wintertenue

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

Ka.Dee schreef:Eens de betaling ontvangen is wordt de tenue direct verstuurd. Snelle betalers verdienen dan ook een snelle levering he :wink:
Het gaat inderdaad snel ! =D>

Deze voormiddag heb ik mijn "van alles iet" pakket aangekregen. =D>

Ik heb onmiddelijk alles eens aangedaan en het past allemaal goed. Alles maat XL. Ben maar 1,73m maar weeg meestal tussen 85 en 90kg. Dus ik ben geen mager manneke. :wink:

Sommige kledingstukken zitten iets strakker/losser dan de andere, maar niet echt iets om me aan te storen. Ik zou gewoon hetzelfde bestellen moest ik nog bij bestellen.

Het is inderdaad zo dat mijn andere truikes (bv. Giordana of Pro) die ik al gekocht heb (bij hopmans) bijna allemaal XXL waren. Deze XL van mountbike.be is zeker niet kleiner !
Gebruikersavatar
sorrow
Mountainbiker
Berichten: 173
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 13:19
Rijdt met: Specialized EPIC COMP 29
Contacteer:

Bericht door sorrow »

Ik zou ook graag bestellen , maar Decca is nogal ver voor mij om te gaan passen ( de andere kant van het land) .

Iemand advies ivm met de maat ? Ik weeg 72kg en ben 1,80 m groot.

Groetjes,
S.
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

Even mijn korte ervaring van mijn pasbeurt thuis van mijn XL pakket.

trui korte mouw: zit duidelijk strakker dan al de rest, maar niet te klein

trui lange mouw: zit goed, zeker niet strak, alleen de mouwen zijn 1 a 2 cm te lang, maar dat fenomeen heb ik meer met kleding. Dit is echter geen ramp.

windtex vest: idem als trui met lange mouwen, maar hierdoor kan er nog gemakkelijk kleding onder aangedaan worden bij extreme koude.

korte broek: zit goed

lange broek: zit perfect
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

@ Point 7; wat is uw binnenbeenlengte? Ik heb ongeveer dezelfde afmetingen en gewicht als u maar een XL als broek lijkt mij te groot.?
En die windtex in XL, is die zo ruim dat je er nog een dikke trui onder kan of is het niet zo erg? Ik heb het eigenlijk liever iets strakker. Zou ik misshien een L aankunnen...

thx
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

kawa schreef:@ Point 7; wat is uw binnenbeenlengte? Ik heb ongeveer dezelfde afmetingen en gewicht als u maar een XL als broek lijkt mij te groot.?
En die windtex in XL, is die zo ruim dat je er nog een dikke trui onder kan of is het niet zo erg? Ik heb het eigenlijk liever iets strakker. Zou ik misshien een L aankunnen...

thx
Binnenbeenlengte is 82cm.
Voor mij is de XL korte broek zeker niet te groot. Ik heb nogal dikke billen en de broek zit toch niet te los aan de pijpen.

Een L zou voor mij op het randje zijn denk ik. Misschien dat het nog juist gaat. Dat weet ik niet zonder te passen.

Onder de windtex kan nog een dikke trui onder. Voor mij mag winterkledij wat losser zitten.
Gebruikersavatar
biker84
Mountainbiker
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 21:15
Rijdt met: cube ltd team 06

Bericht door biker84 »

ben ook van plan om het promopakket te nemen :bounce: , ik heb het wintertenue genomen in xl dus zou ik dan dat promo pakket ook in xl nemen? ik heb gelezen dat die trui met korte mouwen strak is kan dat? of is dat goed voor mijn afmetingen 1.78 en 83 kg? :-?

greetz
Gebruikersavatar
Rikke
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 22 dec 2003 22:30
Rijdt met: Willier - Escape R6

Bericht door Rikke »

Jawel. ikke (1.75 m en 83 kg) heb ook Xl en ikke zit daar in als gegoten!!!!

Ikke nu vrie fier op mijne bike!
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Joepie, zopas mijn "winterkostumeke" per post toegekregen.
Nog genen tijd gehad om het te passen maar levering is waanzinnig snel =D> .
Besteld en betaald op 30/12 en al geleverd op 07/01.
Van snel gesproken :P , enfin ... nu nog passen en gaan uitproberen :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Ik ben er nog niet uit #-o
Een wintertenue heb ik eigenlijk niet nodig, dus ga ik maar voor het zomertenue.
Enkel de maat he :drunk:
1m72 en rond de 85kg....
Broek L en shirt XL of zoiets??
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

kawa schreef:Ik ben er nog niet uit #-o
Een wintertenue heb ik eigenlijk niet nodig, dus ga ik maar voor het zomertenue.
Enkel de maat he :drunk:
1m72 en rond de 85kg....
Broek L en shirt XL of zoiets??
Moet lukken volgens mij.

PS: gisteren met het truitje met lange mouwen (XL) de baan op geweest. Had er nog een windstopper trui (=dunne trui) onder en die combinatie zat ideaal (niet te strak en niet te los)
Plaats reactie