voor diegenen die wat kilometers bergop willen maken aan een leuk tempo, weliswaar met koersfiets...
donderdag as in eupen, rit politiesportbond... 125 of 155 km
vertrek om 09.00 uur in eupen, meestal vm in groep, namiddag gepijld denk ik...
zie http://www.tcfiets.be/Bestanden%202013/juni2013.html" onclick="window.open(this.href);return false;
do 06.06 - wegrit politie in Eupen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: Cannondale
Re: do 06.06 - wegrit politie in Eupen
Bericht door dirk999bis »
Ik zou deze willen fietsen maar had gaarne de hoogtemeters geweten ?
mud devil schreef:voor diegenen die wat kilometers bergop willen maken aan een leuk tempo, weliswaar met koersfiets...
Da lukt even goed met een MTB ook...
Morgen ga ik ook een wegrit rijden, Amay-La redoute-Amay, gewoon met de MTB.
Vandaag 110km gereden vanuit Amay, 1500hms.
Goed te doen met de MTB, maar ge moet er wel tegenkunnen dat er veel, niet allemaal, met hunne koersfiets sneller zijn...
Goed te doen met de MTB, maar ge moet er wel tegenkunnen dat er veel, niet allemaal, met hunne koersfiets sneller zijn...
Met welke banden rijdt gij dan ?kawa schreef:Vandaag 110km gereden vanuit Amay, 1500hms.
flipp schreef:Met welke banden rijdt gij dan ?kawa schreef:Vandaag 110km gereden vanuit Amay, 1500hms.
Conti RaceKing 2.2
Moet toegeven dat het allemaal net iets minder snel gaat dan met de koersfiets, zeker het klimmen.
Afdalen daarentegen... toch wel iets meer vertrouwen in Hope schijfremmen en brede banden op die slechte wegen in de Ardennen.