26-27/02 : Knokke of Oostduinkerke?

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Nog even geduld hebben. Binnenkort zal al de info wel op de beide sites komen: www.knokke-heist.be en www.neverest.be
El Grande
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: vr 20 aug 2004 17:14
Rijdt met: Merida HFS 4000 Magura HS 33 / Grand Canyon AL 8.9

Bericht door El Grande »

Ik vind het heel spijtig dat ik Knokke moet missen. Ben dan op buitenlandse stage. Dat ik Oostduinkerke mis, vind ik niet zo erg. Daar heb ik vorig jaar serieus afgezien :P. Mmmm Knokke en lang leve de beklimming in Knokke zelf.
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

Wij gaan met onze club ook telkenjare naar ginder : zeer tof parcours, en er mag toch wel wa geklommen worden :lol:

PS : vermoedelijk startuur : 10.30 U en parcours idem als vorig jaar :lol:

groeten,
Casper :lol:
Hansje
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: do 12 aug 2004 20:10
Rijdt met: Thompson

Knokke

Bericht door Hansje »

Inderdaad, ik moet mijne maat (El Grande) missen door zijn stage. Geen Lierse ploeg dus, maar wel een Lierse Thompson-eenzaat! Beste Joris, ik verzeker u, ik ga daar serieus mijn best doen om onze eer hoog te houden! :D En volgend jaar verwacht ik u daar terug aan mijn zijde.

Maar het mag dus duidelijk zijn dat ook ik mijn hart verloren heb ik Knokke. Waarom? Wel, omdat ik daar kennis heb gemaakt met het beachbiken. Verder vind ik persoonlijk het parcours echt fijn. De lange aanloopstrook op het strand, de loopstrookskes en dan de snedige hellingeskes... (:drunk: Ik droom er weer bij weg eh... :drunk:) Verder is er dan ook nog het startrecht in den eerste startbox dat ik krijg door mijn goede uitslag van vorig jaar (17de).

Oostduinkerke dan. Ik vind het best wel jammer dat ik hem niet zal kunnen rijden, maar twee wedstrijden op een weekend, het is een beetje te veel van het goede...Misschien dat ik mij het weekend zelf nog bedenk en toch nog ga cruise, maar momenteel zeg ik neen tegen Oostduinkerke. Vorig jaar heb ik het er ook erg hard gehad. Maar de ontsnapping uit mijn groepeke op de trappekes zal ik nooit vergeten. Dat is een passage die ik ongelooflijk fijn vond. En dan de singletracks in de duinen...Het was plezant.

Maar soit, om een korte samenvatting te geven: ik kies Knokke boven Oostduinkerke

Hansje
Gebruikersavatar
The Raceface
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: za 28 dec 2002 17:15
Rijdt met: EDNINE

Bericht door The Raceface »

Normaal ga ik ze allebei rijden. Za, Knokke, de lange afstand en Zo, Oostduinkerke, korte afstand. Voor diegenen die niet houden van lopen, zou ik dan kiezen voor Knokke. In Oostduinkerke is wel meer loopwerk.
Gebruikersavatar
Polly
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: di 19 aug 2003 15:08

Bericht door Polly »

Slechte kalenderplaatsing, die zondag is er ook nog eens de Rabo Strandrace in Nederland en le Trèfle Dinantais, dillemma dillemma, een 2-daagse strandraceweekend of een mooie ardennenwedstrijd om in de typische mtb-techniek te komen
Gebruikersavatar
Paramedic
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: di 09 nov 2004 21:08

Bericht door Paramedic »

je kan al inschrijven op via de site www.neverest.be
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Paramedic schreef:je kan al inschrijven op via de site www.neverest.be
die inschrijving werkt niet bij mij, als ik op verzenden klik, krijg ik altijd een leeg emailscherm gericht aan de organisator... :-?
Gebruikersavatar
FCB is the best
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 29 dec 2003 17:24
Rijdt met: Massi Z-8

Bericht door FCB is the best »

Ik heb vandaag en brief ontvangen om me in te schrijven, kan toch niet meedoen, het wegseizoen is al begonnen.
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

Ook voor de liefhebbers van Knokke is er nu on-line info :

http://www.knokke-heist.be/activiteit_d ... p?id=16354


groeten,
Casper :lol:
Plaats reactie