ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
spritser
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 15 jul 2011 20:47
Rijdt met: Haibike sduro cross 5.0

Re: ATB Cross

Bericht door spritser »

cureghempiet schreef:Ik zou willen meedoen maar heb geen nummer bij atb cross. moet ik da starten in de open categorie? volgens mij zitten daar al de goei mannen in en heb ik daar dus niks te zoeken...zou spijtig zijn moest ik na enkele ronden eruit te moeten doordat ik gedubbeld ben...

mvg pieter
Daar moet je geen bang voor hebben er zal genoeg volk zijn en er zullen altijd mensen van uw snelheid tussen zitten.
Gewoon u inschrijven in de open klasse en u amuseren :wink:

Gr christof
Gebruikersavatar
Numberz
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 12:41
Rijdt met: Flyxii FR-217

Re: ATB Cross

Bericht door Numberz »

Er zitten soms heel goeie renners in de open klasse. Maar dit is niet altijd het geval.
Gewoon meedoen en je amuseren zou ik zeggen!
Fotopatch
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 23 dec 2012 22:38

Re: ATB Cross

Bericht door Fotopatch »

Pieter,in de open klasse kan iedereen meedoen. Als je gedubbeld of zelfs 3 x gedubbeld wordt maakt niets uit. Iedereen zijn wedstrijd is gedaan als de eerste over de meet komt. Er wordt niemand uit de wedstrijd gehaald omdat hij gedubbeld is , alleen rijdt je dan misschien 1 of 2 rondes minder.
frodo_1984
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 18 aug 2013 21:45

Re: ATB Cross

Bericht door frodo_1984 »

Fotopatch schreef:Zondag 7 september ATB-Cross in Hechtel op een gevarieerd parcour in en rond de duinen van Hechtel en op het oude motorcross circuit waar vroeger ooit een grand prix is geweest. Singletracks afgewisseld met duinen en bergjes en technische stukken. Voor iedereen die zich geroepen voelt om aan deze wedstrijd deel te nemen is welkom.

nog enkele dagen en dan is het zover. Voor verdere info kan je ook op onderstaande link kijken.

http://start-box.be/atbhechtel/

plezier en fun verzekerd. niet alleen voor de rijders maar ook voor de supporters.
Gebruikersavatar
pukkie89
Mountainbiker
Berichten: 756
Lid geworden op: ma 08 okt 2007 17:04
Rijdt met: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Contacteer:

Re: ATB Cross

Bericht door pukkie89 »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Numberz
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 12:41
Rijdt met: Flyxii FR-217

Re: ATB Cross

Bericht door Numberz »

Zal het parcours in lichtaart hetzelfde zijn als vorig jaar?
de hin
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 17 jun 2011 18:14
Rijdt met: scott scale 40 2009, scott purgatory (beachbike), bianchi c2c via nirone

Re: ATB Cross

Bericht door de hin »

en de kuil voor alle klasse of opnieuw alleen voor A en B klasse ?
Gebruikersavatar
pukkie89
Mountainbiker
Berichten: 756
Lid geworden op: ma 08 okt 2007 17:04
Rijdt met: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Contacteer:

Re: ATB Cross

Bericht door pukkie89 »

Parcour zal iets gewijzigd zijn.

Dit jaar gaan we proberen alle klasse door de put te laten rijden :-)
BEAMERBOY
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 21 aug 2014 18:53

Re: ATB Cross

Bericht door BEAMERBOY »

even iets over dat akkefietje dat brouckmans steve aan de hand heeft gehad door 1 bepaalde persoon heeft hij nu wel al zijn gewrichtsbanden gescheurd in zijn schouder is zijn seizoen om zeep en dwingt er een operatie dat hem ook nog is werkonbekwaam maakt en een voenk,. een duw is het juiste woord je moet altijd is idd de 2 kanten van het verhaal horen die andere persoon blijft wel rustig door fietsen en heeft niets aan de hand dieje mag blij zijn dat hij er met een duw vanaf komt vele personen in deze situatie zouden erger reageren maar ja die duw heeft iedereen gezien maar wat die andere persoon heeft gedaan heeft niemand gezien ja dan ist gemakkelijk om van 1 iemand de slechte te maken he
steels
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 07 apr 2010 21:04
Rijdt met: canyon
Contacteer:

Re: ATB Cross

Bericht door steels »

NEN DUW!!!
Ik stond erbij en hij sloeg !!!
Een dik oog en er wat door,zal zeker een duw geweest zijn.
Wat er vooraf gebeurt is gebeurt elke week natuurlijk niet altijd met deze gevolgen maar kloppen doe je niet.
Plaats reactie