Zo 02/06/2013 Dikkebus :: Twee-landentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
slooverke
Mountainbiker
Berichten: 640
Lid geworden op: ma 13 apr 2009 19:52
Rijdt met: Ednine 29 Orka Black/Red

Re: Zo 02/06/2013 Dikkebus :: Twee-landentocht

Bericht door slooverke »

Deze morgen vertrokken te Dikkebus en het parcours lag dus wel degelijk kurkdroog!!! Een mooie gevarieerde rit met mooie stroken off road en beklimmingen van de sulferberg en de Rode Berg. Na de bevoorrading besloten voor de 42 want morgen kom ik hier nog eens rijden....de mooie offroad beklimming van de kemmelberg vond ik plezant....... voldaan en met 42 km op de teller aangekomen te Dikkebus.

Morgen opnieuw van de partij :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
liebherr 914
Mountainbiker
Berichten: 498
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 19:27
Rijdt met: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Re: Zo 02/06/2013 Dikkebus :: Twee-landentocht

Bericht door liebherr 914 »

vandaag een mooie rit gereden afgekomen met 6 plummestampers
3 voor de 34km , en 3 voor de 54km terug een dikke pluim
voor de organisatie =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Josy
Mountainbiker
Berichten: 958
Lid geworden op: di 24 aug 2004 20:53
Rijdt met: Sw SJ 29'er '14,Venge Vias '17
Contacteer:

Re: Zo 02/06/2013 Dikkebus :: Twee-landentocht

Bericht door Josy »

Met z'n tweeën afgezakt voor de 74km, maar na een 20tal km veranderd van gedacht en voor de 54km geopteerd. (Benen waren niet goed genoeg en ik haat kou (gem. 11°) :evil: )
Maar net als twee jaar geleden weer de splitsing gemist :oops: en zodoende met slechts 42 km op de teller terug in Dikkebus gearriveerd. Mooie tocht met een mooie mix van on/offroad.
Gebruikersavatar
Sully
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 06 okt 2010 19:11
Rijdt met: Orbea Wild | Cotic Solaris+

Re: Zo 02/06/2013 Dikkebus :: Twee-landentocht

Bericht door Sully »

Bij mij wel NN vooraan en RR achteraan, speciaal om zelfde tempo te kunnen aanhouden van Boane ;-)
Present morgen als Duivelshond
Gebruikersavatar
de wes
Mountainbiker
Berichten: 391
Lid geworden op: ma 18 sep 2006 09:28
Rijdt met: Bulls Wild Flow 2 29er

Re: Zo 02/06/2013 Dikkebus :: Twee-landentocht

Bericht door de wes »

Hoi hoi,

deze morgen vroeg omstreeks 07.30 uur aangezet voor de 74. Het begin had nogal wat beton in de aanloop, evenals het einde. Doch met de toch wel redelijke noordenwind, vond ik dat op het einde niet zo erg. :oops:
HEt parcours lag er picobello bij. De drie bevoorradingen waren dik in orde en voorzien van vriendelijke mensen.
Morgen ochtend start ik nogmaals hier. Hopelijk terug voor de 74km. Nu zal ik hem wel niet alleen rijden zoals vandaag maar in het gezelschap van enkele andere Grysperres.
Dikkebus, bedankt voor de mooie tocht en tot morgen. Deze Grysperre heeft zich geamuseerd.

grtz
wes
Gebruikersavatar
GeForceFX
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 18 nov 2011 22:20
Rijdt met: Cube Reaction GTC SL 2011 26"
Contacteer:

Re: Zo 02/06/2013 Dikkebus :: Twee-landentocht

Bericht door GeForceFX »

Iets na 10 vertrokken voor de 74km en prachtige rit gehad, parcours lag perfect, het weer was goed en enkel de laatste km's "last" gehad van de wind. Wel zo goed als heel de rit alleen rond gereden, blijkbaar niet echt een populair startuur :lol: Was mijn eerste keer in de streek (is een uurtje rijden van thuis uit, regio gent) maar zal zeker niet de laatste keer geweest zijn.

Wel bijna een van de leukste offroad zones (zone 18) gemist, ene pijl stond hoog op een glasbak, de andere was niet zichtbaar door een geparkeerde auto (zal daar wellicht niet gestaan hebben tijdens uitpijlen). Gelukkig na 100m gemerkt en teruggekeerd, want was heel leuke afdaling.

Moest het niet zo ver rijden zijn ik deed hem morgen nog eens =D>
barrewiete
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: di 12 apr 2011 12:04
Rijdt met: Thompson, Specialized

Re: Zo 02/06/2013 Dikkebus :: Twee-landentocht

Bericht door barrewiete »

Zopas wild feestje gehAd -:) binnen een paar uurtjesproberen eruit te geraken en afstand tijdens het rijden bepalen.. ;-)
barrewiete
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: di 12 apr 2011 12:04
Rijdt met: Thompson, Specialized

Re: Zo 02/06/2013 Dikkebus :: Twee-landentocht

Bericht door barrewiete »

Allé, we zijn wakker :-S op naar dikkebus
Djess
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: vr 24 okt 2008 11:21
Rijdt met: Focus Whistler (2008) - Scott Scale 35 (2010)

Re: Zo 02/06/2013 Dikkebus :: Twee-landentocht

Bericht door Djess »

gisteren de 74km in supermooi weer gereden, alles erop en eraan zoals we gewend zijn in de streek en van deze organisatie! Idd zone 18 is mij ook bijgebleven, loat ulder moar eki goan! :bounce:
Gebruikersavatar
steviejanneke
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 25 okt 2012 14:09
Rijdt met: Mtb

Re: Zo 02/06/2013 Dikkebus :: Twee-landentocht

Bericht door steviejanneke »

wij hebben de 54km gedaan (die zone 18 hebben wij niet tegengekomen dan zeker ??)
Plaats reactie