In memoriam - Moustache

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Re: In memoriam - Moustache

Bericht door jägermeister »

Zelf heb ik maar één paar keer met Moustache en de forumbikers een tt gereden: Noyelle s/ Lens, mijn eerste keer op de terrils, samen met Rik C., 't Klimmerke, Henkieboy en Erika's Baaiker Robby. Geert had dan de prijs van de grootste ingeschreven club en pronkend in zijn nieuwe trui "President" . Deze zondag konden we ook mee genieten van een prachtige rit en een gezellige après in gezelschap Moustache en de forumbikers.

Eén ding vind ik heel mooi: Forumbikers, jullie vergeten jullie President en ware vriend niet, daarvoor mij oprechte RESPECT!!
Ieder jaar opnieuw lees ik deze topic en krijg ik de tranen in de ogen.

groetjes,
Jägermeister
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3031
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Re: In memoriam - Moustache

Bericht door Motorbiker »

22.10.2011
22.10.2012
22.10.2013
22.10.2014


Geertje,

Wat kan ik je wensen. Het ontbreekt me de laatste tijd aan inspiratie. Geen stress, weinig zorgen, rust in de kop. In tijden waar een mondiaal debacle op elke breedtegraad een slecht gehaakte hangmat hoog hangt. Nog nooit zo goed geslapen.
Er is ook zoveel veranderd. Je zou het niet meer herkennen. Behalve de Forumbikers. Nog altijd even vuil op zondagmorgen. Kinderlijk enthousiast om een kluitje aarde, tegen dek als rode draad...

tot één dezer langs de tracks
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Re: In memoriam - Moustache

Bericht door Jemp »

=D>
Gebruikersavatar
jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 19:48
Rijdt met: SCOTT SCALE 910
Contacteer:

Re: In memoriam - Moustache

Bericht door jägermeister »

Ieder jaar opnieuw passeert deze topic mijn mailbox en ieder jaar sta ik eventjes stil en vooral dit jaar sta ik heel erg stil. Moustache is geen mijlpaal, maar een legende die onder ons is. Op 4 juli dit jaar ben ik mijn vrouwtje 'Lady Jägermeister' verloren in een tragisch verkeersongeval op de terugweg van haar werk. Ze kwam maar niet thuis van de late shift, dus ben ik maar gaan kijken waar ze was, tot ik op de plaats kwam van het ongeval.............. . Ik zag de tent, ik zag haar, ze waren haar volop aan het reanimeren. Ze overleed later aan haar verwondingen in het ziekenhuis, ze is naast mij gestorven. Afscheid heb ik nooit kunnen nemen. Daarom sta ik heel erg stil dit jaar. Een God en een hemel bestaat er voor mij niet meer, moest dit alles bestaan dan waren deze prachtmensen nog bij ons ". Moustache heeft mijn vrouwtje nooit gekend, mijn Cindy kende hem van zien en vertellen. Maar één ding is zeker, nu hebben ze zeker elkaar al eens gesproken!!!! En ze zullen altijd in ons hart en midden blijven rijden!!!

RIP Moustache , Ride with pride in our hearts!
biker tino
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: do 19 apr 2007 22:54
Rijdt met: balance 450 a

Re: In memoriam - Moustache

Bericht door biker tino »

de jaren gaan vlug
maar hen vergeten doen we niet

totton
Gebruikersavatar
winnitou
Mountainbiker
Berichten: 973
Lid geworden op: di 15 apr 2008 20:40
Rijdt met: trek 6900

Re: In memoriam - Moustache

Bericht door winnitou »

biker tino schreef:de jaren gaan vlug
maar hen vergeten doen we niet

totton
Ge zegt daar zowat............
Wollie
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: za 04 okt 2003 20:32
Rijdt met: YT Jeffsy

Re: In memoriam - Moustache

Bericht door Wollie »

Toen ik het nieuws hoorde van "de wakkere bakker" zat ik bijna te janken op het werk... ik vergeet dat moment nooit.

Exact 2 maanden later heeft mijn echtgenote de strijd ook moeten opgeven.

De aanhouder wint niet altijd.

Slechts enkele malen heb ik kunnen genieten van Moustache zijn gezelschap. 't was een biker in hart en nieren. Ik leer de forumbikers wat beter kennen en zijn enthousiasme voor het MTB'en leeft er heel erg.

Somewhere over that rainbow ...

Wouter
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: In memoriam - Moustache

Bericht door uncle sam »

*snif* Geert *snif*
Gebruikersavatar
euh
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 17 mei 2013 20:10

Re: In memoriam - Moustache

Bericht door euh »

Ik zie dit hier voor het eerst en ben geschokt. Ik heb 2 keer mee gereden met de forumbikers (beuvry en raismes 2009 denk ik) en moustache deed me direct op mijn gemak voelen tussen(voor mij) allemaal nieuwe gezichten. Joviaal, open, grappig, meelevend,... Een pracht van een mens!

Waar je ook bent, geniet van de trails, den après, ... En doe de groeten aan mijn broer!

RIP!
Gebruikersavatar
blackie
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: za 05 dec 2009 10:26
Rijdt met: Giant 27,5plus en Pyga oneten29

Re: In memoriam - Moustache

Bericht door blackie »

Een jaar nadat ik begonnen ben met MTB-en kon ik deze topic lezen.
Ieder jaar lees ik verder hoe Moustache een pracht van kerel was.
Ieder jaar lees ik over een goed mens die ik niet mocht leren kennen.
Maar bij een rit met de forumbikers blijkt de Prez nog altijd aanwezig!! =D>
Plaats reactie