Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
cureghempiet
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: vr 25 apr 2008 09:48
Rijdt met: niner emd9 met afterburner ;)

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door cureghempiet »

Die van 2014 is al online :-$
BikingBrecht
Mountainbiker
Berichten: 681
Lid geworden op: di 03 aug 2004 19:28
Rijdt met: Cannondale F500, Cannondale Rush 5 met Fox vork

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door BikingBrecht »

cureghempiet schreef:Alle respect v de org maar gisteren stond de uitslag op een PC in een excell bestandje. Dit uploaden duurt 5min en dan hebben alle mensen hun uitslag. Want daar komt het grote deel toch voor...om te zien waar ze horen in de pikorde.
En toen zei Djokovic op Rolang Garros : "Naast zeges zijn er nog veel belangrijker zaken in het leven: karakter en RESPECT!!"
Gebruikersavatar
cube-rider
Mountainbiker
Berichten: 144
Lid geworden op: vr 17 sep 2010 01:21
Rijdt met: CUBE AMS 100 Super HPC RACE 29 blackline

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door cube-rider »

Rustig over die uitslag is het vandaag niet het is morgen hé. :wink:
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door kenny »

uncle sam schreef:
Swannie schreef:
cureghempiet schreef:Wat kan er nu zo moeilijk zijn om die uitslag online te zetten?
Al eens over nagedacht hoeveel werk de organisatie voor, tijdens en na zo'n event heeft?
Het zijn geen professionelen zoals chronorace e, tis een mtb club met mensen met dagtaken..
Ze zijn wrs nog aant zoeken achter hun bikewash installatie :roll:
Eerder al die vuiligheid aan het oprapen van achter het parcours. Relax, ga een toerke fietsen en drinkt een goei pint :wink:

Ook ik heb een schitterende dag beleefd. Leuk parcours, mooi weer en met goed gezelschap onderweg. Meer van dat (o)
Gebruikersavatar
Ninja
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 16 dec 2007 19:05
Rijdt met: BSB

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door Ninja »

als ik den uitslag zondag bekeek dacht ik onmiddellijk oei hier klopt iets niet, denk dat er verwarring is tussen deelnemers van de 50 en de 80km...gouden tip voor volgend jaar, hou die nummers op de 2 afstanden gescheiden door bv een andere kleur van plaatje of andere honderdtallen en je maakt het jullie veel gemakkelijker...enfin denk ik.
gbike1
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 04 jun 2011 16:50
Rijdt met: Specialized Epic FSR

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door gbike1 »

Ninja schreef:als ik den uitslag zondag bekeek dacht ik onmiddellijk oei hier klopt iets niet, denk dat er verwarring is tussen deelnemers van de 50 en de 80km...gouden tip voor volgend jaar, hou die nummers op de 2 afstanden gescheiden door bv een andere kleur van plaatje of andere honderdtallen en je maakt het jullie veel gemakkelijker...enfin denk ik.
Volgens mij maakt dat niet uit, als ze een deftige macro in Excel hebben... Enkel voor de omstaanders is dat interessant om twee kleuren te hebben.

Maar inderdaad, als ze alles onmiddellijk in hun PC ingeven bij de start en de aankomst (veronderstel ik toch om zo een beetje eerlijk de tijd in rekening te brengen) mag het niet te lang duren.
Misschien moeten ze het zaakje nog even manueel checken adhv hun opgeschreven nummers?

En ja, dat afsnijden van singletracks, als je dat doet dan bedot je enkel jezelf. Hoe belachelijk flauw kan je zijn...
Bruiner
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 28 mei 2014 19:40

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door Bruiner »

Wanneer is de uitslag online?
Gebruikersavatar
IntoXic
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 16 apr 2003 13:15
Rijdt met: Scott Scale 910 / Klein Attitude V

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door IntoXic »

80km: http://mtbteamlangdorp.be/chrono/uitslag/2015_80.html" onclick="window.open(this.href);return false;
50km: http://mtbteamlangdorp.be/chrono/uitslag/2015_50.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Brevet:
http://mtbteamlangdorp.be/diplomas/2015/" onclick="window.open(this.href);return false; > Klikken op je nummer

Waarom is dit later:
Zondag om 5u30 vertrokken en om 23u thuisgekomen van op te ruimen > geen zin meer om alles te controleren.
Maandag > Tussen 6 en 22u30: Gaan werken, 80mails gestuurd met "ja de uitslag komt vanavond" & nog wat aan mijne bouw gewerkt . > Dus om 23u pas aan de afwerking van de uitslag begonnen

Er waren inderdaad veel mensen die voor 80 ingeschreven hadden die onderweg op 50 overgeschakeld zijn.
Deze stonden zondag, uiteraard met een recordtijd, in de foute lijst.

Dit heb ik rechtgezet, alsook de inschrijvingsformulieren overlopen waar leesbaar/ingevuld, o2 bikers nummers overlopen, typfouten gedubbelchecked met de papieren versie (2 foutjes) en alles online gezet
Gebruikersavatar
IntoXic
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 16 apr 2003 13:15
Rijdt met: Scott Scale 910 / Klein Attitude V

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door IntoXic »

cureghempiet schreef:Wat kan er nu zo moeilijk zijn om die uitslag online te zetten?
Niets, gewoon een bestandje uploaden
Gebruikersavatar
IntoXic
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 16 apr 2003 13:15
Rijdt met: Scott Scale 910 / Klein Attitude V

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door IntoXic »

gbike1 schreef:
Ninja schreef:als ik den uitslag zondag bekeek dacht ik onmiddellijk oei hier klopt iets niet, denk dat er verwarring is tussen deelnemers van de 50 en de 80km...gouden tip voor volgend jaar, hou die nummers op de 2 afstanden gescheiden door bv een andere kleur van plaatje of andere honderdtallen en je maakt het jullie veel gemakkelijker...enfin denk ik.
Volgens mij maakt dat niet uit, als ze een deftige macro in Excel hebben... Enkel voor de omstaanders is dat interessant om twee kleuren te hebben.

Maar inderdaad, als ze alles onmiddellijk in hun PC ingeven bij de start en de aankomst (veronderstel ik toch om zo een beetje eerlijk de tijd in rekening te brengen) mag het niet te lang duren.
Misschien moeten ze het zaakje nog even manueel checken adhv hun opgeschreven nummers?

En ja, dat afsnijden van singletracks, als je dat doet dan bedot je enkel jezelf. Hoe belachelijk flauw kan je zijn...

Verschillende kleuren maakt geen verschil, moet gewoon de afstand juist zetten in computer.
En als men onderweg een andere afstand kiest moet je dat gewoon achteraf even aanpassen.


Gelukkig zetten we Excel niet in als timing software. Dan stop ik ermee :)
Plaats reactie