Wie draagt effectief een blauw lintje??

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
TARGA
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 07 jun 2004 17:36
Rijdt met: Specialized Epic M4 COMP

Bericht door TARGA »

Vandaag eerste maal gereden met blauw lintje. :bounce: Niemand heeft me herkend. :cry: Ik heb ook niemand tegengekomen met blauw lintje, alhoewel....... Misschien Philippe Rademaekers zien voorbij zoeven, enfin ik denk toch dat het hij was. We stonden in Hoeilaart aan het begin van de Konijnenholweg, what's in a name :wink: .
Gebruikersavatar
RacScott
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: za 06 jul 2002 02:00
Rijdt met: Scott Comp Racing
Contacteer:

Bericht door RacScott »

Ik had bij mijn eerste toertocht (zondag 30/10/2004 te Essen) een blauw lintje aan mijn helm samen met Kogaboy, en Bruce_Almighty. Enen gezien in een Mountainbike.be tenue maar is niet tot conversatie gekomen, te druk met biken??
Gebruikersavatar
EasyBiker
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 10:33

Bericht door EasyBiker »

Iemand sprak om een sticker te plaatsen. Waar en welke sticker is dat dan?
Gebruikersavatar
Navanax
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: do 26 aug 2004 12:20
Rijdt met: Rock Rider 5.2

Bericht door Navanax »

Ik heb reeds enkele weken ook een blauw lintje (lichtblauw koordje) aan mijn helm hangen. Ik had echter geen contact tot in Ham waar we een beetje afgesproken hadden. Ik ken er nu al een paar en dat groeit nog wel. :lol:

IVM met die sticker. Ik heb geprobeerd om mijn nick op mijn helm te zetten, maar dat is technisch onmogelijk met al die gaten. :cry:

Tijdens de pauze en den apres eens goed rondkijken is het enigste dat ik iedereen kan aanraden.

Tijdens het rijden is het inderdaad niet altijd evident om iemand te contacteren in volle vlucht natuurlijk. [-X

groeten
Gebruikersavatar
RacScott
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: za 06 jul 2002 02:00
Rijdt met: Scott Comp Racing
Contacteer:

Bericht door RacScott »

Lintje lang genoeg maken en daar in alcoolstift je nick opzetten. Of gewoon iemand aanspreken met lintje en de nick vragen.
Gast

Bericht door Gast »

RacScott schreef:Lintje lang genoeg maken en daar in alcoolstift je nick opzetten. Of gewoon iemand aanspreken met lintje en de nick vragen.
En als ge dan ene heééééééééle lange nick hebt??? [-X dan hangt die binnen de kortste keren in uw wiel. :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
The Raceface
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: za 28 dec 2002 17:15
Rijdt met: EDNINE

BLAUW LINTJE

Bericht door The Raceface »

Bij vele onderwerpen en vooral het onderwerp de toertochten lees je regelmatig dat je " Je kan mij herkennen aan mijn MOUNTAINBIKE.BE koerstenueke". Maar velen zijn vergeten dat bij den beginne het blauwe lintje een herkenning was en nog altijd is. Bij dezer een opfrisser want niet iedereen heeft een tenueke van MOUNTAINBIK.BE.
Dit wou ik even kwijt
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Afbeelding


Zoals ge ziet, het mijne hangt altijd aan het helmpie =D> :wink:
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

het mijne hangt op identiek dezelfde plaats....
zo is het echt wel zichtbaar voor diegenen die het willen zien... :wink: :lol:
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Maar aan het teneu zie je van waar je bent want het lintkje viel niet zo zeer op bij vele.
Plaats reactie