Forumoverzicht Mountainbike.be, the place to be Mountainbike.be Bikers Dag(en) Minimeeting Rotselaar 9-11-2013

Minimeeting Rotselaar 9-11-2013

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

snellle edddy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ne kleine en ne grote
O.K , we zulle trachten op tijd te zijn . Tot morgen alle

pumake Mountainbiker

Mijn bike: cube LTD 29 sl
Ga moeten afmelden wegens werkverplichtingen.

Veel succes morgen

farmer/cowboy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: gaat sneller bergaf dan bergop...
Stralend weer, klein groepke, beetje drassig onder de massa bladeren. Enkele gezichten teruggezien uit de oudheid :lol: (lees: lang niemeer gezien) . Voor mij part geslaagd alleen moesten de heren gidsen iets meer aan hun conditie gewerkt hebben. :oops:

Een beetje eten voor mijn vertrek zou al een dik verschil gemaakt hebben, al konden we die jonge gasten allicht nog nie volgen dan :-D

K2-er Avatar gebruiker
Test team

Mijn bike: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

farmer/cowboy schreef:
Stralend weer, klein groepke, beetje drassig onder de massa bladeren. Enkele gezichten teruggezien uit de oudheid :lol: (lees: lang niemeer gezien) . Voor mij part geslaagd alleen moesten de heren gidsen iets meer aan hun conditie gewerkt hebben. :oops:

Een beetje eten voor mijn vertrek zou al een dik verschil gemaakt hebben, al konden we die jonge gasten allicht nog nie volgen dan :-D

Ja veel geluk gehad met het weer. Binnenkort een avondrit in Dilsen, zullen een topic maken als we een datum weten.

SimonDS Mountainbiker

Ik vond het ook meer dan geslaagd :) veel chance met het weer gehad en een plezante groepke. Ik kijk al uit naar de volgende meeting ;)

Mountainbiker

K2-er schreef:

Binnenkort een avondrit in Dilsen, zullen een topic maken als we een datum weten.

toppie!

Mountainbiker

We hebben ruim 33 km en 400 hoogtemeterkes gedaan, 13,3 gemiddeld, 44 km/u max. In de zomer doen we deze zeker nog eens opnieuw. :bounce:

snellle edddy Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: ne kleine en ne grote
da kei goe nieuws , alle hopen da'k der nu wel bij kan zijn .

Hubertje Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: in de maak..

'k Ben te laat zeker?

Mountainbiker

Hubertje schreef:
'k Ben te laat zeker?

Jep, voor deze wel, maar binnenkort avondrit regio Dilsen...

VorigeVolgende

Keer terug naar Mountainbike.be Bikers Dag(en)