KTM Lycan 651

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gesloten
Gebruikersavatar
stijndt
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 21 nov 2011 19:04
Rijdt met: ktm phinx 1.29
Contacteer:

KTM Lycan 651

Bericht door stijndt »

Hallo iedereen...

Ik rij nu 2 jaar met de mtb (ktm ultra race 26'') en ik ben op zoek naar iets nieuws.
Ik rij vooral tt's in henegouwen, vlaams en waals brabant, de vlaamse ardennen en heuveland. ook dikwijls langere afstanden zoals de herdermarathon, mtb xl ieper e.d. En dit elk weekend. In mei ga ik naar winterberg en in de zomer naar de alpen
Hoe technischer, hoe liever dat ik het heb. Ik merk dikwijls dat ik veerweg en comfort tekort kom bij mijn huidige bike.

Ben zwaar aan het twijfelen om de Lycan 651 aan te schaffen (http://www.ktm-bikes.at/mountain/tour/f ... hp?lang=DE" onclick="window.open(this.href);return false;).

Wat denken julie hiervan? past deze bike bij mijn bezigheden? mischien overkill voor de tt's in belgie? bedankt voor reply.

Stijn
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Re: KTM Lycan 651

Bericht door Jack77 »

Voor je Belgische activiteiten Zal die fiets hier en daar overkill zijn. Voor je buitenlandse activiteiten kan het zijn dat je soms wat tekort gaat komen. Al bij al een vrij goed compromis, volgens mij.
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: KTM Lycan 651

Bericht door _anonymus_ »

Voor wat je er mee wil doen, ideale bike volgens mij.
Een marathon ga je er niet mee winnen, fun hebben terwijl je hem rijdt des te meer.
Gebruikersavatar
stijndt
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 21 nov 2011 19:04
Rijdt met: ktm phinx 1.29
Contacteer:

Re: KTM Lycan 651

Bericht door stijndt »

het is de phinx 1.29 geworden... :-D
Gesloten