Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
gulleke
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 18 jan 2006 23:50
Rijdt met: Cube reaction 2008 HS33

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door gulleke »

elsje schreef:Just de 35km gereden en ik heb er van genoten, een super tocht in omgekeerde richting!!
Ik zou zeggen "kom allen af "!! Pannenkoeken, jenever, ambiance ...

Gulleke, 'k zin toch een butje ontgoocheld wey, dacht da je ook é butje vo min kwam :wink:
no gow,,, oj schone lacht gok toch kom met een leffe :-D
Allé tot morgen
Elsje
Normaal gezien tegen 9 u present. Voe den schitterende toer, de koude jenever, de hoogtechnologische douches, de lekkere pannekoeken , de schuimende Leffe en natuurlijk ook voe joen :-D
dimii
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 02 nov 2009 21:46
Rijdt met: Cube

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door dimii »

Kan er iemand morgenochtend laten weten of er sneeuw ligt en hoeveel in Klerken? Als het teveel is hoef ik niet nodeloos vanuit Oost-Vlaanderen komen :-D
Conoscitore
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 19 nov 2010 21:49
Rijdt met: Trek

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door Conoscitore »

lady jägermeister schreef:Amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai,
De dertiende heuveltjes van Erika, was me dat een week: eerst kon ik al geen congé krijgen ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ( wat het voor Jägermeister al wat moeilijker maakt), dan sterft bart VDB enkele dagen voor DE tocht, ik ging voor het eerst in mijn leven mee met de mannen om te bepeilen op het crossparcours en de berm aan de sporthal ( superleuke ervaring), ...
En dan krijg je toch wel een mail van fietsen Maes zeker dat je je machine waar je al een 4tal maanden op wacht mag gaan afhalen ( dit kan toch geen toeval zijn zeker, dan is de 13de toch een geluksgetal?) !!!!!!!
Wat zou ik nu doen tijdens het verkennen van het parcours morgen? Neem ik mijn oude 26er [-X [-X [-X [-X of mijn nieuwe 29er?
Zondag rij ik dan niet, dan zal ik jullie soigneren op de eerste bevoorrading
Tot dan,
Lady Jägermeister

Afbeelding
Mooi ze ... en uwe fiets ook :p :p
mayohagar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: za 26 jun 2010 23:32
Rijdt met: cube

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door mayohagar »

Aanwezig
Gebruikersavatar
lady jägermeister
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 07 jan 2013 23:24
Rijdt met: Cube Accses wls gtc 29inch
Contacteer:

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door lady jägermeister »

Deze namiddag Lady J Junior afgezet bij haar vriendinnetje, zodat we ongestoord onze tocht konden testen met de nieuwe machine.
Al van tijdens de heenweg naar Klerken voelde ik al dat de keuze van de nieuwe fiets top was :-D :-D :-D , wat ik toen nog niet wist was dat de keuze van het parcours even top zou zijn =D> =D> =D> !!!!!!!!! Wat konden die grote wielen vlammen over die bevroren ondergrond, zelfs mijne Jägere (met oude fiets) had bij momenten moeite om in het wiel te blijven hangen (ofwel deed hij alsof om naar mijn achterste te kunnen kijken :roll: :roll: :roll: ). Alleen door de late start konden we niet de volle 47km volbrengen omdat het al snel donker was, wel handig als je woning dan op dat deel van het parcours ligt.
Kga nu maar snel onder de wol kruipen zodat we morgen op tijd aan de bevoorrading staan en dit zonder slapers in de ogen.

ah ja, nog iets: voor de mensen die zich dit afvragen, toen we om 22u vanavond nog naar Klerken reden waren de banen gestrooid en vrij om te rijden.
Tot morgen dus.
Gebruikersavatar
rik c
Mountainbiker
Berichten: 351
Lid geworden op: di 10 jan 2006 23:27
Rijdt met: zannata

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door rik c »

Na de paar kleine aanpassingskes die nog moesten gebeuren aan de douches vanochtend, omstreeks 18 uur alsnog kunnen starten voor een verkenningstocht, samen met nog drie anderen die ook een slag van de molen hadden gekregen. Iets voor 21 uur waren we terug binnen en werd de grootste afstand afgeklokt op 47 km. Onze eerste nachttocht (zonder fluorescerende pijlen onderweg weliswaar) van 2013 - in een prachtig lichtjes besneeuwd landschap (wit kun je goed zien hé in den donkeren :-D ) zit er op.
Daarna volgden nog wat kleine aanpassingskes in onze nieuwe zaal, en nu het bijna 01.30 u des nachts is, kan de voorzitter ook een tukske gaan doen.
Bij leven en welzijn, tot binnen een paar uur voor de eerste editie van De Heuveltjes van Erika, zonder de betreurde Bart Van den Bossche.
dreedenttzo
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: do 22 nov 2012 07:25

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door dreedenttzo »

@fast2 bedankt voor de info en tot straks, hopelijk niet te glad onderweg
Gebruikersavatar
liebherr 914
Mountainbiker
Berichten: 498
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 19:27
Rijdt met: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door liebherr 914 »

efkes mijn skibotten aandoen :lol: :lol: en tot straks :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
Manza
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 23 nov 2009 20:38
Rijdt met: Scott Spark 30 (2010)
Contacteer:

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door Manza »

Den dezen hier is klaar om aan te zetten. Gisteren was ik één van die 3 die een slag van de molen had gekregen en om 18u nog is aangezet. Het parcours ligt er ongehoord goed bij. Geen enkele ploeter strook (alles overbrugt met planken en palletten).

Volgende kan nog meegegeven worden:

Grote afstand = 47 km
Bevoorrading 1 na 14 km
Bevoorrading 2 na 35 km
Jenever bar op 2.5 km van het einde
Hoogtemeters 255m
Gemiddelde snelheid ... dat wil je echt niet weten [-X [-X [-X

Al die niet komt is heel goed in het verzinnen van uitvluchten want de banen liggen volledig open, het regent of sneeuwt niet (meer) en het parcours is perfect bereidbaar (laatste test dus gisteren avond laat).

Aan iedereen die komt ... wij zullen elkaar ongetwijfeld zien aan de 1ste bevoorrading. Ik wens jullie allen een goede tocht en veel plezier toe !!!

Ondertekend,

Manza
Gebruikersavatar
Manza
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 23 nov 2009 20:38
Rijdt met: Scott Spark 30 (2010)
Contacteer:

Re: Zo 13/01/2013 Klerken :: 13de Heuveltjes van Erika

Bericht door Manza »

Volg ons op facebook om alle foto's en updates te zien van de tocht.

Zoek op Erika's Baaikers en klik op vind ik leuk. Daarna krijg je automatisch alles binnen!
Plaats reactie