Za & Zo 20/21/09/2014 VTT Soenens Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
meester biek
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: zo 12 okt 2008 10:11
Rijdt met: sensa fiori

Re: Za & Zo 20/21/09/2014 VTT Soenens Ingelmunster

Bericht door meester biek »

Mooie tocht gereden en ook hier ferm gezweet (al zal gisterenavond er ook voor iets tussenzitten).
Liep niet zoals de vorige weken, maar parcours was her en der bezaaid met enkele leuke technische stukjes. Veel werk in gestopt, met als top het crossparcours dat volgens mij nooit zolang was :drunk: :bounce:
Bij aankomst ook nog een hot-dog voorzien. Alles was in orde, kom hier graag elk jaar rijden.
Gebruikersavatar
Hans76
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: vr 20 sep 2013 14:19
Rijdt met: Canyon

Re: Za & Zo 20/21/09/2014 VTT Soenens Ingelmunster

Bericht door Hans76 »

Ik en mijn zoon zijn unaniem : hier komen we zeker terug! Proficiat aan de parcoursbouwers!!
BAZIEL
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: do 05 nov 2009 13:17
Rijdt met: TREK 8500

Re: Za & Zo 20/21/09/2014 VTT Soenens Ingelmunster

Bericht door BAZIEL »

Baziel morgen ook aanwezig samen met Xim voor de 45 km :-D
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Re: Za & Zo 20/21/09/2014 VTT Soenens Ingelmunster

Bericht door dark dingo »

Net terug van een schitterende editie 2014!! Alle lekkers van de streek zat er in...met nog enkele surplus stukken o.a. aan de nieuwe site van Soenens in Wielsbeke,de exta lus naar Sint-Baafs-Vijve om via het pittoreske stuk aan "den Aert" en Andre Demetshuis het brugje over te rijden en naar nog een nieuw stuk te rijden aan de oude leie arm te Wielsbeke =D> =D> Waar halen jullie het allemaal uit.Met z'n 7 van iedere meter genoten,van het goede weer en de vele mooie stukken en het vele bepijlingswerk,incluis linten!! Voor bikers die twijfelen voor morgen...foei [-X Bij aankomst ook nog eens uber frontman der Meulebeekse bikers,Carlos Soenens bedankt voor de organisatie(en natuurlijk het ganse team :wink: ) Hier komen we telkenjare graag terug.In deze mountainbike arme streek toch nog een aanvaardbare tt organiseren waar ieder blij van wordt..diep respect!! =D> Zeker en vast tot volgend jaar...Soenens doe zo verder!! (o)
dingo 8)
craeye
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 24 nov 2013 11:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper HT Comp 29

Re: Za & Zo 20/21/09/2014 VTT Soenens Ingelmunster

Bericht door craeye »

Volledig akkoord! Puur genieten, deze tocht!

Ongelofelijk veel respect voor de moeite om werkelijk iedere mogelijke meter offroad en vooral technische stukken erin te steken! Met een dikke smile één van de zaligste tochten uit de streek gereden zaterdag. Een absolute aanrader!
Ook zeer goed uitgetekend met die kalk op de baan, gratis hotdog achteraf... Moest ik mogen van mijn madam, ik reed hem morgen nog een keer #-o

Hopelijk nog heel veel volk aan de start morgen! Mijnen hoed af =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Re: Za & Zo 20/21/09/2014 VTT Soenens Ingelmunster

Bericht door leffingenoartje »

Na enkele maanden zonder mountainbike na een rugletsel was dit mijn comeback en moet zeggen twas goed en zeker voor herhaling vatbaar =D> =D> =D>

Mooie single tracks in enkele bosjes en goede bevoorrading ..

Staat in de agenda van de choufkes voor volgend jaar =D>

En voor de liefhebber 26 oktober 15 de chouffetocht in Middelkerke meer info via http://www.choufkes.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Leyke
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: do 14 mei 2009 20:41
Rijdt met: Canyon 29er

Re: Za & Zo 20/21/09/2014 VTT Soenens Ingelmunster

Bericht door Leyke »

De laatste jaren steevast van de partij in mijn streek (Meulebeke) maar dit jaar er super van genoten, de beste tocht van Soenens die ik me herinner, knap doe zo verder
Gebruikersavatar
slappetieze2
Mountainbiker
Berichten: 365
Lid geworden op: za 24 apr 2010 19:58
Rijdt met: nen WITTEN

Re: Za & Zo 20/21/09/2014 VTT Soenens Ingelmunster

Bericht door slappetieze2 »

:bounce: :bounce: :bounce: Hier vertrokken van thuis mee den vélo :bounce: :bounce: :bounce: , moar om6.30h mee veel goestinge moar den Carlos #-o #-o #-o had nog een beetse regen besteld ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) . Mezelve ingetjekt veur de 65km en verrast door een poar nieuwe :roll: :roll: stukskes . Een prachtige TT =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> al een 6-tal keers gereden en nog steeds een topper in de streek =D> =D> =D> =D> =D> . Een klein àpréske :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: terug nur huis mee 105km ep den teller was m'n week-end weere goe . En zeker en vast :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: tot noaste joare [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< .






GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
levensgenieter
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 16 dec 2002 19:54
Rijdt met: thompson trial

Re: Za & Zo 20/21/09/2014 VTT Soenens Ingelmunster

Bericht door levensgenieter »

dark dingo schreef:Net terug van een schitterende editie 2014!! Alle lekkers van de streek zat er in...met nog enkele surplus stukken o.a. aan de nieuwe site van Soenens in Wielsbeke,de exta lus naar Sint-Baafs-Vijve om via het pittoreske stuk aan "den Aert" en Andre Demetshuis het brugje over te rijden en naar nog een nieuw stuk te rijden aan de oude leie arm te Wielsbeke =D> =D> Waar halen jullie het allemaal uit.Met z'n 7 van iedere meter genoten,van het goede weer en de vele mooie stukken en het vele bepijlingswerk,incluis linten!! Voor bikers die twijfelen voor morgen...foei [-X Bij aankomst ook nog eens uber frontman der Meulebeekse bikers,Carlos Soenens bedankt voor de organisatie(en natuurlijk het ganse team :wink: ) Hier komen we telkenjare graag terug.In deze mountainbike arme streek toch nog een aanvaardbare tt organiseren waar ieder blij van wordt..diep respect!! =D> Zeker en vast tot volgend jaar...Soenens doe zo verder!! (o)
dingo 8)
De stukskes in sint-baafs-vijve/wielsbeke kennen wij natuurlijk, doen wij minstens 1x per maand met onze kids.
Wel raar dat ze een hele mooie nieuwe strook, die er nog maar een jaar ligt, letterlijk rechts hebben laten liggen.

En natuurlijk onze mooi aangelegde kombochten van de http://www.mountainbikechallenge.be" onclick="window.open(this.href);return false; mochten niet ontbreken, al was het dan in tegenovergestelde richting.
Gebruikersavatar
leffingenoartje
Kerstman
Berichten: 795
Lid geworden op: ma 21 okt 2002 20:24
Rijdt met: Thompson mash 5 en cube reaction 2010
Contacteer:

Re: Za & Zo 20/21/09/2014 VTT Soenens Ingelmunster

Bericht door leffingenoartje »

Voor mij en 3 andere choufkes genoten van deze verzorgde toertocht bij aankomst hadden we 48 km op de teller.
en elke meter werd benut =D> zeker voor herhaling vatbaar. =D> =D>

zondag 26 oktober 15 de chouffetocht in Middelkerke info via http://www.choufkes.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie