nieuwe site: www.toertocht.be

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Hoe vind jij de website ?

Goed
14
21%
gewoon
24
35%
slecht
21
31%
geen idee
9
13%
 
Totaal aantal stemmen: 68

Gebruikersavatar
DDM
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: do 22 mei 2003 12:23
Rijdt met: Mountain Cycle Zen

Bericht door DDM »

begrijp het waarom niet goed. Misschien zit het antwoord in de naam van de schrijver verborgen ID van IDee en TMP voor tijdelijke bevlieging of tijdelijke file welke gewist mag worden. (dit is nog iets vergezocht dan het maken van een dergelijke site)
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

[-X Nu ni die mannen gaan uitkafferen voordat ze maar amper zijn begonnen hé. [-X
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

ist dan ni beter om samen te werken met die mannen van moutainbike.be????

of is da een stom idee??

Streets
Jochen
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 10 jun 2004 16:48
Rijdt met: giant

Bericht door Jochen »

Als deze site wordt uitgebouwd kan dit wel een leuke interresante site worden.Kvind et nog wel wa vroeg voor een pol.
Minna
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 30 jun 2003 12:16
Rijdt met: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam
Contacteer:

Bericht door Minna »

Streets schreef:ist dan ni beter om samen te werken met die mannen van moutainbike.be????

of is da een stom idee??

Streets
I thought the same on a similar issue: when I saw that mountainbike.be started featuring mtb loops. Isn't the same information already since years found on mtbroutes.be?

I think in general there are too many sources with the same information. I would love to see it all in one big source, that way it would be easier to make PR for the sport.

In my humble Scandinavian, blonde opinion .... who temporarily lost her Dutch dictionary ....
Minna
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 30 jun 2003 12:16
Rijdt met: Brussel, Full-suspension Specialized Sworks, Injured hardtail Gary Fisher Mt Tam
Contacteer:

Bericht door Minna »

IDTMP, to reply to your message, I think what you are doing is GREAT, although there are already so many other sources with overlapping information out there.

What I seek the most is *accurate* information, active feedback from the organizers on events that may have been postponed or cancelled, and also *more* information like if there is a bike wash, if showers are available etc. I tend to reluctantly buy the Mountainbike200x book every year because it gives me more of an idea of the ride itself, to inspire me to go there. :)

Sorry for English, if you want I can give you a translation, just let me know as it takes me a couple of hours to do it ... :)

Cheers,
Minna
Gebruikersavatar
DDM
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: do 22 mei 2003 12:23
Rijdt met: Mountain Cycle Zen

Bericht door DDM »

Magura schreef:[-X Nu ni die mannen gaan uitkafferen voordat ze maar amper zijn begonnen hé. [-X
Uikafferen is nog totaal iets anders. Het is gewoon een visie van mij die die stelt doe het samen met deze site. Vind het warm water niet nog eens uit.Wis het idee uit. Help accurate informatie door te geven aan deze site om deze nog beter te maken.
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Eens wat constructieve commentaar:

Ik heb gewoon geantwoord om volgende redenen. De site op zich ziet er goed uit: functioneel, overzichtelijk en dergelijke. Maar inhoudelijk heeft hij eigelijk niets extra te bieden. Ik kan wel 7 sites opnoemen die dezelfde info verschaffen. Dus als ge enigzinds wat bezoekers wilt hebben, zult ge één of andere meerwaarde moeten aanbieden. Iets dat ge op al die andere sites niet vindt. Veel succes met de site in ieder geval.
Gebruikersavatar
idtmp
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: wo 30 okt 2002 21:03
Rijdt met: KLEIN

hmm

Bericht door idtmp »

wat ik hier uit maak ...

de mensen lezen maar half :lol:

toertochten januari en februari komen maandag ! Vandaag dus ...

-------------------------------------------------------------------------

en toertocht.be hoort bij de website MTBikers.net !

------------------------------------------------------------------------

EN je kunt op een zeer snelle manier zien waar er een toertocht is .....

---------------------------------------------------------------------------

en IDT is een muziekconcept 8) MP is mijn naam ! :P
------------------------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Quickfit
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: za 09 okt 2004 23:56
Rijdt met: Trek 6000 (mtb), Trek 5500 (race)

Bericht door Quickfit »

Minna schreef:Sorry for English, if you want I can give you a translation, just let me know as it takes me a couple of hours to do it ... :)
no probs for me Minna, and I think for most of us... on the other hand, don't be afraid for making mistakes in Dutch, even Dutch-speaking people here make spelling errors!
Plaats reactie