Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
erwin.91
Mountainbiker
Berichten: 1849
Lid geworden op: zo 26 nov 2006 20:00
Rijdt met: NINER!!!

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door erwin.91 »

Ik heb mij goed geamuseerd en een mooie rit gereden.
gbike1
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: za 04 jun 2011 16:50
Rijdt met: Specialized Epic FSR

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door gbike1 »

Mooi parcours, mooi weertje.
Proficiat aan de organisatie voor de bevoorradingen! Zeker genoeg aanwezig van alles, zelfs drinkbussen en gratis spaghetti nadien!
Eén minder punt: het is wel geen wedstrijd, maar je hebt een nummer, en je tijd wordt opgenomen voor "de eer". Maar vermits er regelmatig een drukke weg moet over gestoken worden, zouden seingevers zeker een beter veilig gevoel geven!
Ook wat borden onderweg plaatsen met nog 15km, nog 10km etc (nu stond er één klein bordje 16km bij de laatste controle) zou beter zijn...
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door TaurineR »

gbike1 schreef:Mooi parcours, mooi weertje.
Proficiat aan de organisatie voor de bevoorradingen! Zeker genoeg aanwezig van alles, zelfs drinkbussen en gratis spaghetti nadien!
Eén minder punt: het is wel geen wedstrijd, maar je hebt een nummer, en je tijd wordt opgenomen voor "de eer". Maar vermits er regelmatig een drukke weg moet over gestoken worden, zouden seingevers zeker een beter veilig gevoel geven!
Ook wat borden onderweg plaatsen met nog 15km, nog 10km etc (nu stond er één klein bordje 16km bij de laatste controle) zou beter zijn...
Inderdaad, volledig mee eens, actieve seingevers op bepaalde plaatsen is zeker een meerwaarde.
En die bordjes zouden ook wel wat extra aankleding geven.
DennisTheMenace
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: za 08 mar 2014 23:50
Rijdt met: Giant Anthem x29

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door DennisTheMenace »

Prachtig weer, prachtig parcours en uitstekende organisatie, ik kom volgende jaar zeker terug.
1 minpunt, ik ben laat vertrokken en de berg afval die ik onderweg ben tegengekomen vond ik echt niet kunnen. Blijkbaar gooit iedereen zijn afval ( papiertjes van repen en gelletjes) gewoon op de grond, kwestie van nog een paar gram te sparen? Een beetje respect mag wel, op deze manier krijgt de sport snel een slechte naam denk ik.. [-(
Gebruikersavatar
DeGlenne
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: zo 22 mar 2009 16:31
Rijdt met: NinerD Moonduster,Kona Unit Ss, Kona Paddywagon

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door DeGlenne »

+1 Dennis
Niet normaal wat afval er overal op de grond lag. Ik heb genoten met de singlespeed en kom volgend jaar zeker terug. Top parcour bij een zalig weertje en ne goeie spaghetti achteraf, meer moet da ni zijn.
Gebruikersavatar
Ninja
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 16 dec 2007 19:05
Rijdt met: BSB

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door Ninja »

bosse schreef:@ninja
Ik ken geen enkele wedsteijd waar de top 10 een prijs krijgt. In Belgie mag je al blij zijn als de top 3 iets krijgt. Volgend jaar nog eens proberen dan dan hé.

Ook nog duidelijk op de website: Dit is GEEN wedstrijd. Enkel tijd voor jezelf.
Manneke uwen uitleg is dikke zever...wat ze op een ander doen maakt mij niet uit, ik rij al jaren deze chrono en er zijn altijd 10 prijzen geweest, en het gaat niet over wat ge krijgt ... ten 2de iedereen of velen toch hebben graag een aandenken in de vorm van een foto...gij iemand gezien...ten 3de geen wedstrijd, voor u misschien niet maar met nr op u fiets gaat het over een wedstrijd in welke vorm ook !!!
balphydus
Mountainbiker
Berichten: 782
Lid geworden op: za 04 nov 2006 09:16
Rijdt met: Scott Scale

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door balphydus »

Ninja schreef:
bosse schreef:@ninja
Ik ken geen enkele wedsteijd waar de top 10 een prijs krijgt. In Belgie mag je al blij zijn als de top 3 iets krijgt. Volgend jaar nog eens proberen dan dan hé.

Ook nog duidelijk op de website: Dit is GEEN wedstrijd. Enkel tijd voor jezelf.
Manneke uwen uitleg is dikke zever...wat ze op een ander doen maakt mij niet uit, ik rij al jaren deze chrono en er zijn altijd 10 prijzen geweest, en het gaat niet over wat ge krijgt ... ten 2de iedereen of velen toch hebben graag een aandenken in de vorm van een foto...gij iemand gezien...ten 3de geen wedstrijd, voor u misschien niet maar met nr op u fiets gaat het over een wedstrijd in welke vorm ook !!!
Gisteren snel op zijne fiets, vandaag snel op zijn paard :drunk:
sinas
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 31 aug 2009 17:46
Rijdt met: cannondale

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door sinas »

Een wedstrijd is het zeker, je heb toch een nummer op je stuur.
Het inhalen ging bijna overal prima, en gelukkig was er ook veel begrip van de andere chrono rijders die allemaal goed uit het pad gingen voor de wat snellere rijders, met toertochten is dat wel eens anders 8)
Ik heb zelf genoten van een mooi parcour, soms stonden de pijlen net iets te laat, vooral in het begin in het bos stuk..
De verzorging was top, het weer ook trouwens (o)
Ja prijzen zijn altijd leuk, een podium zou ook niet verkeerd zijn.
cureghempiet
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: vr 25 apr 2008 09:48
Rijdt met: niner emd9 met afterburner ;)

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door cureghempiet »

Uitslag al ergens te vinden?
Gebruikersavatar
TimW
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 24 jul 2011 15:18

Re: Zondag 07 Juni: 15e Hagelandse Chrono 50 Km / 80 Km

Bericht door TimW »

Nog geen uitslag te vinden volgens mij...

Ik heb me geamuseerd gisteren!
Perfect weer, mooie streek, mooi parcours, gevulde drinkbussen aan de bevoorrading, super toch?
De seingevers waren idd niet echt actief.. Actief aant uitleggen tegen elkaar, dat wel...

Ik hoop dat ik genen DSQ achter mijne naam heb staan, want 1 vd controleurs heeft op mijn remleiding gekleurd ipv op mijn nummerbord :roll:

Enne, ne chrono is een wedstrijd hé, anders ist nen toertocht...
Plaats reactie