Cannondale F29 Carbon 4 2015 (Frame)

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
EatSleepRide
Mountainbiker
Berichten: 104
Lid geworden op: do 09 apr 2015 00:34

Cannondale F29 Carbon 4 Custom X01

Bericht door EatSleepRide »

...
Laatst gewijzigd door EatSleepRide op di 16 apr 2019 15:28, 35 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kenneth-mtb
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: di 08 jul 2014 21:02

Re: Cannondale F29 Carbon 4 2015 (Frame)

Bericht door Kenneth-mtb »

Knappe bike 8)
EatSleepRide
Mountainbiker
Berichten: 104
Lid geworden op: do 09 apr 2015 00:34

Re: Cannondale F29 Carbon 4 2015 (Frame)

Bericht door EatSleepRide »

EN de update is gedaan! =D> een volledig custom Cannondale [-o<

Ook meteen een tochtje gedaan ondanks het weer en het is echt... Een racebeest =D>
Haar naam is Black Betty
EatSleepRide
Mountainbiker
Berichten: 104
Lid geworden op: do 09 apr 2015 00:34

Re: Cannondale F29 Carbon 4 2015 (Frame)

Bericht door EatSleepRide »

Wat een weer geweest dit weekend en toch even de tijd gevonden voor een foto te nemen in het veld

Wat een machine toch! Super content van :-D
Nieuwe stuur ook even getest, is terug even wennen van 780mm naar 685mm maar het is het beste voor wedstrijden te rijden :-D

Afbeelding
SanderR
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 26 mei 2011 10:47
Rijdt met: Cannondale 29er

Re: Cannondale F29 Carbon 4 2015 (Frame)

Bericht door SanderR »

Ziet er goed uit! Nog wat aan je gekochte spullen gehad?

Je bike lijkt op mijn bike :). We hebben dezelfde smaak :-k, ik doe precies dezelfde upgrades.
Ik kwam ook van een 700mm stuur terug naar die maat van FSA. Fijn stuurtje is dat he? Lekker compact maar groot genoeg!
Heb je hem al gewogen?
EatSleepRide
Mountainbiker
Berichten: 104
Lid geworden op: do 09 apr 2015 00:34

Re: Cannondale F29 Carbon 4 2015 (Frame)

Bericht door EatSleepRide »

SanderR schreef:Ziet er goed uit! Nog wat aan je gekochte spullen gehad?

Je bike lijkt op mijn bike :). We hebben dezelfde smaak :-k, ik doe precies dezelfde upgrades.
Ik kwam ook van een 700mm stuur terug naar die maat van FSA. Fijn stuurtje is dat he? Lekker compact maar groot genoeg!
Heb je hem al gewogen?
Zou kunnen komen door onze naam dat we dezelfde smaak ongeveer hebben :-D
De remmen heb ik op deze gezet. Remmen super, maar heb laatst gereden met Hope remmen en het verschil zit er wel in. Dus overweeg om ooit over te stappen naar Hope maar blijf nu met deze rijden :-D
De achter derri en shifters staan op mijn nieuw project.

Ik moest het stuur toch gewoon worden in het begin. Als je gewoon bent van breed te rijden... Maar rijd idd wel goed. Juist groot genoeg en geen problemen meer voor tussen paaltjes te rijden :-D en het past bij de Cannondale ook. De looks zijn ook wel belangrijk ;-)

Gewicht weet ik nog altijd niet maar denk tussen 9,8 en 10 kg. Met de aanpassingen dat er gebeurt zijn moet hij zeker minder wegen dan de 11,5 standaard :-D
SanderR
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 26 mei 2011 10:47
Rijdt met: Cannondale 29er

Re: Cannondale F29 Carbon 4 2015 (Frame)

Bericht door SanderR »

Hij verdient wel wat nieuwe betere foto's dan alleen die laatste :).

Overigens kan ik je die Leonardi wel aanraden. Ik ben laatst ook over gegaan naar een 100mm -20 pen en dat zit echt heerlijk racie en ze zien eruit om te smullen :bounce:
EatSleepRide
Mountainbiker
Berichten: 104
Lid geworden op: do 09 apr 2015 00:34

Re: Cannondale F29 Carbon 4 2015 (Frame)

Bericht door EatSleepRide »

SanderR schreef:Hij verdient wel wat nieuwe betere foto's dan alleen die laatste :).

Overigens kan ik je die Leonardi wel aanraden. Ik ben laatst ook over gegaan naar een 100mm -20 pen en dat zit echt heerlijk racie en ze zien eruit om te smullen :bounce:
Ik heb nog foto's maar moet de tijd hebben om ze erop te zetten. Dan gaan die met de witte muur weg en komen er deftige :-D
Ik heb met een -15 gereden en vond dat het nog iets lager mocht. En het ziet er idd ook gewoon super goed uit :-D ik ga hem steken wanneer ik mijn voorwiel heb.
SanderR
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 26 mei 2011 10:47
Rijdt met: Cannondale 29er

Re: Cannondale F29 Carbon 4 2015 (Frame)

Bericht door SanderR »

Hier kun je de mijne zien op het Nederlandse forum http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=122029" onclick="window.open(this.href);return false;, toch maar aangemaakt 8)
EatSleepRide
Mountainbiker
Berichten: 104
Lid geworden op: do 09 apr 2015 00:34

Re: Cannondale F29 Carbon 4 2015 (Frame)

Bericht door EatSleepRide »

SanderR schreef:Hier kun je de mijne zien op het Nederlandse forum http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 4&t=122029" onclick="window.open(this.href);return false;, toch maar aangemaakt 8)
Ook wel een knap ding! Ik had hem in het begin van de week zien staan op het NL forum :-D
Tevreden van de remmen want heb al gehoord dat ze vaak onderhoud nodig hebben omdat ze soms blijven hangen en naslepen
Plaats reactie