Roc d'Azur 2014

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
kona_bikearena
Mountainbiker
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 08 feb 2012 23:02
Rijdt met: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon
Contacteer:

Roc d'Azur 2014

Bericht door kona_bikearena »

Hallo,

Heeft nog iemand de meldig voor het registreren op asochallenges dat de inschrijvingen gesloten zijn terwijl vandaag alle registraties open gingen? Ik kan enkel een avantage code invullen en deze heb ik niet. Heb ik iets verkeerd gedaan of over het hoofd gezien?

Grts
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: Roc d'Azur 2014

Bericht door uncle sam »

inschrijvingen pas open vanaf 11h, nu dus :)
kona_bikearena
Mountainbiker
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 08 feb 2012 23:02
Rijdt met: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon
Contacteer:

Re: Roc d'Azur 2014

Bericht door kona_bikearena »

Merci, had het erna pas op de site gezien dat het om 11.00u was.
Gebruikersavatar
Murdock
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: di 14 jun 2005 21:57
Rijdt met: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Re: Roc d'Azur 2014

Bericht door Murdock »

Ingeschreven iets voor 11.00u, ik neem aan dat ik dan ook als eerste mag vertrekken :-D :-D :-D
Gebruikersavatar
Kristof Huyck
Mountainbiker
Berichten: 1619
Lid geworden op: zo 06 sep 2009 19:52
Rijdt met: Buggenhout

Re: Roc d'Azur 2014

Bericht door Kristof Huyck »

Murdock schreef:Ingeschreven iets voor 11.00u, ik neem aan dat ik dan ook als eerste mag vertrekken :-D :-D :-D
Nope, ik was vorig jaar al een paar uren op voorhand ingeschreven (ik had de inschrijvingslink juist gegokt) en ik had zeker geen slechte startnummers, maar zeker niet nummer 1 of het eerste nummer na de profs; de eerste 100 nummers ofzo zijn namelijk sowieso gereserveerd voor profs. Wat ook telt zijn uw prestaties op de vorige edities, of je een licentie hebt en of je een deftig resultaat van een andere belangrijke wedstrijd kan voorleggen.
Gebruikersavatar
dannyvk
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 17 mei 2011 20:25
Rijdt met: Van alles wat

Re: Roc d'Azur 2014

Bericht door dannyvk »

Ingeschreven voor de Marathon en de Roc zelf hopelijk mag ik nu in box 2 starten....
kona_bikearena
Mountainbiker
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 08 feb 2012 23:02
Rijdt met: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon
Contacteer:

Re: Roc d'Azur 2014

Bericht door kona_bikearena »

wat is die licentie die zij voorschrijven? ik heb me maar een daily vergunning genomen...
ondanks dat ik een belgische vergunning voor amateurs heb.
jefke4800
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: do 16 jul 2009 11:06
Rijdt met: Niner air 9 carbon

Re: Roc d'Azur 2014

Bericht door jefke4800 »

Hallo,

Ik ben ook ingeschreven voor de marathon. Maar nu had ik nog een vraagje.
Vorig jaar ben ik in startblok 4 moeten vertrekken omdat het men eerste deelname was.
na 40 km had ik al een aantal mannen van bij ons in de club (vertrokken in blok 1) al te pakken.
na 50 km ben ik onderuit gereden door een andere deelnemer die trager was bergop en daar bergaf ook problemen mee had.
zou dit aan te kaarten zijn bij de organisatie voor verder van voor te mogen starten, of is dit hopeloos?

alvorens hier iemand over mijn rijgedrag gaat provoceren ik had vriendelijk gevraagd voor plaats te maken en heb ook niet zitten wringen op ongepaste plaatsen.

alvast bedankt voor de reactie
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: Roc d'Azur 2014

Bericht door bip bip »

ingeschreven voor de marathon, Roc Noire en de Roc zelf. Benieuwd in welke box ik ga terecht komen. Bij mijn vorige deelname er niet de pees opgelegd, was trouwens toch niet simpel door het vertrekken in een late box en dus veel file rijden. Ik vraag me af in hoeverre ze gaan rekening houden met het rijders niveau dat je zelf kon opgeven bij registratie want daar kan je uiteraard van maken wat je wil.

grt,
bip bip
kona_bikearena
Mountainbiker
Berichten: 186
Lid geworden op: wo 08 feb 2012 23:02
Rijdt met: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon
Contacteer:

Re: Roc d'Azur 2014

Bericht door kona_bikearena »

ik heb me ondertussen ook ingeschreven op de Roc challenge, de mid roc en de roc zelf. Omdat het pijn eerste deelname is verwacht ik redelijk achteraan te staan en dus gaat het doel zijn om de eerste km's van de start zo ver mogelijk naar voor te knallen :-D
Plaats reactie