Inloggen met iPad lukt niet.

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Inloggen met iPad lukt niet.

Bericht door TaurineR »

Dit is eigenlijk een oproep aan de ontwerpers/ moderators van deze site, of aan iemand die een oplossing kent:

Als ik me wil inloggen op het forum van mountainbike.be, dan wordt me gevraagd om gebruikersnaam en paswoord, alsook om een CAPTCHA op te lossen (een puzzeltje).

Er staat netjes bij om de items met de muis te verslepen, welnu met een iPad lukt me dit niet. (ik heb geen muis op de iPad).

Kan iemand me helpen?
Hartelijk dank
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Inloggen met iPad lukt niet.

Bericht door Reflex »

Voor het inloggen is er nergens een CAPTCHA nodig. De enigste die wij gebruiken is te vinden op de registratiepagina. Daar is inderdaad niks ingebouwd voor tablets. In de toekomst komt er een mobiele theme waardoor dit probleem opgelost zal zijn. Tot die tijd kan je jezelf registreren op de PC.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Inloggen met iPad lukt niet.

Bericht door TaurineR »

Reflex schreef:Voor het inloggen is er nergens een CAPTCHA nodig. De enigste die wij gebruiken is te vinden op de registratiepagina. Daar is inderdaad niks ingebouwd voor tablets. In de toekomst komt er een mobiele theme waardoor dit probleem opgelost zal zijn. Tot die tijd kan je jezelf registreren op de PC.
dat is het probleem niet: ik ben reeds geregistreerd, en via de PC werkt alles normaal, daar kan ik perfect inloggen.
Als ik nu met de iPad werk, dan kan ik niet meer inloggen, (ik heb met de iPad een paar keer een fout paswoord ingegeven, mijn eigen fout :oops: )
Als ik nu inlog vraagt hij naam, paswoord en het CAPTCHA gedoe..
Opmerking: ik heb wel respect dat deze controle ingebouwd is, maar stoor me eraan dat ik het niet kan bedienen via iPad.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Inloggen met iPad lukt niet.

Bericht door Reflex »

Even uitloggen op de PC, bij het inloggen vraagt hij dan om de CAPTCHA code op de PC en daarna kan je op de tablet ook weer inloggen. Anders kan je proberen javascript uit te schakelen op je tablet waardoor je vakjes kan aanvinken in plaats van het verslepen. Al vrees ik voor de layout dan.
Gebruikersavatar
vedet
Mountainbiker
Berichten: 787
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 10:57
Rijdt met: Epic Comp 29!, Drössiger XMA 27,5+

Re: Inloggen met iPad lukt niet.

Bericht door vedet »

iOs is vrij van java.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Inloggen met iPad lukt niet.

Bericht door TaurineR »

Reflex schreef:Even uitloggen op de PC, bij het inloggen vraagt hij dan om de CAPTCHA code op de PC en daarna kan je op de tablet ook weer inloggen. Anders kan je proberen javascript uit te schakelen op je tablet waardoor je vakjes kan aanvinken in plaats van het verslepen. Al vrees ik voor de layout dan.
Reflex

Bedankt, het werkt!
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Inloggen met iPad lukt niet.

Bericht door Reflex »

vedet schreef:iOs is vrij van java.
De browser op de ipad heeft javascript. Zou een lelijke boel worden op veel sites als deze dit niet had.
Plaats reactie