Mtb verlichting

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Gebruikersavatar
prideandglory1891
Mountainbiker
Berichten: 3342
Lid geworden op: ma 07 jan 2008 21:52
Rijdt met: Niner EMD - Rocky Mountain Instinct 999MSL
Contacteer:

Re: Mtb verlichting

Bericht door prideandglory1891 »

mtb-led.com is toch ook van een aardige prijs/kwaliteit. Met een goeie garantieafhandeling als er iets verkeerd mee is.
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: Mtb verlichting

Bericht door Wacky-S »

Inderdaad. Zowel voor als na de verkoop een zeer goede service. Al 4 keer bij besteld en steeds zeer tevreden!!!
Ivo L
Mountainbiker
Berichten: 456
Lid geworden op: vr 16 jan 2004 17:05
Rijdt met: Canyon Exceed

Re: Mtb verlichting

Bericht door Ivo L »

prideandglory1891 schreef:mtb-led.com is toch ook van een aardige prijs/kwaliteit. Met een goeie garantieafhandeling als er iets verkeerd mee is.
Yep, al 3 maal besteld daar en schitterende lampjes voor weinig geld.
Gebruikersavatar
poeperman
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 27 jan 2014 17:19

Re: Mtb verlichting

Bericht door poeperman »

Enkele weken terug op DX.com een Cree T6 lampje besteld met "850 lumen."

Enkel het lampje, USB-powered, want ik heb een "echte" Xiaomi 10400mAh batterij om mijn iPhone een aantal keer te kunnen opladen.

As we speak is de lamp op volle kracht aan het branden naast mij (volgens mij kan je 500m ver zien, niet normaal), en dat al bijna 7u aan een stuk... Lampje heeft 13 dollar gekost, batterypack een 30 euro. Buiten de winterperiode is de batterij dus ook perfect bruikbaar voor andere doeleinden.

Voor de kortere tochtjes had ik al een 2400mAh Powerbank van €10, en daarmee brandt de lamp ook dik anderhalf uur. Door de tips hierboven gisteren dan maar een identiek lampje (op papier 2000 lumen) en dual usb batterypack (16000mAh) bijgekocht. Samen nog geen 20$. Al gaan ze maar 1j mee op volle kracht....
Gebruikersavatar
whaleshark
Mountainbiker
Berichten: 679
Lid geworden op: ma 06 mei 2013 17:09
Rijdt met: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Re: Mtb verlichting

Bericht door whaleshark »

Dat ziet er inderdaad een ferm lampke uit... ik zal me eens informeren :-)
La-Pierre
Mountainbiker
Berichten: 1186
Lid geworden op: zo 08 feb 2009 21:55
Rijdt met: Lapierre Pro Race 400

Re: Mtb verlichting

Bericht door La-Pierre »

Goeie kwaliteitscontrole daar in China. #-o 2 van de 4 batterijen zijn gewoon niet verbonden.
Nu weet ik weer waarom ik zelf mijn battery packs in elkaar steek.

Afbeelding
Gebruikersavatar
_alain_
Mountainbiker
Berichten: 5929
Lid geworden op: di 13 mar 2007 20:49
Rijdt met: ¿que?

Re: Mtb verlichting

Bericht door _alain_ »

Ik zou garantie vragen.
Gebruikersavatar
Bulls69
Mountainbiker
Berichten: 675
Lid geworden op: za 25 nov 2006 14:20
Rijdt met: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15
Contacteer:

Re: Mtb verlichting

Bericht door Bulls69 »

La-Pierre schreef:Goeie kwaliteitscontrole daar in China. #-o 2 van de 4 batterijen zijn gewoon niet verbonden.
Nu weet ik weer waarom ik zelf mijn battery packs in elkaar steek.

Afbeelding
Ik heb er al meerdere aangekocht bij DX, indien defect binnen garantieperiode nooit problemen ondervonden met de afhandeling ervan. In dit geval (batterijpack opengesneden) weet ik niet zeker hoe ze hiermee omgaan, ik zou op hun site een ticket aanmaken voor aanspraak te maken op garantie.
Heb zelf ooit een lampenset ontvangen met een dode batterij, 1draadje was afgebroken, ticket gemaakt en kreeg indien ik het zelf herstelde 10€ krediet voor een volgende aankoop.
La-Pierre
Mountainbiker
Berichten: 1186
Lid geworden op: zo 08 feb 2009 21:55
Rijdt met: Lapierre Pro Race 400

Re: Mtb verlichting

Bericht door La-Pierre »

Garantie zal niet meer mogelijk zijn vrees ik aangezien de lamp en batterij net 2 weken buiten garantie(12 maand garantie) zijn. :')

Nu goed, ikzelf gebruikte die batterij weinig tot nooit. Het is maar door ze nu uit te lenen aan andere mensen, die meegingen op een nachttocht, dat het mij opviel dat ze wel heel snel plat was. De oorzaak is nu gekend.
Het kan dus zeker geen kwaad om na de aankoop van een goedkoop chinees lichtje om alles eens goed te controleren. Op het MTBR forum ben ik ook al soortgelijke gevallen tegengekomen.
Sunnie
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: di 25 sep 2012 19:36
Rijdt met: Litespeed

Re: Mtb verlichting

Bericht door Sunnie »

Iemand ervaring met de Exposure Maxx D?
Uitloopmodel staat momenteel in sale bij Evans Cycles: http://m.evanscycles.com/products/expos ... t-ec052777" onclick="window.open(this.href);return false;
Nog altijd niet gratis maar het ziet er niet slecht uit...

Momenteel een lampje van Ali Express geïnstalleerd maar de tweede rit begon die al random features te krijgen en ik heb er dus niet veel vertrouwen meer in.

Bijkomend probleem is de cable rub van de kabel naar de batterij. Ik gebruik dat spel in de winter bijna dagelijks en mijn vorige 2 fietsen vertoonde jammer genoeg toch redelijk wat lakschade na enkele maanden.
Plaats reactie