ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
roelp
Mountainbiker
Berichten: 435
Lid geworden op: vr 05 nov 2010 20:30
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg

Bericht door roelp »

Bepijling in orde?
Ok, Ik ben van thuis vertrokken en dus pas tegen 10u35 aan de inschrijving, maar om 12u aan de splitsing 40/60km ergens ter hoogte van Messelbroek hingen al geen pijlen meer. Met een paar man nog zitten zoeken, maar niks meer gevonden.
De eerste bevoorrading was er nog juist een bekerke water. De tweede bevoorrading heb ik zelfs niet meer gezien.

Het parcours trok op niks, dus als er geen pijlen meer waren heb ik er zelf nog maar een stukje echt mtb'en aangebreid.
Gebruikersavatar
Glenneman
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 14 feb 2014 14:08
Rijdt met: Trek Superfly 8

Re: ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg

Bericht door Glenneman »

[quote="JuMa"]En dit terwijl er een paar km verder nen Delhaize is die op zondag voormiddag open is.

Ze moesten nog nie naar den Delhaize rijden om bij te halen. Daar waar ge uwe fiets wa kon afspuiten is nen Tecno.Zondags heel den dag open :)
krikkese
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: wo 30 jul 2008 12:09
Rijdt met: Haacht
Contacteer:

Re: ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg

Bericht door krikkese »

Teleurstellend parkoers voor deze streek met weinig uitdaging en veel asfalt. Enkel water op eerste "bevoorrading" en aan de tweede ben ik al niet meer gestopt. Niet genoeg druk op de afspuitstand om de mud te verwijderen en mensen die hulpeloos op de wc aan't roepen waren omdat het sch**tpapier op was :-k
Ik zal volgend jaar wel 2 stickers van het Rode-Kruis kopen maar elders gaan biken.

Toch bedankt aan de vrijwilligers die hun vrije tijd in deze tocht gestoken hebben.
Gebruikersavatar
LaGamuza
Mountainbiker
Berichten: 204
Lid geworden op: za 09 dec 2006 00:33
Rijdt met: Reeds zonder trainingswieltjes

Re: ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg

Bericht door LaGamuza »

krikkese schreef:Ik zal volgend jaar wel 2 stickers van het Rode-Kruis kopen maar elders gaan biken.

Toch bedankt aan de vrijwilligers die hun vrije tijd in deze tocht gestoken hebben.
+1 Pff :-? Chance voor de tegenwind op weg naar huis dus toch nog afgezien :drunk: .
Gebruikersavatar
JuMa
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: za 07 aug 2010 21:27
Rijdt met: Scott Spark RC 900 Team / Sensa Fiori TNT Pro

Re: ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg

Bericht door JuMa »

Glenneman schreef:
JuMa schreef:En dit terwijl er een paar km verder nen Delhaize is die op zondag voormiddag open is.
Ze moesten nog nie naar den Delhaize rijden om bij te halen. Daar waar ge uwe fiets wa kon afspuiten is nen Tecno.Zondags heel den dag open :)
Ik bedoelde een paar km van die 2e controle post, da was korter bij dan 't vertrek! :wink:
Gebruikersavatar
Glenneman
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 14 feb 2014 14:08
Rijdt met: Trek Superfly 8

Re: ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg

Bericht door Glenneman »

JuMa schreef:
Glenneman schreef:
JuMa schreef:En dit terwijl er een paar km verder nen Delhaize is die op zondag voormiddag open is.
Ze moesten nog nie naar den Delhaize rijden om bij te halen. Daar waar ge uwe fiets wa kon afspuiten is nen Tecno.Zondags heel den dag open :)
Ik bedoelde een paar km van die 2e controle post, da was korter bij dan 't vertrek! :wink:
Aah oké excuseer ;) Ja ik heb maar de 40 gedaan, weet dus nie waar den andere bevoorrading was. Met heen en terug naar ginder had k er een klein 25 dus komt ook op een klein 65.
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Re: ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg

Bericht door spooky »

Deze tocht is al jaren zo hoor, maar door het uitblijven van andere organisaties Was het nu hier volle bak.
Wij zijn maar een GPS tochtje gaan doen in het Hageland.
Légumes
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 15 jun 2012 19:03
Rijdt met: Ridley Probe RS

Re: ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg

Bericht door Légumes »

Ook de 60 Km gedaan , en had één van de laatste suikerwafels , terwijl het nog heel vroeg was .
Ook veel te veel asfalt onderweg . Ik denk dat men er op deze locatie veel meer mooie stukken kan in steken .
Gebruikersavatar
big-Mac
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: wo 05 jul 2006 16:20
Rijdt met: In verwachting van ne schoone

Re: ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg

Bericht door big-Mac »

@ el gordo: ik denk dat de meeste clubs een tocht organiseren zonder extra sponsoring van bedrijven.
Het parcours was wat je kon verwachten, maar die bevoorrading was er echt wel over. Ze organiseren toch al vele jaren en zouden normaal wel moeten weten hoe het spelletje werkt.
Nu, ik heb mij goed gekeurd. Bij thuiskomst stonden er 150 op den teller.
Wendy Xmasbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 11 mei 2014 19:43

Re: ZO 11/05/214 TT Herselt Blauberg

Bericht door Wendy Xmasbiker »

Wat een verschil met de toertocht van Deurne-Diest. De teleurstelling was al groot na 10 blosopijltjes. Echt? heb ik hier 4 euro voor betaald...
Jammer, maar het enige positieve was dat ik enkele mannen voorbijgereden ben op de enige steile berg :evil: :wink:
Plaats reactie