nieuwe site: www.toertocht.be

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Hoe vind jij de website ?

Goed
14
21%
gewoon
24
35%
slecht
21
31%
geen idee
9
13%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Gebruikersavatar
Cannondale freak
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: za 13 nov 2004 14:24
Rijdt met: iets met twee wielen

Bericht door Cannondale freak »

:D :bounce:

geweldige website,

als iedereen nu meehelpt om alle toertochten te melden( met de juiste datums natuurlijk), dan is het waarschijnlijk de beste vttt calender ooit.

=D> 8)
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

maurice schreef:Er zijn mensen die liever O² bikers lezen en andere die liever mountainbike plus lezen. Daar staan ook vaak dezelfde onderwerpen in en niemand die daar wakker van ligt. Het is maar een voorkeur.
Ik lees ze zelfs alle twee. :-? #-o :wink:
Gebruikersavatar
EasyBiker
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 10:33

Bericht door EasyBiker »

Alweer een site om bij de Favorieten te zetten, hoe meer zielen hoe meer vreugde, is het niet? Al die negatieve klanken vind ik een beetje overdreven, als de info op de site goed is, wat is dan het probleem? Indien blijkt dat de Updates niet OK zijn, dan zal de site zijn bezoekers wel zien dalen, en als dusdanig ook waardeloos worden.
Er zijn meerdere site die kalenders geven, dus waarom deze site dan zo afbreken? Het is Kertstijd hé... :bounce:
den dirk
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: do 12 feb 2004 17:01

Bericht door den dirk »

Voor een site die zich specifiek richt op toertochten, vind ik ook dat er toch wat informatie ontbreekt. Datums en startplaatsen kun je al op zoveel sites terugvinden.
Nuttig zou zijn te weten wat je kan verwachten van de tocht, info over parcours, wie het inricht, of het een eerste editie is, hoeveel bevoorradingen en wat ze aanbieden, welke prijs, enz…
Maar zoals hier eerder gezegd, ze zijn pas begonnen.
Gebruikersavatar
swerkfiets
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: vr 06 feb 2004 19:35
Rijdt met: olmo sramX0
Contacteer:

Bericht door swerkfiets »

absoluut geen slecht initiatief. maar als je specifiek op een kalender richt waarom deel je hem dan niet in per provincie dat zou al veel overzichtelijker zijn en diegene die hem raadpleegd kan onmiddelijk kijken in zijn regio. je kan niet verwachten dat je onmiddelijk een schot in de roos hebt met je site maar ik zou zeggen : zeker verder werken
Gebruikersavatar
Koen31
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: di 17 sep 2002 02:00
Rijdt met: Radon

Bericht door Koen31 »

Vandaag nog eens op toertocht.be gaan kijken :
1. de kalender gaat maar tot 9 jan. Ik denk dat de meeste mensen toch iets meer vooruit plannen dan dat ...
2. Ik vind het geen slecht initiatief, waarom niet, maar momenteel heeft het voor mij niet echt een meerwaarde. Ik denk dat je andere dingen gaat moeten introduceren, zoals bv. hierboven al gezegd :een opsplitsing per provincie, of wat me bv. ook interessant lijkt is een plannetje of bv. een link naar een routeplanner voor het startpunt te vinden. Nog een ander idee, op langere termijn dan, is bv. een database op te stellen van commentaren over de toertocht in kwestie. Dat vind je op dit forum ook wel, maar niet geordend volgens toertocht.
3. Een paar maand vooruit kijken in je kalender is toch wel nodig hoor...

Enfin, ik denk maar luidop he...

K.
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

was ook juist gaan kijken, maar precies heeft men de moed al opgegeven omdat ze te veel kritiek krijgen.

Ook vind ik een site met enkel een kalender niet echt een meerwaarde, indien er extra info over de tochten te vinden is dan kan het nog wel interessant worden.

Zoals de kalender nu gepresenteerd wordt, dus slechts 15 TTs per pagina
, is het echt ambetant om een leuke TT te zoeken. Daar kan best iets aan veranderd worden.
Gast

Bericht door Gast »

alléé, de moed niet opgeven vanwege een paar negatieve reactie's. Alles heeft zijn tijd nodig, deze site heeft ook een groeifase doorgemaakt hé. :wink:
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

Een toertochtkalender up to date houden is zeker niet makkelijk. Wil je het goed doen, kruipt daar een pak werk in.
Plaats reactie