Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Pompierke
Kerstman
Berichten: 485
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 21:21
Rijdt met: Cube

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door Pompierke »

Een dikke proficiat aan Jäeger & co =D> =D> =D> =D>

Op naar volgend jaar

Grtzz

Pompierke
finneman
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: do 26 nov 2009 22:47
Rijdt met: trek

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door finneman »

Alles terug dik in orde,proficiat aan de inrichters =D>
De schicht
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 11 dec 2008 21:45
Rijdt met: Balance450 & Trek 9.8 & Scott Scale 30

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door De schicht »

Toch mooi zo, voor de 13de editie : al die special effects, alles mooi wit aangelegd. Zelfs de wafels op de bevoorradingen hadden iets speciaals, lekkere pudding erin. Dit waren de energiebommen die ik kon gebruiken aan de 2de post. Ik had een dipje te overwinnen. Daarna zonder probleem voor de 500ste keer de finish gehaald, wel zoals velen (acheraf gehoord) op één kroontje achteraan, en schakelen tussen buiten en middenblad. De temperaturen omstreeks 0° hadden dus ook zo hun gevolgen op de technologie.
Aan alle medewerkers : bedankt voor de 46 km pret en verzet!
Gebruikersavatar
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Berichten: 915
Lid geworden op: za 13 okt 2007 10:31
Rijdt met: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Contacteer:

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door Emperor of the Mud »

Tof rondje, zoals altijd. Een gezond vettig pelleke, ipv de gewoonlijke baggertoestanden. Met de fiets vanuit Moorslede gekomen, goed voor 85km. Ik heb me geamuseerd!
Gebruikersavatar
omega1
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 07 dec 2012 18:36

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door omega1 »

Onder het mom: hoe vetttiger, hoe prettiger, was dit mijn eerste editie; en 't was bere goed. Leuke parcours en voor ieder wat wils.

De velo was wel een beetje vuil waardoor het hier ook de laatste kilometers op 2 vitessen rijden was en de schoentjes klikten niet meer vast.



PS: Waar kunnen we de foto's downloaden?
Gebruikersavatar
frankyvw
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 11 sep 2011 13:53
Rijdt met: cube reaction GTC 29 pro,scott spark 910,scott 29 mud bike,spark 710

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door frankyvw »

na lang wikken en wegen toch maar de DIE hards gaan versterken in klerken en tot mij verbazing waren we maar met ze 4 (hans,andy,blackie & ikke) .Nog wat gewacht tot rond 0830h dan tog maar besloten om te vertrekken met zen 3en tot onze spijt ging blackie met nog 2 andere de toer afrollen,het eerste deel tot aan de bevoorradig ging redelijk vlot tot dat hans besloot om ons te verlaten .Op een kort stukje single trak met twee korte bochtjes over een pallet schoof hij uit en de veiligheids linten konder die werkdruk op da moment niet meer aan en belande in de sloot met de nodige kreten er bij,keb nog nooit zorap van men fiets gesprongen en terug gelopen als tonne.Alles gecheckt en bij wonder niks kapot of het is zen eego dan maar de pechdienst gebeldt ,(want de beek stond niet droog met als die regen van de voorbij weken(ben je goed thuis gekomen hans :-? :-? ).Na de nodige knuffel :-" :-" dan alleen met andy verder gereden tot aan de eerste bevoorradig met andere woorden een woking diner .Na een zeer korte stop dan maar verder met zen twetjes met gevolg men eten op de maag en 5km single trek hobbel de hobbel ken der twee maal kunnen van genieten zo tweemaal achter elkaar .sommige stukken lagen er toch verraddelijk bij dat ondervondt met voorligger en kwam ten val gevolg ik in de remmen en der bij op ,50m verder krij in een punt en lang er zelf bijna door de sneeuw en de vogel was gaan vliegen nog juist en keer naar hem kunnen zwaaien in houthuls aan het technische parkoer dan nog het laatste stukje alleen verder gereden tot dat men voorband besloten om er de brui aan te geven en daar was men werkdruk hij lag ergers int sneeuw en wilde niet meer terug maar het kwam uit kwas juist 100m voor de snapsbar plat gevallen en wilde daar blijven komt da tegen ,dan nog gauw een nieuwe binnenband gestoken aan de bar en dan nog de laatste 2.5km met volle werkdruk naar de eindmeet ,vlug afgespoten de fiets en naar huis.
Ondanks de sneeuw en de kou was het redelijk te doen voor een die hard kwestie van slijkfun!!!!!!! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Gebruikersavatar
Manza
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 23 nov 2009 20:38
Rijdt met: Scott Spark 30 (2010)
Contacteer:

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door Manza »

Heel even een korte reactie...

Linken naar foto's worden hier geplaatst. De foto's komen ook op Facebook te staan. Like ons en krijg onmiddelijk een melding wanneer de foto's er staan.
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door spiermassa »

gasten bedankt voo deze prachtige organisatie,het weer was zelfs een meevaller ,geestig rijden in de sneeuw en mooie zichten en vooral geen ploetertoestanden.
Gebruikersavatar
Astratommy
Mountainbiker
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 01 feb 2006 19:43
Rijdt met: Trek Stache 9

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door Astratommy »

=D> =D> Ieder jaar is het weer uitkijken naar deze thuisrit en telkens slagen de Erika's baaikers er in ons te verwennen. Ook al ken ik de streek goed, telkens verrassen ze me met verschillende speeltuintjes. De bevoorradingen waren meer dan in orde.

Vanaf halfweg de grote afstand kreeg ik door de omstandigheden flink wat schakelproblemen met een 4-tal keer een serieuze chainsuck als resultaat (chainsuck bescherming is afgerukt met wat diepe krassen in het kader tot gevolg :cry: #-o ).

Maar één ding staat al vast: ik kijk al weer uit naar de volgende.

Thx aan heel het team voor de deugdoende rit! =D>
Jahwe
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 11 nov 2012 23:49
Rijdt met: cube Ltd2013

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door Jahwe »

Zalige rit! Geen betere te vinden in W-Vl.
Plaats reactie