2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
marchermans
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 19:38
Rijdt met: Cannondale

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door marchermans »

Dag Rudi,

Geen enkel probleem. Kom gerust met je E-bike. Wel moet je een helm dragen. Dat is een minimale veiligheidsvereiste.
We raden je ook aan om te kiezen voor de niet-technische afstanden. De technische passages zijn echt niet te onderschatten.
Kies dus voor de 33, 53 of 67 km. De beslissing over de lengte van de toer kan je makkelijk onderweg nog maken als je aan de splitsingen komt.
Veel plezier alvast!

Marc
Laatst gewijzigd door marchermans op vr 20 sep 2013 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door Den Bees »

Aanwezig

Heb op 10-08-2013 tocht van niel gedaan en die liep ook door de schore , dat word wederom genieten , ik raad aan aan degene die met kinderen te komen de schore links te laten liggen want is nie simpel #-o #-o
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Den Bees schreef:Aanwezig

Heb op 10-08-2013 tocht van niel gedaan en die liep ook door de schore , dat word wederom genieten , ik raad aan aan degene die met kinderen te komen de schore links te laten liggen want is nie simpel #-o #-o

idd, maar dan toch liefst droog, al ziet dat er volgende week niet slecht uit
Tubbs
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 09 sep 2013 09:48
Rijdt met: KTM E race

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door Tubbs »

marchermans schreef:Dag Rudi,

Geen enkel probleem. Kom gerust met je E-bike. Wel moet je een helm dragen. Dat is een minimale veiligheidsvereiste.
We raden je ook aan om te kiezen voor de niet-technische afstanden. De technische passages zijn echt niet te onderschatten.
Kies dus voor de 33, 53 of 67 km. De beslissing over de lengte van de toer kan je makkelijk onderweg nog maken als je aan de splitsingen komt.
Veel plezier alvast!

Marc
Bedankt voor de uitleg Marc :-D
Helm dragen we sowieso , en inderdaad die technische stukken gaan we ons ook nog niet aan wagen :wink:
Eerst de kat uit de boom kijken , en bestuderen het is onze eerste keer en hopelijk houden we hier een positieve ervaring aan over .
we hebben verleden week al is in de schorre gezeten , en hadden direct begrepen dat het voor ons nog bijlange niet was weg gelegt die technische stukken .
we zijn wel benieuwd hoe de ervaren rijders dit overwinnen :-D , hopelijk krijgen we de tijd om dat eens af te zien .
We hopen maar dat we voor niet te veel mensen in de weg gaan rijden , maar iedereen moet er is mee beginnen he :wink:

grts Rudi
marchermans
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 19:38
Rijdt met: Cannondale

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door marchermans »

Rudi,

Tijdens de toertocht zal je weinig kans hebben om de technische stukken te bekijken. Maar morgen (zondag 22 sept) hebben we onze technische lus ook al uitgepijld voor Xtreme Xperience in Boom. Een bezoekje is zeker de moeite waard en dan kan je gerust een kijkje gaan nemen langs het technisch parcours. Als je wil zorg ik wel voor begeleiding. Vraag aan de MTB-stand naar Marc, dan kom ik wel naar de start voor persoonlijke begeleiding.

Marc
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

El Toro Cycling Club Breda



Twijfel tussen Waarloos en Wieze op de 29ste????
Hangt ook van het weer af, dat lijkt wel mee te gaan werken de komende week.

Met sportieve groet,

El Toro
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door Stevestrong »

Ik ben gisteren naar Xtreme Xperience geweest, zonder bike weliswaar. Ik heb heel wat pijlen zien hangen van de toertocht en dat zag er alvast veelbelovend uit.
Ik ben benieuwd naar het vernieuwde parcours. Als de trend van de afgelopen jaren wordt verdergezet, dan gaan we ons goed amuseren zondag.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Ik weet niet welke stukken er worden aangedaan, maar gaat het wat te doen zijn na hetgeen Flashing zegt in de Schorre topic over de kleistukken?
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door flashing1 »

BerggeitCasualFietser schreef:Ik weet niet welke stukken er worden aangedaan, maar gaat het wat te doen zijn na hetgeen Flashing zegt in de Schorre topic over de kleistukken?
het zal nog goed te doen zijn, zolang het niet langdurig regent ? het is trouwens tijdens de xtreme al goe opgedroogd en drooggereden zelfs , dus geen probleem .. :-)
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 2013-09-29 Waarloos MTB-Toertocht

Bericht door Den Bees »

BerggeitCasualFietser schreef:Ik weet niet welke stukken er worden aangedaan, maar gaat het wat te doen zijn na hetgeen Flashing zegt in de Schorre topic over de kleistukken?
Het is in de schore dat het kaf van de koren word gescheiden
Plaats reactie