Gulbergen24 2014 Nederland Brabant foto's

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Plaats reactie
hksmit
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 03 okt 2012 11:05
Rijdt met: Magura MB09xc Bergwerk Faunus LSD

Gulbergen24 2014 Nederland Brabant foto's

Bericht door hksmit »

Beste zuiderburen,

Ik kon op jullie forum nog geen topic vinden van de Gulbergen 24u marathon en ik weet dat een aantal van jullie er aanwezig waren en misschien hier foto's van willen zien.

Afgelopen weekend een erg leuk weekend gehad in Nuenen, deed zelf niet mee maar was er voor de support van m'n maatje die 24 uur solo heeft gereden. En aangezien ik er toch was had ik af en toe wat tijd om een plaatje te schieten, dus hierbij een aantal van mijn foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mocht je de rest ook willen zien, je kan ze helemaal voor nop zien op: http://www.pinkbike.com/u/harmsmit/albu ... thon-2014/" onclick="window.open(this.href);return false; zonder watermerk of andere belemmeringen. Mocht je graag een foto op orginele grote willen kan ik die altijd mailen etc.
mx10
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 15 okt 2010 19:50
Rijdt met: Cube elite C68 pro '15 / AMS C68 SL teamline '20

Re: Gulbergen24 2014 Nederland Brabant foto's

Bericht door mx10 »

Merci voor de mooie foto's!

Grts
Team Just4Fun #349
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: Gulbergen24 2014 Nederland Brabant foto's

Bericht door BerggeitCasualFietser »

hey, heb al paar keer gezocht naar een kalender voor toertochten te Brabant, vooral de zuidwestelijke kant van Brabant. Vorig jaar waren er tal van toertochten, en leuke ervaringen kunnen opdoen.

Is dit dit jaar ook zo, of is het gewoon nog te vroeg voor deze kalender? Heb hier op het forum al eens de vraag gesteld en gezocht op het net maar ik kan er maar weinig over vinden.
hksmit
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 03 okt 2012 11:05
Rijdt met: Magura MB09xc Bergwerk Faunus LSD

Re: Gulbergen24 2014 Nederland Brabant foto's

Bericht door hksmit »

Graag gedaan!

Wat betreft een kalender voor de tochten in Brabant, ik denk dat als je eens een kijkje neemt op http://www.mountainbike.nl/forum" onclick="window.open(this.href);return false; bij het topic Toertochten dat je daar genoeg zult vinden voor de regio Brabant. Ik kom zelf niet uit Brabant maar uit Groningen ( Noord Nederland ) dus kan het je helaas niet vertellen.
chrissie
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: di 11 jul 2006 23:12
Rijdt met: 29 -T24
Contacteer:

Re: Gulbergen24 2014 Nederland Brabant foto's

Bericht door chrissie »

thanx voor de foto's! ksta erop :-)

twas fun met ons vieren, reeds 4de deelname
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: Gulbergen24 2014 Nederland Brabant foto's

Bericht door Connie »

Tochten genoeg op http://www.ntfu.nl/Kalender/Kalender.aspx
Groetjes,
Connie
Plaats reactie