club/bikepartner regio Hasselt

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
wendy1985
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 20 aug 2010 12:27
Rijdt met: nog geen

club/bikepartner regio Hasselt

Bericht door wendy1985 »

Hoi,

Ik ben recent naar Hasselt verhuisd.

Ik fiets dolgraag, zowel MTB als met de koersfiets.

Ik zoek een MTB/wielerclub liefst gemengd regio Hasselt waar ik wekelijks een tochtje mee kan doen.

Zelf ben ik 29 jaar en mijn niveau is eerder gemiddeld.

Groetjes,
mtbcube
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 23 nov 2014 18:24
Rijdt met: MTB Cube 29 inch

Re: club/bikepartner regio Hasselt

Bericht door mtbcube »

hey Wendy1985

Als het niet te ver voor je is bij ons ben je welkom wij zijn geen echte club maar eerder fietsvrienden onder elkaar ,
wij dragen geen reklaam outfit of hebben nergens verplichtingen ,wij rijden gemiddeld 4 keer per week zowel met mtb als
met koersfiets .

Wij zijn van laakdal tegen tessenderlo voor u is dat en klein 25 km denk van hasselt uit .

Mvg
Mtbcube
Gebruikersavatar
Biker23
Mountainbiker
Berichten: 234
Lid geworden op: ma 20 sep 2010 18:35
Rijdt met: Cannondale flash 29 carbon 1, Cannondale conto

Re: club/bikepartner regio Hasselt

Bericht door Biker23 »

Altijd welkom ikzelf ben 28j dus tof om iemand van mijn leeftijd in het groepje te hebben.
anton
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: wo 06 okt 2004 15:52
Rijdt met: f29 cannondale

Re: club/bikepartner regio Hasselt

Bericht door anton »

ik zit in de club lake bikers die zijn van Herk-de-Stad en linkhout .wij rijden ieder zondag en woendag avond. in de club rijden mannen en vrouwen ze zijn tussen de 18j tot 60j
je mag altijd mee rijden je met ons .info vind je op http://www.lakebikers.be" onclick="window.open(this.href);return false; op forum zie je waar zondag gaan rijden


ik ben geert
Frank1980
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 31 jan 2015 13:46
Rijdt met: CUBE Ltd pro 26"

Re: club/bikepartner regio Hasselt

Bericht door Frank1980 »

Hoi,


Same here, ook nog wel gergeld op zoek om iemand om mee te biken, door de week of weekend, als der iemand zin heeft....


Ikzelf ben 33 van Kuringen, conditie... cavakes ma lang gene pro...
Gebruikersavatar
guyke05
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: di 31 dec 2013 11:28
Rijdt met: cannondale jekyll 160 veerweg , evil insurgent 160 veerweg , beide 27.5

Re: club/bikepartner regio Hasselt

Bericht door guyke05 »

elke woensdag ( als het weer het toelaat) rijd er een groep in genk , starten schuin tegen over de parking van de c-mine om 19 u
en als het al wat meer mag zijn , ik vertrek wel altijd een keer per week vanuit hasselt richting kanne , meer technish en al wat gevaarlijker 8) , iedereen is welkom om eens mee te rijden
grz guy
wernerkellens
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: do 26 jul 2018 08:34
Rijdt met: Merida Big Nine 300
Contacteer:

Re: club/bikepartner regio Hasselt

Bericht door wernerkellens »

Hallo

Ik ben dit jaar terug begonnen met fietsen. Tot gisteren was dit enkel met de racefiets (elke zondag een tocht van 50 km, af en toe eens door de week en heel soms woon-werk) maar sinds vandaag is er een mountainbike bijgekomen. Ikzelf ben van Sint-Lambrechts-Herk (Hasselt), dus als er mensen zijn die eens willen gaan rijden (niveau beginner)...

Groeten
Plaats reactie