere uitpijling. Opnieuw de 130km gereden en dus met de gezamelijke start van 130 en 160km.
Uitstekend uitgepijld en toch één keer over een dwarse kalkstreep gereden. Dan weet je direct: foutje!
Dankzij de extra technische passages echt genoten van mountainbiken. Een aangenaam verschil met vorige edities waar je bredere paden deed. Dit maakt de grg zoveel mooier en vooral leuker!
Volhouden zo en liefst nog meer technische klimmen en dito afdalingen.

jammer dat er geen uitreiking is voor het master klassement en er alleen een podium is voor de eerste drie.

](*,)
Giobiker
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: wo 07 okt 2009 22:39
Rijdt met: Specialized epic 29 / Scott Scale 920

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door Giobiker »

Dit jaar eens voor de 90km gegaan ipv de 70km van vorig jaar, er zaten een paar serieus lange klimmen in en het ging er soms ook steil aan toe, uiteindelijk aangekomen met een 83km en 2517hm op de garmin!
Gelukkig kregen we de regen niet die was voorspeld!
Blijkbaar viel voor heel wat deelnemers de 90km toch te zwaar uit en overwegen ze om volgend jaar het aantal hoogtemeters te minderen en toch aan 90km te komen, mij lijkt het toch zo dat je dit toch kan verwachten als je hiervoor inschrijft...
Volgend jaar zeker terug!

groeten.
Gebruikersavatar
erwin.91
Mountainbiker
Berichten: 1849
Lid geworden op: zo 26 nov 2006 20:00
Rijdt met: NINER!!!

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door erwin.91 »

na 4 jaar op rij de 70 gereden te hebben, heb ik dit jaar de 160 gereden.
Dus op de lus van de 70 kon ik mij zo een beetje voorstellen wat er mij te wachten stond.
De lus van de 90 "amai" is die zwaar seg.
Ik heb een zeer mooie en goed georganiseerde marathon gereden en met aan de bevoorradingen meer dan voldoende eten en drinken.
Zoals het hier al gezegd is "de GRG is back" =D> =D> =D>

Misschien een puntje van kritiek, soms heb ik het gevoel dat er gezocht word naar passage waar het onmogelijk is om te fietsen. Of deze passages echt nodig zijn ???
Gebruikersavatar
Rode Kogel
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: ma 28 jun 2004 08:21
Rijdt met: Scott 29 pro

Re: Grand Raid Godfroy 2015

Bericht door Rode Kogel »

de passage met grote rotsblokken naast de rivier heeft altijd al in de langere afstand gezeten. Gewoon aanvaarden dat dat erbij hoort! net zoals je bij de Cristalp ook de pas de Lona moet omhoog stappen. In chemin de soleil zitten er ook meerdere stapstukken. Het is ook :-D niet omdat ik het niet op of afrijd dat andere dat niet kunnen.
Plaats reactie