Mio Cyclo 505 Series

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Stijnvdh
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: vr 05 apr 2013 08:50
Rijdt met: Cannondale RZ120 1 (2013)

Re: Mio Cyclo 505 Series

Bericht door Stijnvdh »

todra schreef:
Stijnvdh schreef: Die Wifi sync is echt zo handig! Toerke gereden, thuiskomen en syncen maar, alles draadloos heel handig dus want ik zie me niet elke keer hem aan men Mac aan te sluiten.
Ik las op een review van een webwinkel die dit verkoopt dat deze niet werkt op een Mac, klopt dit niet? Heb zelf ook een mac vandaar.

Heb geen ervaring met zo een toestel maar ook interesse eentje aan te schaffen. Begrijp ik het goed dat je ook zelf een eigen route kunt gaan rijden en die dan "opnemen" en bewaren om later nog eens opnieuw te doen via de gps die je dan de route van toen wijst?
Ik gebruik met mijn MAc en werkt zeer goed.
Meer info zie volgende link: http://service.mio.com/M0100/F0110_Down ... =Nederland" onclick="window.open(this.href);return false;

Eigen route rijden, opslaan en daarna via geschiedenis terug rijden met begeleiding is zeker mogelijk...

grts,
Stijn
Laatst gewijzigd door Stijnvdh op za 01 jun 2013 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Stijnvdh
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: vr 05 apr 2013 08:50
Rijdt met: Cannondale RZ120 1 (2013)

Re: Mio Cyclo 505 Series

Bericht door Stijnvdh »

MirFlash schreef:Ah syncen met WiFi, verbruikt meer en toch ga je hem moeten aansluiten om te laden !!

Tenzij ge ritten doet van 1 uurtje en je dus een week het uithoud met een lading.
Die Wifisync duurt hooguit 1min fzo dus dat zal het em niet doen + het gebeurt geheel automatisch.
Enkel dus inpluggen om op te laden.
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Re: Mio Cyclo 505 Series

Bericht door Erik.B »

ik zou mij een 505 willen aanschaffen, waar is deze het goedkoopst te vinden?
als je online een gps koopt in bv Duitsland kan je dan de taal veranderen naar Nederlands?
Gebruikersavatar
Butch
Mountainbiker
Berichten: 584
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 18:49
Rijdt met: Kona Process 153 - Kona Honzo AL/DL

Re: Mio Cyclo 505 Series

Bericht door Butch »

Iemand die al wat meer kan vertellen over de surprise me functie? Als ik van A naar B navigeer met de edge 705 dan loodst die mij namelijk langs rustige paadjes waar ni veel verkeer op is. Is het ook zo bij de surprise me functie? Ik probeer ook altijd de grote steden te vermijden en rond te gaan...iemand die mij daar wat meer over kan vertellen?
Gebruikersavatar
mtb-bartje
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: di 16 apr 2013 21:41
Rijdt met: specialized FSR xc Comp.

Re: Mio Cyclo 505 Series

Bericht door mtb-bartje »

Butch schreef:Iemand die al wat meer kan vertellen over de surprise me functie? Als ik van A naar B navigeer met de edge 705 dan loodst die mij namelijk langs rustige paadjes waar ni veel verkeer op is. Is het ook zo bij de surprise me functie? Ik probeer ook altijd de grote steden te vermijden en rond te gaan...iemand die mij daar wat meer over kan vertellen?
indien je de surprise functie wil gebruiken in profiel mountainbike , kan ik zeggen dat dit bij de cyclo 300 versie een complete ramp is wat offroad betreft.
ik kan me niet uitspreken over de race en stadsfietsprofielen.
zenn
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: za 01 jun 2013 11:42
Rijdt met: granville pulse senergy 29

Re: Mio Cyclo 505 Series

Bericht door zenn »

mtb-bartje schreef:
Butch schreef:Iemand die al wat meer kan vertellen over de surprise me functie? Als ik van A naar B navigeer met de edge 705 dan loodst die mij namelijk langs rustige paadjes waar ni veel verkeer op is. Is het ook zo bij de surprise me functie? Ik probeer ook altijd de grote steden te vermijden en rond te gaan...iemand die mij daar wat meer over kan vertellen?
indien je de surprise functie wil gebruiken in profiel mountainbike , kan ik zeggen dat dit bij de cyclo 300 versie een complete ramp is wat offroad betreft.
ik kan me niet uitspreken over de race en stadsfietsprofielen.

ik denk dat het ook afhangt waar ge zit he..

er moeten wel off road weggetjes zijn

ik woon in herentals en als ik mountainbike functie ingeef

en ik rij een route of suprise my functie op een tour van 60 km daar rijd ik er toch 40 van in de bossen en

veldweggetjes herentals Kasterlee lichtaart retie enz...ga ik de andere kant op vind hij ook minder bos en veld

weggetjes..mijn toestel is een mio 300 europe en zeer tevreden van
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Re: Mio Cyclo 505 Series

Bericht door Biestie1 »

Ik verkoop er eentje, zo goed als nieuw :
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 8&t=117282
stef76
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: wo 24 okt 2012 21:05
Rijdt met: 29 canyon al

Re: Mio Cyclo 505 Series

Bericht door stef76 »

ik heb op deze moment een gps garmin oregon 450t. ben geen computer fraik en is dus voor mij wat te ingewikkeld. is de mio simpelder dan oregon? of moet je hier toch ook wat comp kennis voor hebben?
als er iemand intresse moest hebben in de oregon deze ga ik verkopen.
Gebruikersavatar
Sankaman
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: di 04 dec 2012 22:46
Rijdt met: Jan Janssens "BADGER 29er"

Re: Mio Cyclo 505 Series

Bericht door Sankaman »

richtprijs ?

grtz Tom
Gebruikersavatar
Butch
Mountainbiker
Berichten: 584
Lid geworden op: wo 24 sep 2008 18:49
Rijdt met: Kona Process 153 - Kona Honzo AL/DL

Re: Mio Cyclo 505 Series

Bericht door Butch »

De mio is poeperdepoepsimpel =D>
Plaats reactie