Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tonny V
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: za 30 jan 2010 21:39
Rijdt met: Giant

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door Tonny V »

Ik heb me vandaag goed kunnen biken, vooral na de bevoorrading zaten er wat'vals plat' tussen en dan is het soms wat bij trekken. Ik rijd in de zomer ook op de weg, ben niet de snelste, maar zeker ook niet de traagste. Hoe dan ook, ik respecteer tijdens toertochten ieder zijn tempo en steek pas voorbij als dat ook kan. Waarom risico nemen?, je verdient er aan de meet niets mee en je brengt er anderen mee in de problemen. Wat maakt 30 minuten meer of minder in een mensenleven? Als je wil koersen zijn er andere mogelijkheden dan toertochten.
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door spooky »

Die op die bank aan het station gevlogen is gaat toch nog enkele weken pijn hebben. Wij zijn daar vrij snel nadien aangekomen en een van onze leden, die arts is, heeft de eerste hulp kunnen proberen te bieden. Gebroken neus en heel wat hechtingen in het gezicht zullen nodig zijn.
Veel sterkte en moed, want het zal pijn doen!
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1002
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door koppigaard »

"Die op die bank aan het station gevlogen is gaat toch nog enkele weken pijn hebben. Wij zijn daar vrij snel nadien aangekomen en een van onze leden, die arts is, heeft de eerste hulp kunnen proberen te bieden. Gebroken neus en heel wat hechtingen in het gezicht zullen nodig zijn.
Veel sterkte en moed, want het zal pijn doen!"

Amaai, mag die van geluk spreken dat dit het perron van Bokrijk-station was. In Mechelen zou het wat anders zijn geweest, zeker met al die werken die daar plaatsvinden. Maar al bij al, ook een mooie tocht gereden vandaag. Een lekker zonnetje, droog en rustgevend parcours. Echte uitdagingen ontbraken, ideaal voor beginnende bikers. Alvast te onthouden voor volgend jaar.
GG13
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 19 jan 2014 21:23

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door GG13 »

Proficiat aan de mannen van de organisatie, alles mooi in orde, veel beterschap aan de gekwetsten ....
Ik ben ook nog maar een beginnend biker, probeer zoveel mogelijk aan de kant te gaan voor de snellere, dit is natuurlijk niet altijd direct mogelijk, tot frustratie van sommigen :oops:

Maar ja soit, volgend jaar zeker terug aanwezig...
Btw, wie was de fotograaf van dienst? :-D


Grtz
viktory
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: do 22 nov 2012 19:48
Rijdt met: Een beetje vanalles

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door viktory »

Graag willen we ook via het forum iedereen bedanken die heeft deelgenomen aan een voor ons zeer geslaagde derde editie. We hadden deze keer dan ook alles mee: "lente" weer, een goede en enthousiaste sfeer bij de deelnemers ( bijna 1700 ) en een super crew die ons alweer fantastisch heeft geholpen.
Jammer voor de enkelingen die wat last gehad hebben van ongehoord gedrag en/of valpartijen!
Dikke merci aan iedereen!!!
viktory
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: do 22 nov 2012 19:48
Rijdt met: Een beetje vanalles

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door viktory »

Foto's zullen nog verwerkt worden en gepost worden op ons facebook profiel W-bikes Diepenbeek. Zal iets laten weten wanneer ze erop staan. Gr
Gebruikersavatar
Geoffe
Mountainbiker
Berichten: 509
Lid geworden op: do 02 aug 2007 14:10
Rijdt met: Te veel volgens de trouwboek

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door Geoffe »

flipp schreef:Het was een heel leuke tocht. :-D
Zeer mooi parkoer en perfect georganiseerd.
Proficiat aan iedereen die hier aan heeft meegeholpen. =D>
Tot volgend jaar !
+1 & Lekker soep aan de bevoorrading
Toto
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 14 mar 2005 00:36
Rijdt met: Specialized epic expert

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door Toto »

Een supertocht ,echt geweldig .
Alleen spijtig dat ze dat aangelegde singletrack aan 'de kuil' maar half gedaan hebben.
Gebruikersavatar
dmx
Mountainbiker
Berichten: 533
Lid geworden op: ma 13 mar 2006 19:13
Rijdt met: GT Xizang 9r, Slot Inbred 29 SS,

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door dmx »

dago schreef:
Bulls69 schreef:Prima tochtje met enkele leuke speelstukjes in het parcours, prima om mijn feestkilo's er terug af te rijden.
dmx schreef:Ben zelf ook van mijne fiets gereden door zo ne racepummel die op het laatste stuk ( langs dat beekje ) nog dringend voorbij moest, zeker om zijn gemiddelde niet te fel te laten zakken. Daar was absoluut geen plaats om veilig voorbij te steken. Resultaat : pijnlijke ribben, linkerbeen van onder tot boven geschaafd, knie open en broek gescheurd.
En 't was ook nog mijn fout ook volgens die pummel, niet snel genoeg aan de kant gegaan....
Dergelijk asociaal gedrag is spijtig genoeg een jaarlijks wederkerend winters fenomeen, eens het wegseizoen terug begint is men daar plots terug van verlost ](*,)
En nee ik ben geen racefiets hater(ben er zelf ook eentje die beide combineer), maar men kan niet ontkennen dat er veel in de winterperiode het veld induiken denkend dat het alleen maar om de snelheid gaat en hierbij hun medebikers niet altijd ontzien, het is toch maar een kleine moeite om aan te geven dat je als snellere biker passeert langs links of rechts en even een bedankje(gegarandeerd dat je meestal een bedankje terug krijgt) en vooral even afremt als het ongepast is om te passeren ipv iemand van zijn fiets te rijden :-"

het was een accidentje want volgens mijne maat had zijne voorganger die meneer gewaarschuwd dat er nog eentje aankwam. die meneer had da echter nie gehoord of zo en daarbij wat uitgeweken. gevolg crash
al bij al een geluk dat het nie erger was dan schrammen en krom achterwiel
sinds wanneer is uwe voorganger verantwoordelijk voor hetgeen jij doet ? Waarom had uwe maat dan zijne mond niet opengedaan? Harstslag te hoog misschien of te dom om de situatie in te schatten ?
Gebruikersavatar
Dirty Daddy
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: di 27 mei 2008 18:58
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Contacteer:

Re: Zo 19/01/2014 Hasselt-Kiewit :: 3e W-Bikes MTB Tocht

Bericht door Dirty Daddy »

saiko schreef:mij zijn er ook een groot aantal voorbij gestoken, mijn conditie is niet geweldig na 3 weken gene fiets gezien te hebben.
Ook op drukke stukken inhalen om dan weer achter de volgende te hangen...
gelukkig is er eens enne op zen gezicht gegaan toen er een bocht in het parcours zat,... hard rechtdoor ging wel blijkbaar, bochten moest hij nog oefenen :drunk:

Staat gelukkig ook nog op menne gopro :-D

Met een witte Sandman???

Heb er maar eentje gezien gisteren... :-&
Plaats reactie