Echternach 2015

Flowtrack Bike staat met haar Shortbikeweekends voor korte, goed georganiseerde bikevakanties met gemiddeld drie fietsdagen. Voor alle vragen i.v.m. de bestemmingen voor 2014 kan je hier terecht.
Gebruikersavatar
Remme Ni te Temme
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 13:21
Rijdt met: Scott Spark 900 PREMIUM SL/ Scott Foil Team / Specialized S-Works Venge / Moozes Tornado K1

Re: Echternach 2015

Bericht door Remme Ni te Temme »

@ Toto, ik weet niet in welke groep je zat, met al die 'nicknames' (what's in a Nickname he Reflex?) weet ik niet wie wie is, maar veel van die trapjes waren wel te rijden hoor. Voor mij en toch een heel deel van mijne groep was dat ook net deel van de uitdaging! Geraak ik er op of niet, desnoods met 2de poging. Dit gezegd zijnde, in Echternach fiets je in een prachtige omgeving en super mooie single tracks. Effectief moet er soms naar boven geklauterd worden of een langere trap overbrugd worden. In de plaats van dat ik dat vervelend vind, zie ik dat eerder als 'part of the adventure' goed en wel wetende dat er niet veel bikers ons dat hebben voor gedaan.
Nu als je graag veel technische single tracks wilt met maar 1 of 2 trapjes op de 3 dagen, raad ik je de shortbike naar het Ahrtal aan! Daar fietsen is VET! Maar je moet wel wat technische bagage hebben...
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Echternach 2015

Bericht door Reflex »

Whats in the nickname idd want dit weekend was jij de man met de beste reflexen :lol: Hoe jij je uit sommige situaties heb weten te manoeuvreren weet ik nog altijd niet. Met name die boom staat nu nog altijd te beven.

Het was een leuk weekend en het was mooi om elkaar eens goed uit te dagen en wat te spelen. Je was een geduchte "tegenstander" :evil: :wink: Ook de dames van de catering verdienen weer alle lof, man wat is dat genieten na enkele uren fietsen.

Ik ga vandaag niet koersen nadat mijn wekker vanmorgen om 5 uur af ging. Ik ga wat losfietsen richting de koers om anderen te zien afzien.
Gebruikersavatar
Remme Ni te Temme
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 13:21
Rijdt met: Scott Spark 900 PREMIUM SL/ Scott Foil Team / Specialized S-Works Venge / Moozes Tornado K1

Re: Echternach 2015

Bericht door Remme Ni te Temme »

slim! :lol:
Gebruikersavatar
IRA
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: do 27 jan 2011 15:51
Rijdt met: nen hele goeie

Re: Echternach 2015

Bericht door IRA »

yep, ik kan me alleen aansluiten bij de rest, het was weer gewoonweg kei goe.
De tracks zijn fantastisch en de organisatie is supervlot.
3 dagen biken, en aan niks anders moeten denken, da's ideaal.
Kijk al uit naar de volgende !!
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Re: Echternach 2015

Bericht door Schijfrem »

Ben ook nog aan het bekomen van Echternach.
Sfeer in de groepen zat goed, mooi streek, het weer heeft ons niet teveel parten gespeeld enkel de laatste dag maar we mogen niet klagen :-D
Het niveau in groep rood zat heel dicht bij elkaar, zeker met het verschil in leeftijd en conditie is het toch leuk dat iedereen goed meekon. Op de laatste dag was voor mij en de meesten toch denk ik het beste er van af ... of het vat leeg zeg maar en daardoor moesten de snellere wat langer wachten op de tragere, zoals ik o.a. maar mijne ouwe rug kon dat stap- en klimwerk op die trappen op het einde wat moeilijker verteren. :oops:
Zoals we gewend zijn van FlowTrack Bike was de catering ook weeral dik OK en het is altijd tof dat ze u steeds van die nuttige gadgets meegeven. =D>

Soit, nu wat rusten zodat mijne zere rug en de knieën weer in orde komen :-?

Hier wat foto´s van de rode groep in Echternach:
(wilt ge ze downloaden, rechts bovenaan de foto´s op dat pijltje dat naar beneden wijst klikken )

https://plus.google.com/photos/11333402 ... lrr0gOiuCA

groeten,
Geert
Gebruikersavatar
Ben8000
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: vr 08 mar 2013 16:17
Rijdt met: Commencal Meta HT AM, GT Sensor X Pro

Re: Echternach 2015

Bericht door Ben8000 »

Het was inderdaad een zeer geslaagd weekend! Zeer leuke trails, goed gezelschap en goede organisatie =D>
Maar ik snap ook wel wat Toto wilt zeggen, soms neemt het de flow er wat uit, maar sommige stukken waren echt wel super!!
Gebruikersavatar
IRA
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: do 27 jan 2011 15:51
Rijdt met: nen hele goeie

Re: Echternach 2015

Bericht door IRA »

bedankt Geert, hele knappe foto's, wetende dat er een pak al rijdend getrokken zijn !!
rust maar goed uit, en allicht tot de volgende...Dahn misschien...
Gebruikersavatar
Remme Ni te Temme
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 09 jul 2010 13:21
Rijdt met: Scott Spark 900 PREMIUM SL/ Scott Foil Team / Specialized S-Works Venge / Moozes Tornado K1

Re: Echternach 2015

Bericht door Remme Ni te Temme »

Merci Geert voor de mooie foto's! Soms vraag ik me af hoe je dat kan combineren met het fietsen :)
De foto's die door de begeleiders getrokken zijn komen op de FB-pagina van Flowtrack te staan.
Voor de anti-FB vrienden of voor de mensen die de foto's in hoge kwaliteit willen hebben, die kunnen me hun email via PB doorsturen, dan verstuur ik die met Wetransfer...
Gesloten