ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
BEAMERBOY
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 21 aug 2014 18:53

Re: ATB Cross

Bericht door BEAMERBOY »

met de ene schouder gescheurd en nog fiets er tss zal er nie veel patat gegeven knn zijn en naar ik heb gezien beetje rood ik zeg het in vele gevallen zou hij een vele groter patat gekregen hbb stel u maar voor dat jij dit alles aan de hand hebt ? tijdens de wedstrijd moet er fair gereden worden en niet mekaar duwen en in de kant rijden alsof u leven er vanaf hangt he tis toch voor het plezier he
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: ATB Cross

Bericht door tek-zotic »

BEAMERBOY schreef: tijdens de wedstrijd moet er fair gereden worden en niet mekaar duwen en in de kant rijden alsof u leven er vanaf hangt he tis toch voor het plezier he
nu niet voor het 1 of het ander, maar het is ook wel dikwijls hijzelf die op iedereen zit te vloeken, roepen en duwen tijdens een wedstrijd (is me de weken ervoor duidelijk geworden als onpartijdige toeschouwer), wat er in gierle gebeurd is heb ik niet gezien dus ga ik me niet over uitspreken.
BEAMERBOY
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 21 aug 2014 18:53

Re: ATB Cross

Bericht door BEAMERBOY »

oke roepen en vloeken kan ik me voorstellen das nu eenmaal iemand zijn karakter he duwen zou me verbazen die ene persoon is al weken tegen hem bezig en als iemand vraagt om te passeren laat hij die persoon altijd door en die bepaalde persoon heeft ook al meerdere mensen geduwd naar ik al gehoord heb maar ja er zijn altijd voor en tegenstanders en het is altijd iemands woord tegen een ander woord dus je kan daar blijven over zeuren he
Gebruikersavatar
Numberz
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 12:41
Rijdt met: Flyxii FR-217

Re: ATB Cross

Bericht door Numberz »

Om het eens over iets anders te hebben.
Wat vonden jullie van het parcours van Hechtel?
Ik vond het een leuk en uitdagend parcours, enkel die zandbak 50m na de start...
Voor het publiek misschien leuk met al die valpartijen, zelf vond ik dit niet nodig.

Maar ik heb me toch enorm geamuseerd!
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: ATB Cross

Bericht door Reflex »

Gezellige boel. Zouden ze snappen dat ze in 1 van de laagste reeksen van een amateurwedstrijd rijden?
Goohooni
Mountainbiker
Berichten: 295
Lid geworden op: wo 18 mei 2011 22:37
Rijdt met: Stumpjumper ht comp 29er

Re: ATB Cross

Bericht door Goohooni »

leuk parcours, vrij zwaar toch wel met die kleine heuveltjes en los zand.

tot op anderhalve ronde van het einde hing ik vijfdes in de open klasse en toen brak mijn tandwiel van men crank.

voor mij is in de tweede ronde nog iemand hard gevallen in dat los zand naar beneden. ik reed er vlak achter en heb zen val gesignaleerd bij de organisatie.

hopelijk niets ontwricht of gebroken!


volgende week de laatste voor mij dit seizoen

ps, waar staat de uitslag van de open klasse?
spritser
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 15 jul 2011 20:47
Rijdt met: Haibike sduro cross 5.0

Re: ATB Cross

Bericht door spritser »

Bij deze http://brechttoelen9.wix.com/atbcrosshechtel#!res/cee5" onclick="window.open(this.href);return false;

Gr
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: ATB Cross

Bericht door tek-zotic »

parcours was super mooi, alleen spijtig dat mijn ribben gekneusd zijn na een val in langdorp vorige week. Daardoor kon ik totaal niet diep gaan (ademen deed dan te veel pijn)
Fotopatch
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 23 dec 2012 22:38

Re: ATB Cross

Bericht door Fotopatch »

Ik had een alternatief voor bij de start maar als er daar iemand tegen die betonnen barak had gevlogen in de start wat werd er dan gezegd. Gevaarlijke start. Ik heb die verantwoordelijkheid niet op mij genomen. Liever zo dan iemand met een gebroken nek of misschien nog erger. Bij de jeugd heb ik dat wel gedaan maar stond daar wel met geknepen billen tegen elkaar als ze elke ronde daar doorkwamen. Wat betreft de zwaarte van het parcour is voor iedereen hetzelfde en ik heb zelf ook afgezien, was ook kompleet leeg gereden maar het mag ook wel iets anders zijn dan ( met alle respect voor iedere inrichter want je moet eerst de mogelijkheid hebben en dan de boswachter nog en ik ben blij met elke wedstrijd ) een autostrade waar je over moet rijden.
olensebiker
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 14 mar 2011 22:20
Rijdt met: ridley

Re: ATB Cross

Bericht door olensebiker »

weet er iemand om welk uur de open reeks in Lichtaart start ?
Plaats reactie