Vos in de bossen

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Re: Vos in de bossen

Bericht door Angelo. »

Jacky,
Vaak stond je aan mijn deur om een of ander onderdeel te kopen, het mocht nooit veel geld kosten want je was ,volgens uzelf, maar een arme gepensioneerde. Tot die dag je opeens met een Mercedes voor mijn deur stond. We hebben toen toch even kostelijk moeten lachen.

Jacky,
Vaak heb ik je fiets moeten nakijken, herstellen en ja zelf poetsen. Sloten modder heb ik uit uw naven, balhoofden en zelfs verende vorken gehaald want de tijd die je nodig had om te poetsen, kon je ook gewoon fietsen.
Vaak was er ook helemaal niets mis met uw fiets maar had je volgens mij gewoon een uitvlucht nodig om een pintje te komen drinken.

Jacky,
Ik zal je altijd herinneren als een fijn persoon met wie ik graag te doen had.
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Re: Vos in de bossen

Bericht door Jolyrodger »

Man, man, hier ben ik echt niet goed van.
Toch moeten we sterk blijven, en ons Jacky herinneren als iemand die altijd klaar stond om iemand te helpen in woord en in daad, die altijd goed gezind en in was voor een kwinkslag of grap. Die altijd bezorgd en attent was om niemand, maar dan ook niemand tot last te zijn.
Mijn bezorgdheid gaat uit naar Astrid en de familie, omdat zij meer dan iemand anders zijn persoonlijkheid zullen missen.
Ook op de roetsjbaan van het mountainbiken zal er een opening in de rij zijn, maar wij die hem gekend hebben, weten dat hij voor altijd ergens zal rondrijden of achter een struik of boom zal staan om over zijn mountainbikevrienden te waken.

Ik ben intens blij dat ik deze prachtmens heb mogen kennen.
Veel sterkte aan de familie, en mijn oprechte deelneming.
Overpeltse Biker
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 13 mar 2011 15:36
Rijdt met: 2012 Cube Reaction GTC SL

Re: Vos in de bossen

Bericht door Overpeltse Biker »

Damn.

Ik ben er niet goed van. Ik was heel snel ter plaatse en ik heb nog geholpen met de 1ste zorgen toe te dienen voor de ambulance er was. Ik volgde dit topic en dacht bij mezelf "het komt wel goed".
Ook al kende ik hem niet, het doet me wat.
Veel sterkte aan de familie - mijn innige deelneming.
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Re: Vos in de bossen

Bericht door el gordo »

Sterkte aan familie en vrienden!
piedrobiker
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: do 19 dec 2013 19:14
Rijdt met: Trek excaliber 8

Re: Vos in de bossen

Bericht door piedrobiker »

Hier heb ik even geen woorden voor.

Alleszins wens ik hier veel sterkte aan familie en vrienden rondom hem heen.

Rust In PEACE Jacky
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Re: Vos in de bossen

Bericht door saiko »

Die foto's hierboven doen toch raar. :cry:

ondertussen al zeker 4-5 jaar geleden krijg ik een bericht van hem hier op het forum. Hij had interesse en een paar banden die ik tekoop had aangeboden. Ik woonde toen nog bij mijn ouders en hij zou eens langskomen met de fiets om de banden te bekijken.

Sinds toen kwam Jacky regelmatig over de vloer op een bepaald moment vroeg hij mij of ik soms dingen bestelde op het internet waarschijnlijk omdat hij wist dat ik in de ICT sector werkte.
Hij was daar niet zo mee vertrouwd en had een beetje argwaan tegenover die dingen. Eerst waren het enkele remblokjes die hij nodig had van bij superstar components. Later volgden PB berichten met artikel nummers van op Bikecomponents. Telkens werden de pakketjes bij mijn thuis afgeleverd en kwam hij ze halen. Negen van de tien keren werden de onderdelen onder begeleiding van een pintje direct op de fiets gemonteerd zodat zijn vrouw 'Stridje' zoals hij ze noemde en niets van zou merken.

Toen ik donderdag de 26ste thuis kwam van Oostenrijk stond er een doos van Bikecomponents voor de deur, Jacky zijn winterbanden waren geleverd. Even een sms gestuurd naar hem : "de Duitse kerstman is geweest, kom maar halen als je tijd hebt". Die dag geen antwoord gehad wat ik al raar vond, maar het waren feestdagen, iedereen heeft het wat drukker.
Tot ik de dag erna een mailtje kreeg van zijn zoon....

Sterkte Jacky, het ga je goed!
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: Vos in de bossen

Bericht door _Knarf_ »

Veel sterkte aan familie en vrienden.
RIP Jacky
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Re: Vos in de bossen

Bericht door flipp »

Hier ben ik echt niet goed van... :(

Ik ken hem al een paar jaren, het zal raar aanvoelen om door de bossen van As en Dilsen te rijden wetende dat ik Jacky niet meer zal tegenkomen..
Een prachtmens die ik enorm zal missen.

Veel sterkte aan zijn familie.
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Re: Vos in de bossen

Bericht door G-m@n. »

hij kwam thuis aan eens op ne werkendag voor een nieuwe cassette die ik had, hij wou op mij wachten tot ik thuis was. mijn vrouw hem binnen gelaten en wat drinken in geschud want Jacky had tijd, als hij maar voor de donker thuis was :lol:
Chimie
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 09 dec 2013 14:20

Re: Vos in de bossen

Bericht door Chimie »

Veel sterkte aan de familie !

Ik was er als allereerste bij op die zwarte 26 december in de modderige tocht in Lummen en zie het nog altijd voor me gebeuren. Het heeft jammer genoeg niet mogen zijn.

Jacky, het ga je goed !
Plaats reactie