Hoeveel keer per week bike jij?

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Hoeveel keer per week bike jij?

Meerdere keren per dag
2
1%
1 keer per dag
20
11%
Om de 2 dagen
28
16%
Een paar keer in de week
85
48%
1 keer per week
35
20%
Een paar keer in de maand
2
1%
1 keer per maand
1
1%
Verschillende keren per jaar
1
1%
1 keer per jaar
0
Geen stemmen
Nooit
4
2%
 
Totaal aantal stemmen: 178

BeNnYmAn
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 04:40
Rijdt met: Giant Rock

Hoeveel keer per week bike jij?

Bericht door BeNnYmAn »

Om me even voor te stellen hoeveel de gemiddelde biker van dit forum op zijn favoriete ding zit, deze poll...

Voor ieder wat wils :colors: !! :-p
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

wel ik ga 1 keer in de week biken allez vroeger toch, nu ik van werk ben veranderd heb ik wat meer tijd in de namiddag en tegen de zomer zal dat dus mss 2 of zelfs 3 keer in de week zijn.
dit zijn vooral TT's, bloso ritten of eiegen routes

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Zo'n onduidelijke poll maar om op je vraag te antwoorden: 6 keer per week fietsen waarvan liefst 1 keer op de mtb. In de zomer vermeerdert dat naar 3 keer.
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Nu in de winter zit ik gewoonlijk 3a4 keer per week op de bike.
in de zomer varieert dit tussen 4-7keer per week.
ik rij nooit 2 tochten per dag, soms wel een lange tocht met een uitgebreide middagpauze maar dat beschouw ik toch als 1 tocht per dag
alles samen komt dit ongeveer op 120km per week in de winter en een 300km in de zomer.
Ik rij ook wel minstens de helft van de tijd op de weg rond
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Bericht door i-Mac »

Ik rij per dag gemiddeld 25 Km, zijnde met mijn stadsfiets. Daarnaast 1 keer per week een TT, en als het kan een rit met de racefiets. de daqgen dat ik niet met de MTB of race buiten kom, ga ik wat lopen. Als het echt str...weer is, dan rij op de Tacx.

Ik rij jaarlijks een goed 8000 met al mijn fietsen (m.u.v. de Tacx dan)
N I C K
Mountainbiker
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 18 apr 2004 17:58
Rijdt met: BMC TE02

Bericht door N I C K »

Die mensen die elke dag fietsen, zijn dit echt trainingen? Of gewoon woon-werk verkeer. Zo fiets ik ook elke dag (20km naart school), maar dat beschouw ik niet als training.
Ik fiets 'echt' 4-5 keer in de week, waarvan 2 of 3 x 3uur baan, 1 x mtb ( toertocht of wedstrijd ), en 1x interval op de baan.
Van Cot
Mountainbiker
Berichten: 1045
Lid geworden op: za 20 mar 2004 01:34
Rijdt met: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Bericht door Van Cot »

N I C K schreef:Die mensen die elke dag fietsen, zijn dit echt trainingen? Of gewoon woon-werk verkeer. Zo fiets ik ook elke dag (20km naart school), maar dat beschouw ik niet als training.
Ik fiets 'echt' 4-5 keer in de week, waarvan 2 of 3 x 3uur baan, 1 x mtb ( toertocht of wedstrijd ), en 1x interval op de baan.
als 't gewoon naar school rijden is beschouw ik dit niet als training, als ik een brommeke tegenkom dat niet harder dan 40 kan en waar ik bij in het wiel geraak beschouw ik dit als een zeer korte training op snelheid.
junior72
Mountainbiker
Berichten: 1178
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 14:44
Rijdt met: Scott Spark 710 2016 - Scott Scale 730 2014

Bericht door junior72 »

Ik rij 1 TT per week en nu in de winter 2 tot 3 per week op de rollen . In de zomer rij ik 2 keer per week op het circuit in Terlamen Zolder op mijn racefiets
Gebruikersavatar
mtb-fltn
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: vr 31 dec 2004 13:06
Rijdt met: Granville Team G-racer U6
Contacteer:

Bericht door mtb-fltn »

Ik ga 1x biken per week. Ik zou het liever anders zien en elke dag gaan rijden, maar dit is spijtig genoeg onmogelijk door werk en lief... :cry: :evil:
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

wat ik bedoel met training is een gedeelte welk moeilijk het meerdere keren te doen tot het me wat aanstaat en iets beter gaat. Ik herhaal dat ook daags nadien als overtuiging. Gewoon rijden is iets anders. Ik hoe me dus voor de gezelligheid bezig met wat voor mij beperkingen zijn.
Op weekends neem ik dan het grotere werk aan ne TT of route alnaar gelang tijd gebonden. 't Huishouden heeft ook nog een belangrijke plaats.
Plaats reactie