16/01/05 Coast Duo Raid Bredene

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

zotte mol schreef:
yeahyeahyeahs schreef: Ons doel is : voor de beyensisters eindigen :). En niet plat rijden natuurlijk!
Dat was toch nie echt moeilijk hé, zelfs wij hebben dat gekund, Lien Beyen had namelijk zadelpenbreuk.
Mijn doelstelling is nie echt gelukt, ik wou mijn teamgenote niet ontgoochelen maar ze was véél sterker dan ik. :oops: :oops: :oops:

ja komt dat tegen...op de eerste golfbreker dan nog...het lot was ermee gemoeid denk ik, want de tweede toer is ine nog plat gereden( met mijn band dan nog :oops: )

Wij zijn uiteindelijk 14e geworden, jammer van mijn klop de laatste toer, top tien zat er heel lang in, maar opeens kregen we nog 5 man op ons dak, en ik zat er zodanig door dat ik zelfs niet gewoon kon aanpikken in ht wiel :oops: Misschien toch eens wat vaken een duurtraininkje inlassen :)

Aan de andere deelnemers, hoe hebben jullie het gedaan tactisch, de hele tijd samengebleven? Wij wel, en ik denk dat dat een verstandige beslissing was.
El Grande
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: vr 20 aug 2004 17:14
Rijdt met: Merida HFS 4000 Magura HS 33 / Grand Canyon AL 8.9

Bericht door El Grande »

Wij zijn ook de hele tijd samengebleven. Mijne maat had op een gegeven moment in de duinen problemen met zijn ketting. Ik ben doorgereden (niet voluit é) en wou hem op het strand opwachten (tegen wind in) maar dat moest niet want hij had me snel terug ingehaald. Voor de rest den hele tijd samengebleven.

-> amaai op den eerste goflbreker? :-? dat is ook balen.
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

Mijn benen doen nu al pijn zeg, toen we naar boven moesten lopen de tweede keer wat daar precies zo een bergje in het zand, amai, dat deed pijn. En wat dat samenblijven betreft nog eens, ik panikeerde wel even, mijn maat reed in het begin gewoon mee op kop :)
guntherds
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: di 12 mar 2002 02:00
Rijdt met: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
Contacteer:

Bericht door guntherds »

iemand die de volledige uitslag liggen heeft?
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

guntherds schreef:iemand die de volledige uitslag liggen heeft?
Ik heb ondertussen al een mail gestuurd naar de organisator maar wacht nog op een antwoord. Hou in ieder geval de uitslagenpagina in het oog.
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

guntherds schreef:iemand die de volledige uitslag liggen heeft?
Op de prijsuitreiking zei de speaker dat er s avonds al een uitslag en fotos online gingen staan op de site van de organisatie : www.twinsclub.be
Er staat echter nog niets op.
Weet misschien iemand anders elders fotos staan? Want ik vond dat er redelijk wat fotografen op het pacours stonden.
Cheers
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

Ik heb daarnet een mail gekregen met daarin de uitslag en drie fotootjes.
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Bericht door leffingenoartje »

veel foto's zijn tezien op de website van de beachbikers.

www.beachbikers.be

groeten :wink:
Gebruikersavatar
BeacheD
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 15:20
Rijdt met: scott scale

Bericht door BeacheD »

nu een massa fotos op www.pixagogo.com/twinsclub


ik ben er zelf ook op te -euh- bewonderen

http://www.pixagogo.com/Photos/Albums/P ... boC3gruA__ (de voorlaatste)

http://www.pixagogo.com/Photos/Albums/P ... !HzfgTjg__

http://www.pixagogo.com/Photos/Albums/P ... oNrhAXAg__




pechvogel van de dag : http://www.pixagogo.com/Photos/Albums/P ... -MZfpJKw__ (dit gebeurde na ongeveer dertig seconden koers)


Misschien eens leuk als de andere forumleden die meegedaan hebben ook een link plaatsen naar hun fotos ? Er zijn er ongeveer zeshonder....dus iedereen zal er wel minstens 1 keer opstaan :)
zotte mol
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: ma 11 okt 2004 22:04
Rijdt met: merida

Bericht door zotte mol »

schoon fotokes! Dien link zal ik wel achterwege laten, ben zo'n kluns, zal eerst ne curcus moeten gaan volgen denk ik.
Plaats reactie