ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
kristof gilis
Mountainbiker
Berichten: 360
Lid geworden op: ma 04 okt 2010 20:21
Rijdt met: BMC FS01 29 XX1

Re: ATB Cross

Bericht door kristof gilis »

Fotopatch schreef:Kristof , normaal geef ik op niemand reacties. Ik maak normaal 1200 tot 1300 foto's op een wedstrijd. Als dat niet genoeg is weet ik het ook niet. Als ik daarvan een 800 tot 900 foto's op de site zet die goed zijn denk ik niet dat je reden tot klagen hebt. Als er dan soms geen van u bij zijn (mislukte foto's zet ik er niet op ) dan is dat jammer maar dat geld voor alle rijders zo . Er is geen enkele fotograaf waar alle foto's van lukken die goed genoeg zijn om te publiceren of je moet met fotoshop werken maar als ik dat programma moet gebruiken staan de foto's achter een maand nog niet op de site. Dan zal het ook niet goed zijn denk ik.Wou ik u even meegeven. Voor de rest veel succes bij uw volgende wedstrijd(en)
heb was niet mijn bedoeling om negatief te zijn of wat dan ook, ik vroeg me gewoon af of de foto's van de andere fotografen die langs het parcours staan of men die ergens kan bekijken.... meer niet, misschien wat ongelukkig onder woorden gebracht langs mijn kant, excuses daarvoor. Het gaat me ook niet over de kwaliteit van de foto's ....
Fotopatch
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 23 dec 2012 22:38

Re: ATB Cross

Bericht door Fotopatch »

Ik bedoel daar ook niets negatief mee. Er zijn inderdaad meer fotograven op de wedstrijden maar de meeste trekken alleen foto's van hun eigen team of vrienden en kennissen en daarom vindt je daar weinig foto's van terug. Ik maak van iedereen foto's en zet die op mijn site. Daar zit het verschil.
Gebruikersavatar
DuCCie
Mountainbiker
Berichten: 224
Lid geworden op: vr 06 jul 2012 11:20
Rijdt met: GT Zasker 9r Carbon Expert

Re: ATB Cross

Bericht door DuCCie »

Zondag zalt mooi weer zijn voor de cross in Olen-buul. Ben eens benieuwd wat het ga worden. De benen zijn nie wat ze moeten zijn, vooral nie na de 24u. Teveel gerust denk..
Scott driver
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: ma 12 nov 2012 20:49
Rijdt met: Scott scale 950 , GT Zaskar Team

Re: ATB Cross

Bericht door Scott driver »

DuCCie schreef:Zondag zalt mooi weer zijn voor de cross in Olen-buul. Ben eens benieuwd wat het ga worden. De benen zijn nie wat ze moeten zijn, vooral nie na de 24u. Teveel gerust denk..
dan zijn we met twee met dat gevoel. Sinds de 24H is de fut er een beetje uit. Dit weekend toch proberen om een betere uitslag te rijden dan vorige keer en daarna welverdiende rust. Het is nodig!!!
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: ATB Cross

Bericht door tek-zotic »

na de info over de teamwedstrijd gelezen te hebben: iemand zin om mee een teamke te vormen :D of iemand nog een eenzaat nodig :D
Gebruikersavatar
zwolle
Mountainbiker
Berichten: 1255
Lid geworden op: do 07 aug 2008 19:26
Rijdt met: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Re: ATB Cross

Bericht door zwolle »

staat het parcours al uitgepijlt in olen? wil deze avond gaan verkennen
Gebruikersavatar
zwolle
Mountainbiker
Berichten: 1255
Lid geworden op: do 07 aug 2008 19:26
Rijdt met: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Re: ATB Cross

Bericht door zwolle »

tek-zotic schreef:na de info over de teamwedstrijd gelezen te hebben: iemand zin om mee een teamke te vormen :D of iemand nog een eenzaat nodig :D
wij hebben nog iemand in de C reeks nodig , dus je zal moeten overstappen dan :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Dimme
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: do 07 mei 2009 09:47
Rijdt met: Trigon - Trek - Flyxii - no name

Re: ATB Cross

Bericht door Dimme »

@Zwolle: Parcours is al een tijdje afgepijlt (een half jaar ofzo :-D ) Zijn dezelfde pijltjes als de Bloso, alleen moet je net zoals bij de Bloso int begin altijd wel eens goed zien. Vooral als je voor de 2de keer het jaagpad opdraait moet je op een gegeven moment haaks om naar boven, dat pijltje is niet zo goed zichtbaar. Tof, afwisselend parcours: stukjes waar je snelheid kan maken, een paar technische stukjes langsheen de kanaaldijk en in de bos VEEL draaien. Wrs da'k mee de 26er start, alleen al om die reden.

Ambitie deze keer... uitrijden zou al heel fijn zijn :-D
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: ATB Cross

Bericht door tek-zotic »

zwolle schreef:
tek-zotic schreef:na de info over de teamwedstrijd gelezen te hebben: iemand zin om mee een teamke te vormen :D of iemand nog een eenzaat nodig :D
wij hebben nog iemand in de C reeks nodig , dus je zal moeten overstappen dan :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
ni nodig :D je moet ni in elke klasse iemand hebben ( allé da zie ik toch nergens staan :D) dus ik mag nog gerust bij de D's rijden :p
Dimme
Mountainbiker
Berichten: 179
Lid geworden op: do 07 mei 2009 09:47
Rijdt met: Trigon - Trek - Flyxii - no name

Re: ATB Cross

Bericht door Dimme »

@Tek-zotic... ik denk dat ze u buiten willen :lol:
Plaats reactie