16/01/05 Coast Duo Raid Bredene

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Joybiker
Mountainbiker
Berichten: 213
Lid geworden op: vr 03 jan 2003 00:45
Rijdt met: Thompson.
Contacteer:

16/01/05 Coast Duo Raid Bredene

Bericht door Joybiker »

yeahyeahyeahs schreef:nu een massa fotos op www.pixagogo.com/twinsclub


ik ben er zelf ook op te -euh- bewonderen


http://www.pixagogo.com/Photos/Albums/P ... !HzfgTjg__






Misschien eens leuk als de andere forumleden die meegedaan hebben ook een link plaatsen naar hun fotos ? Er zijn er ongeveer zeshonder....dus iedereen zal er wel minstens 1 keer opstaan :)

Op jou foto, daar in de achtergrond, das ikke :bounce: :lol: Op de nect picture dus beter in beeld.....

Groeten,

Joybiker
Gebruikersavatar
Calvin
Mountainbiker
Berichten: 213
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: 29ers

Bericht door Calvin »

Toffe duo, we behaalde de 12e stek !!! =D>
By the way, Yeahyeah... diene foto van ver getrokken op 't strand waar 4 bikers op staan, diene laatste (aan't rekkerke) ben ik !!! =P~

Greetz
Calvin[/quote]
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

Calvin schreef:Toffe duo, we behaalde de 12e stek !!! =D>
By the way, Yeahyeah... diene foto van ver getrokken op 't strand waar 4 bikers op staan, diene laatste (aan't rekkerke) ben ik !!! =P~

Greetz
Calvin
[/quote]


cool..wij hebben dan wel een hele poos samengereden, wel sjiek. Jij hing daar mss wel aan het rekkerke, ik zat toen nog mooi in het wiel, maar de laatste toer was er zelfs geen rekkerke meer, zat er helemaal door en moest julie gewoon laten rijden...mijn maat heeft jullie toen ook gelost, maar die had eigenlijk nog wel wat over.(met zijn trek fiets, enorme kuiten:))
cheers en proficiat met jullie mooi resultaat!
El Grande
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: vr 20 aug 2004 17:14
Rijdt met: Merida HFS 4000 Magura HS 33 / Grand Canyon AL 8.9

Bericht door El Grande »

http://www.pixagogo.com/Photos/Albums/P ... bXXsQ0lw__

Voila se. De linkse ben ik en de rechtse is dus Hansje.

Ik was volop bezig met het ontvriezen van mijn lippen :D.

Uiteindelijk hebben we een 17de stek behaald.

Grtzz
Gebruikersavatar
Calvin
Mountainbiker
Berichten: 213
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: 29ers

Bericht door Calvin »

Inderdaad, ik voelde dat een half tandje minder geen problemen zou geven om zonder te verzwakken uit te rijden, dus...
Anders had ik waarschijnlijk net hetzelfde "kereltje met den hamer" tegen gekomen. #-o
We hebben inderdaad wel een heel stuk samen gehangen, en je partner zijn benen vielen ons ook dadelijk op.
Mijne maat zei nog "als we diene met die dikke poten kunnen volgen zit het wel goe" (lees gespierde kuiten). :wink:
In ieder geval wijlen hebben ons goe geammuseerd ginder. =D>

Greetz
Calvin
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

héhé
zeg maar gerust : dikke poten
Gebruikersavatar
Zandbijterke
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: vr 12 apr 2002 02:00
Rijdt met: C'dale MTB tandem, C'dale Scalpel SI, Rondo Ruut

Bericht door Zandbijterke »

yeahyeahyeahs schreef: Grote winnaars waren de Beachracers-leden, met zen zessen hebben ze het hele deelnemersveld op een hoopje gereden.
!
Heu, dat derde team, mijne maat ikzelf, zijn wel lid van de Beachbikers maar reden niet in hetzelfde shirt !!!! Wij waren de rode vlek tussen al dat aoppelblauwzeegroen geweld . . .

En ja, zadelpen breken is gene lol hé, heb dat vorig jaar ook meegemaakt tijdens de starndrace van Knokke. Wij stonden aan de start vlak naast jullie, die gasten die jullie enkele weken geleden hebben doen afzien in de duinen van De Panne en Oostduinkerke (remember?). Door een slechte start reed ik vlak achter jou toen je uw zadelpen brak! Toch knap dat je nog moed had om toch de wedstrijd uit te rijden.
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

Zandbijterke schreef:
yeahyeahyeahs schreef: Grote winnaars waren de Beachracers-leden, met zen zessen hebben ze het hele deelnemersveld op een hoopje gereden.
!
Heu, dat derde team, mijne maat ikzelf, zijn wel lid van de Beachbikers maar reden niet in hetzelfde shirt !!!! Wij waren de rode vlek tussen al dat aoppelblauwzeegroen geweld . . .

En ja, zadelpen breken is gene lol hé, heb dat vorig jaar ook meegemaakt tijdens de starndrace van Knokke. Wij stonden aan de start vlak naast jullie, die gasten die jullie enkele weken geleden hebben doen afzien in de duinen van De Panne en Oostduinkerke (remember?). Door een slechte start reed ik vlak achter jou toen je uw zadelpen brak! Toch knap dat je nog moed had om toch de wedstrijd uit te rijden.
Euh..misverstandje denk ik..ik ben een dichte kennis van de zusjes(vooral van eentje)...maar..ze weten het nog,wees maar gerust!
greetz

en PS. naam van jullie ploeg is leuk gevonden heb er hartelijk om moeten lachen
Gebruikersavatar
Zandbijterke
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: vr 12 apr 2002 02:00
Rijdt met: C'dale MTB tandem, C'dale Scalpel SI, Rondo Ruut

Bericht door Zandbijterke »

Heb het ook juist gezien op de foto's, dat jij veel lelijker bent dan de Beyen-zusjes . . .

Wat die naam betreft, ge moet orgineel blijven hé . . .
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Re: 16/01/05 Coast Duo Raid Bredene

Bericht door BeacheD »

Joybiker schreef:
yeahyeahyeahs schreef:nu een massa fotos op www.pixagogo.com/twinsclub


ik ben er zelf ook op te -euh- bewonderen


http://www.pixagogo.com/Photos/Albums/P ... !HzfgTjg__






Misschien eens leuk als de andere forumleden die meegedaan hebben ook een link plaatsen naar hun fotos ? Er zijn er ongeveer zeshonder....dus iedereen zal er wel minstens 1 keer opstaan :)

Op jou foto, daar in de achtergrond, das ikke :bounce: :lol: Op de nect picture dus beter in beeld.....

Groeten,

Joybiker

Had jij niet ongelooflijk warm ???
Plaats reactie