Lille-Beerse - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door Point7 »

Den jjag schreef:'t Is hier druk geweest op het forum terwijl ik even weg was.
Net een weekendje biken in de buurt van Burg Reuland achter de rug. :wink:
Even mijn e-mails gecheckt en de omlegging is er omdat er (verplicht) een stuk bos moet komen om de honden te kunnen laten los lopen. (sportdienst Lille).
Ze zijn nu bezig om uit te zoeken waar er nog een nieuw stuk kan bij gemaakt worden ter compensatie.

Ook nog bedankt met het vermelden van de omgewaaide bomen op het parkoers.
'k Zal er voor zorgen dat ze opgeruimd geraken.

Grtz. Guido, Bloso peter Haarlebeekroute.
Bedankt voor de update !

Een hondentoilet...ok....maar op die plek ??? Wil dat dan zeggen dat ze overal gasboetes gaan geven als een hond op een andere plaats in het bos zijn behoefte doet ? Anders zie ik niet in dat de mensen speciaal naar die afgebakende zone gaan komen.

Wat bedoel je met een nieuw stuk ? Gaat er nog ergens een stuk geschrapt worden ?

Nogmaals bedankt Guido voor het goede peterschap van deze route. =D>
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door Point7 »

Net terug van een toerke en de hindernissen zijn al verwijderd. =D> =D> =D>

Dat is wel supersnel opgelost (eens dat ze op de hoogte gesteld worden bij de gemeente).
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door NERMAL »

Point7 schreef:Net terug van een toerke en de hindernissen zijn al verwijderd. =D> =D> =D>

Dat is wel supersnel opgelost (eens dat ze op de hoogte gesteld worden bij de gemeente).
Yep zag het deze morgen ook idd. supersnel :wink:
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 669
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door Den jjag »

NERMAL schreef:
Point7 schreef:Net terug van een toerke en de hindernissen zijn al verwijderd. =D> =D> =D>

Dat is wel supersnel opgelost (eens dat ze op de hoogte gesteld worden bij de gemeente).
Yep zag het deze morgen ook idd. supersnel :wink:

Ik ben er woensdagavond zelf nog snel wat gaan afzagen. :wink:
Niet dat de gemeente niet snel is, maar het had precies serieus fel gewaaid want er lagen overal heel wat bomen om.
En ze kunnen niet overal tegelijk zijn hé.

Grtz. Guido
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door NERMAL »

Vandaag bij toeval een aantal nieuwe pijlen ( zwart )gezien in de buurt van de schrieken, iemand die meer info heeft ???? :wink:
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door Point7 »

Ze hebben het stuk waar vroeger het stort van Wechel was glad getrokken. =D> =D>

Toen ik daar gisteren aankwam waren ze nog bezig met de bulldozer.
En ze hebben op het einde zelfs een wipje gemaakt. =D>

Als nu die gasten met hun jeeps dat niet meer kapot willen rijden. Zoja...dan moet daar misschien een versmalling (paaltjes ofzo) gemaakt worden.
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door Point7 »

NERMAL schreef:Vandaag bij toeval een aantal nieuwe pijlen ( zwart )gezien in de buurt van de schrieken, iemand die meer info heeft ???? :wink:
Ze zijn daar in buurt wel de fit-o-meter aan't vernieuwen heb ik over laatst gezien. Er worden nieuwe toestellen/activiteiten geplaatst. Hoe lang blijft dat weer gespaard van de vandalen want de meeste fit-o-meters zijn na een tijdje versleten of beschadigd.

Ik weet niet of die zwarte pijlen daar iets mee te maken hebben. Zijn dat gewone zwarte MTB bloso pijlen? ?
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door NERMAL »

Point7 schreef:
NERMAL schreef:Vandaag bij toeval een aantal nieuwe pijlen ( zwart )gezien in de buurt van de schrieken, iemand die meer info heeft ???? :wink:
Ze zijn daar in buurt wel de fit-o-meter aan't vernieuwen heb ik over laatst gezien. Er worden nieuwe toestellen/activiteiten geplaatst. Hoe lang blijft dat weer gespaard van de vandalen want de meeste fit-o-meters zijn na een tijdje versleten of beschadigd.

Ik weet niet of die zwarte pijlen daar iets mee te maken hebben. Zijn dat gewone zwarte MTB bloso pijlen? ?
Zijn idd. gewone zwarte MTB bloso pijlen heb gisteren met de velo de pijlen gevolgd :-? volgt de blauwe en rode lus van het jogging parcours en that's it 8-[ dus geen bijkomende lus
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door Point7 »

Ik heb vandaag die zwarte lus volledig gevolgd en dat volgt 100% de nieuwe fit-o-meter. Ik denk dat er verkeerde pijlen zijn gebruikt. Volgens mij moeten daar beentjes onder staan en geen wielen.

Die paadjes van die zwarte lus doe ik al vele jaren erbij (rekening houdend met wandelaars en joggers), maar eigenlijk mag dat niet met de fiets.

En nu zou dat plots wel mogen om een fit-o-meter te volgen en die loopt nog eens een stuk in omgekeerde richting van de blauwe Bloso MTB route. Is toch niet logisch denk ik.

Is een redelijk leuk stukje hoor. Vooral de singletrack parallel met de Laakbeek.

De zwarte lus is ook niet gekoppeld aan de blauwe. De pijlen staan in omgekeerde richting als je op de blauwe route zit en die zwarte zie je dus niet. Als je een beetje bekend bent dan kun je zwarte lus wel meepakken voor zolang die pijlen daar staan. Ik blijf erbij dat het de verkeerde pijlen zijn.


PS: Aan de slechte singletrack vol bulten en putten in de buurt van de manege hebben ze ook zitten werken. In de eerste helft hebben ze een beetje de putten en bulten vlakker gelegd maar veel beter is het nog niet. Het is misschien nog niet klaar. In ieder geval....goe bezig wie het ook moge zijn. =D>
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Re: Lille-Beerse - Bloso

Bericht door NERMAL »

PS: Aan de slechte singletrack vol bulten en putten in de buurt van de manege hebben ze ook zitten werken. In de eerste helft hebben ze een beetje de putten en bulten vlakker gelegd maar veel beter is het nog niet. Het is misschien nog niet klaar. In ieder geval....goe bezig wie het ook moge zijn. =D>[/quote]

Idd. dit stuk ligt er nu redelijk bij nu nog de rest, goe bezig geweest :-)
Plaats reactie