Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Svenvl01
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 25 sep 2013 17:29
Rijdt met: Cube Stereo HPA 160 27.5 Race

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Svenvl01 »

Kan ik zeker geloven, eerst rustig verkennen en beetje bij beetje oefenen. Heb al voldoende blessures gehad in het verleden om dat te beseffen, mss wordt ik toch eens wijs :-D

als ge iemand met Canyon fiets tss de bomen ziet hangen, zwaai dan maar eens
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

diegene die willen helpen op een zaterdag ah parcour , geef me gewoon je gsm nummer :-)
eenvoudig en snel
de mijne nog is 0485568957
psn ik heb dringend hulp nodig voor de rockgarden en bij het maken van een groot washbord 8)
Gebruikersavatar
Svenvl01
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 25 sep 2013 17:29
Rijdt met: Cube Stereo HPA 160 27.5 Race

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Svenvl01 »

Net terug van een eerste maal in de Schorre, wat een paradijs :-D enorm geamuseerd :-D :-({|=
Via gps track alle routekes gevonden en op een rustig tempo afgereden, verschoot wel van een "dropje" ergens, toch nog wel een stukje daar rond gereden =P~

wel ambetant dat mn klikpedaalkes soms een loskwamen, mss toch eens met gewone pedalen proberen. wat moeilijke stukjes daar, ben dan ook twee maal gevallen :-$ .

Chapeau aan de gedane werken daar!
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

Svenvl01 schreef:Net terug van een eerste maal in de Schorre, wat een paradijs :-D enorm geamuseerd :-D :-({|=
Via gps track alle routekes gevonden en op een rustig tempo afgereden, verschoot wel van een "dropje" ergens, toch nog wel een stukje daar rond gereden =P~

wel ambetant dat mn klikpedaalkes soms een loskwamen, mss toch eens met gewone pedalen proberen. wat moeilijke stukjes daar, ben dan ook twee maal gevallen :-$ .

Chapeau aan de gedane werken daar!
thxs :-D
Gebruikersavatar
kazzz
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: di 25 jun 2013 11:20
Rijdt met: Trek SuperFly 9.8

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door kazzz »

Wij gaan morgen met 3 man het eens verkennen rond 15u..
Eerste keer en een uurtje rijden tot daar, maar naar wat ik lees de moeite waard :)
Laatst gewijzigd door kazzz op zo 06 okt 2013 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DuCCie
Mountainbiker
Berichten: 224
Lid geworden op: vr 06 jul 2012 11:20
Rijdt met: GT Zasker 9r Carbon Expert

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door DuCCie »

Svenvl01 schreef:Net terug van een eerste maal in de Schorre, wat een paradijs :-D enorm geamuseerd :-D :-({|=
Via gps track alle routekes gevonden en op een rustig tempo afgereden, verschoot wel van een "dropje" ergens, toch nog wel een stukje daar rond gereden =P~

wel ambetant dat mn klikpedaalkes soms een loskwamen, mss toch eens met gewone pedalen proberen. wat moeilijke stukjes daar, ben dan ook twee maal gevallen :-$ .

Chapeau aan de gedane werken daar!
Zen daar ook al geweest maar is een tijd geleden en ben toch ook lekker verschoten, moet nog veel leren. Mss eens met de Witte gaan doen. ;-)
Gebruikersavatar
Svenvl01
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 25 sep 2013 17:29
Rijdt met: Cube Stereo HPA 160 27.5 Race

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Svenvl01 »

DuCCie schreef:
Svenvl01 schreef:Net terug van een eerste maal in de Schorre, wat een paradijs :-D enorm geamuseerd :-D :-({|=
Via gps track alle routekes gevonden en op een rustig tempo afgereden, verschoot wel van een "dropje" ergens, toch nog wel een stukje daar rond gereden =P~

wel ambetant dat mn klikpedaalkes soms een loskwamen, mss toch eens met gewone pedalen proberen. wat moeilijke stukjes daar, ben dan ook twee maal gevallen :-$ .

Chapeau aan de gedane werken daar!
Zen daar ook al geweest maar is een tijd geleden en ben toch ook lekker verschoten, moet nog veel leren. Mss eens met de Witte gaan doen. ;-)
das een deal, zeg maar wnnr :wink:.. eerst van men blessures genezen dus ga echt is proberen even stil te zitten :-?
Gebruikersavatar
kazzz
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: di 25 jun 2013 11:20
Rijdt met: Trek SuperFly 9.8

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door kazzz »

En we zijn daar geweest...
Met een GPS is het niet te doen :) Pas laat door dat er kleurtjes op de bomen aangebracht waren.
Iemand die van die hoge berg echt afgaat? Hoe doe je dat eig? Ik vermoed dat er veel durf bij is, want meestal knijp ik toch wel de achterrem redelijk toe omdat ik niet TE hard wil gaan, maar dan begint het achterwiel naar 1 kant te schuiven.. :/

De rest van de hindernissen ging vrij goed, buiten om op die hoge berg te geraken, heb je een oranje stijle klim (of afdaling).. Daar zijn we ook niet op of afgeraakt :)
Gebruikersavatar
Kristof Huyck
Mountainbiker
Berichten: 1619
Lid geworden op: zo 06 sep 2009 19:52
Rijdt met: Buggenhout

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Kristof Huyck »

kazzz schreef: Iemand die van die hoge berg echt afgaat? Hoe doe je dat eig? Ik vermoed dat er veel durf bij is, want meestal knijp ik toch wel de achterrem redelijk toe omdat ik niet TE hard wil gaan, maar dan begint het achterwiel naar 1 kant te schuiven.. :/
Gebruik de voorrem ipv de achterrem, zoals je zelf al ondervonden hebt ga je door de achterrem (enkel) te gebruiken gaan schuiven. De voorrem is veel efficiënter. Nu, veel moet er wel niet geremd worden tot je ongeveer beneden bent feitelijk, enfin, toch als ik denk te weten over welke 'hoge berg' je het hebt.

Ik ben gisteren ook nog eens gaan rijden in De Schorre. Je moet er van profiteren nu het nog kan onder deftige omstandigheden.
Gebruikersavatar
kazzz
Mountainbiker
Berichten: 793
Lid geworden op: di 25 jun 2013 11:20
Rijdt met: Trek SuperFly 9.8

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door kazzz »

De voorrem? Dan ga je toch kopje over??
Plaats reactie