Hoeveel keer per week bike jij?

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Hoeveel keer per week bike jij?

Meerdere keren per dag
2
1%
1 keer per dag
20
11%
Om de 2 dagen
28
16%
Een paar keer in de week
85
48%
1 keer per week
35
20%
Een paar keer in de maand
2
1%
1 keer per maand
1
1%
Verschillende keren per jaar
1
1%
1 keer per jaar
0
Geen stemmen
Nooit
4
2%
 
Totaal aantal stemmen: 178

Gebruikersavatar
cataloog
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 19:52
Rijdt met: Cannondale Rush 01, Olympia team 29"er, Merida SCultura

Bericht door cataloog »

Rij nu in de winter 2 a 3 keer per week naar het werk met de fiets en dat is 40 km op en af. Daarnaast rijd ik om de twee a drie weken zaterdags ook een toertocht maar voor de rest altijd op zondag.
Vanaf maart april rijd ik vier a vijf keer per week naar het werk en enkel op zondag maar dan wel zoveel mogelijk marathons of met de fiets naar een tocht maar probeer iedere zondag de grens van de 100 km te overschrijden.
Sevydu
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: di 15 jun 2004 21:09
Rijdt met: Scott Scale 60

Bericht door Sevydu »

Tot mijn grote spijt Bike ik maar 1 keer per week meer, vorig jaar was dat nog 2 keer, maar..

'k ben les gaan volgen en heb ff een drukke periode op het werk, voor meer is geen tijd meer. Wel ga ik met de fiets werken, dit kan ik echter bezwaarlijk Biken noemen.
Gebruikersavatar
freaky_biker
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 26 apr 2004 21:49
Rijdt met: thompson pro team>>lx, sid sl, zyzzx cross atack wielen, ...

Bericht door freaky_biker »

ik fiets elke dag naar school: 8 km op en 8 km trg: 16 km met de stadsfiets..
zaterdag en zondag ga ik mtbiken: 40 km>tt en dan nog is ong 25k trg naar huis: 40+25: 65km en da 2 maal: 130 km.
Dus per week rij ik 130km+80km: 210km
Gebruikersavatar
focus_wrc
Mountainbiker
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 24 nov 2002 18:10
Rijdt met: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Bericht door focus_wrc »

beethoven schreef:wat ik bedoel met training is een gedeelte welk moeilijk het meerdere keren te doen tot het me wat aanstaat en iets beter gaat. Ik herhaal dat ook daags nadien als overtuiging. Gewoon rijden is iets anders. Ik hoe me dus voor de gezelligheid bezig met wat voor mij beperkingen zijn.
hmz, en wat bedoel je eigenlijk hiermee, :-? is het een drempel (die je niet over kan) over rijden? of mss een bocht? rij jij daar dan spectaculair over of door?
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Ik train zolang mijn rusthartslag het toelaat.Ik bedoel hiermee dat als ik op een dag opsta met een hoge rusthartslag,dan ben ik geneigd om die dag niet te trainen of eventueel op een zeer laag tempo rijden,maar dat is geen training,dat is wat losfietsen dan.Dus soms fiets ik elke dag,soms merdere keren per week...
Groetjes,
$mokeyJoe
Gebruikersavatar
Gunter
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: di 11 nov 2003 00:28
Rijdt met: ne witte

Bericht door Gunter »

vind dit maar een rare poll...

iemand die dagelijks met zijn stadsfiets naar de bakker 2km verder slentert gaat dan 7x per week fietsen; en iemand die in't weekend 1 mtb-marathon doet van 100km gaat dan maar 1x per week fietsen....

maar allée... zelf ben ik niet in de mogelijkheid om met de fiets te gaan werken maar hou mij eraan om minimum éénmaal per weekend op de bike te springen voor een tt of iets dergelijks; en als het gezin het toelaat 2x per weekend...
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Het is wel Hoeveel keer bike je.
mtb grietje

Bericht door mtb grietje »

Ben nog maar pas begonnen met mtb, maar serieus veel ambitie aanwezig! Sinds ik het x-biken ontdekt heb kan ik tijdens de week in de winter dan ook lekker pittige traininkjes afwerken... Tijdens de zomer ga ik dan liever buiten biken, maar nu vind ik het op zondag soms al koud genoeg. Maar: hoe meer training hoe liever, zolang mijn gezondheid er maar niet onder lijdt!
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Gemiddeld 5 keer per week. Nu zo'n 2-300 km /week , in de zomer 4-500km op 1 week.
ViperBiker
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: ma 03 jan 2005 15:30
Rijdt met: Viper TR 3.0 FSA '04

Bericht door ViperBiker »

gemiddeld 2 keer per week, telkens ritjes van 30km. Maar tkan ook nekeer twee weke nix zijn, en de weke daarna weer volle stoemp! en dan heb ik het over 'tochtjes' van 80 tot 125km!!
Plaats reactie