nieuwe site: www.toertocht.be

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Hoe vind jij de website ?

Goed
14
21%
gewoon
24
35%
slecht
21
31%
geen idee
9
13%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Optimo GmC
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 02 mei 2004 21:48

Re: hmm

Bericht door Optimo GmC »

IDTMP schreef:wat ik hier uit maak ...

de mensen lezen maar half :lol:

toertochten januari en februari komen maandag ! Vandaag dus ...
Ik had het niet over januari en februari over het onvolledig zijn, het ging bij mij over december.
Gebruikersavatar
bebob
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: vr 08 aug 2003 16:12
Rijdt met: Canyon CF

Bericht door bebob »

Wel nog een beetje vroeg om jullie site nu al te evalueren.

Zo direct zie ik geen toegevoegde waarde maar ik heb jullie wel bij mijn favourites gezet en zal de evolutie volgen.

Good luck.
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Optimo GmC schreef:Als hij dan nog eens alle toertochten zou bevatten, maar nee...

Das waar er staan bijna geen op.
Gebruikersavatar
chuck
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized

Bericht door chuck »

alles kan beter en een beetje concurrentie mag. voorlopig moet er toch al niet betaald worden om evenementen in de kijker te zetten :D :D

er werd al gepost dat méér info een toegevoegde waarde heeft:
- van welke kalender is het (fietspromo, vwb, bbr, ronde van ...)
- wie is de organisator (mtb x, wtc y, of biljartclub z)
- info over accomodatie en organisatie en da's moeilijker: bv. iedereen heeft douches en bike wash, maar we zijn akkoord dat er wel heel veel verschil is, fietsbewaking,
succes met de site
greetz, chuck
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

Het is inderdaad een beetje overbodig, ik ga nu al op 3 sites kijken ( http://www.mountainbike.be/kalenders/to ... emaand.php , http://www.bikers.be/agenda_nl.html , en ook www.marathonbiking.nl voor het langere werk )

In principe vind ik op alle sites dezelfde informatie.. maar soms zie ik toch verschillende uren, of afstanden, en dan vooral wat betreft de Waalse TT's.

het gemakkelijkste vind ik de kalender op deze site, die is echt perfect sinds de upgrade.

Zoals Minna zei, ook de info over routes vind je zowel op mtbroutes.be als hier op www.mountainbike.be alsook nog op www.bikeeastbelgium.be/

Lijkt me een beetje overkill maar soms is de gevonden informatie overlappend.
Laatst gewijzigd door A d r i op ma 27 dec 2004 22:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Minna
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 30 jun 2003 12:16
Rijdt met: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam
Contacteer:

Bericht door Minna »

chuck schreef:alles kan beter en een beetje concurrentie mag. voorlopig moet er toch al niet betaald worden om evenementen in de kijker te zetten :D :D

er werd al gepost dat méér info een toegevoegde waarde heeft:
- van welke kalender is het (fietspromo, vwb, bbr, ronde van ...)
- wie is de organisator (mtb x, wtc y, of biljartclub z)
- info over accomodatie en organisatie en da's moeilijker: bv. iedereen heeft douches en bike wash, maar we zijn akkoord dat er wel heel veel verschil is, fietsbewaking,
succes met de site
greetz, chuck
Yes, yes, yes! I would love all of that info. I've thought about this for the longest time, hating to pay for that Mountainbike200x book. If you are really dedicated *you* can replace that printed book for an Internet-version, which is so-much-easier-to-keep-updated. It might take a couple of years before you get it fully working, as mouth-to-mouth reputation is the best PR you can get, but especially if you offer this service for free in the beginning, I am sure you'd get it working!

Let me know if you need help, I might be able to squeeze it into my busy schedule (or learn to prioritize in life, for once). I would love to help streamline this in Belgium! Plus I am a database/computer-freak (but not into programming, sorry!)!

Check out http://www.mountainbike2004.be/ for the book! Organizers pay to have their ads in there! And then we (well, I) pay to read it! :(

Whether this is done within the frames of mtb.be is of less importance to me. Whoever is the best driving force, with the best result for the public, go for it! =D>
Gebruikersavatar
TARGA
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 07 jun 2004 17:36
Rijdt met: Specialized Epic M4 COMP

Bericht door TARGA »

Overdaad schaad, zou ik zo zeggen. :-?
Ik weet echt niet wat we er beter van worden. Geef mij maar de kalender van deze site hier. Wat clicken en je hebt de topic over deze of gene TT en met wat zoeken ook over de voorbije jaren. Tja, ik weet echt niet of het nog beter kan. :drunk:
En zogezegd om onze modderators hier scherp te houden . Wel ik vind, en dat is niet om dat het eindejaar nadert, dat onze mannen hier behoorlijk scherp genoeg zijn en zeer attent reageren op noden en of suggesties van de leden. Daarom wens ik bij deze de modderators van deze site te feliciteren met hunne site, of mag ik zeggen 'onze site'. =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Rasse
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 23:42
Rijdt met: Varmint Coyote

Bericht door Rasse »

TARGA schreef:Overdaad schaad, zou ik zo zeggen. :-?
En zogezegd om onze modderators hier scherp te houden . Wel ik vind, en dat is niet om dat het eindejaar nadert, dat onze mannen hier behoorlijk scherp genoeg zijn en zeer attent reageren op noden en of suggesties van de leden.

Heb ik ooit beweerd dat ze dat niet zouden zijn. [-X

Een beetje concurrentie heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Heb die vandaag, nu ook geraadpleegt en die toertochten voor Januari staan er nog niet op maar ja das voor morgen he. Januari is dan wel in 2005 he, Versta datte das veraf. Ik denk wel deze site niet meer te moeten raadplegen, totaal overbodig, niets bieden als ne reklaam voor ne bike. Geef mij dan maar diene bike, en behoud jullie maar de totaal onnodige, overbodige RESTANT. Denk dat het goedkoper gaat uitkomen voor de sponcer. Totaal belachelijk en onbelangerijk. Mijne kleine van 5 kan ook zoiets inelkaar stopelen.
Rudy VdE.
Gast

Bericht door Gast »

beethoven schreef:Heb die vandaag, nu ook geraadpleegt en die toertochten voor Januari staan er nog niet op maar ja das voor morgen he. Januari is dan wel in 2005 he, Versta datte das veraf. Ik denk wel deze site niet meer te moeten raadplegen, totaal overbodig, niets bieden als ne reklaam voor ne bike. Geef mij dan maar diene bike, en behoud jullie maar de totaal onnodige, overbodige RESTANT. Denk dat het goedkoper gaat uitkomen voor de sponcer. Totaal belachelijk en onbelangerijk. Mijne kleine van 5 kan ook zoiets inelkaar stopelen.
Rudy VdE.
Zeg mannen die gast probeert hier een beetje zijn site te promoten waar hij vast met veel ijver aan heeft gewerkt, is het dan nodig om zo een negatieve en soms denigrerende kritiek te geven.
Probeer dan raad te geven hoe het wel aan te pakken als ge kritiek geeft.
Er zijn mensen die liever O² bikers lezen en andere die liever mountainbike plus lezen. Daar staan ook vaak dezelfde onderwerpen in en niemand die daar wakker van ligt. Het is maar een voorkeur.

Veel succes met uw site en open mss een contact met de verschillende organisatoren zoals de VFT, EBBT, Fietspromo enz om langs deze kanalen de nodige info toegespeeld te krijgen.
Laatst gewijzigd door Gast op wo 29 dec 2004 00:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie