Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jahwe
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 11 nov 2012 23:49
Rijdt met: cube Ltd2013

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door Jahwe »

[-o< prachtige rit, alles top! =D>
Gebruikersavatar
stef2
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: za 23 jun 2007 16:12
Rijdt met: cube reaction gtc 2012

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door stef2 »

Zeer mooie rit ,jammer van de bewolking voor de prachtige vergezichten,eerst veel problemen gehad met de versnellingen alles bevroren en op z'on parcour heb je een goede boite nodig,na een 30km was alles losgekomen
best!
Enorm genoten van de rit (o)
Gebruikersavatar
Woody 7
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 20:46
Rijdt met: Scott

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door Woody 7 »

Vertrokken voor de 65km op de baan met de mtb om m'n materiaal wat te sparen (want de laatste tijd al wa kosten gehad en morgen tt Klerken!) na 30 km begon het te sneeuwen en in nog géén 5min lag de baan wit! Met als gevolg berekoud aan het krijgen en enorm content terug aan te komen in Kemmel :bounce:
Prachtig dat je kan kiezen tussen on/off road in een prachtige streek en zo was het ook nooit saai om met de mtb on road te rijden met de vele hoogtemeters!
t' Was dik in orde =D>
Tot volgend jaar!
svintje
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: do 10 jan 2008 11:06
Rijdt met: Specialized Stumpjumper - Tarmac - Allez

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door svintje »

Prachtige tocht! Enorm genoten.
Gebruikersavatar
Turfke
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 21:47
Rijdt met: La Machine I & II

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door Turfke »

Met de aanwezige Grysperre's (4 stuks) genoten van de 65 en de 1200hm ... on the road. =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
2 fast 2 follow
Mountainbiker
Berichten: 420
Lid geworden op: di 19 okt 2004 20:42
Rijdt met: Merida

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door 2 fast 2 follow »

@ turfke zeker dat er 1200hm?? Ik heb ook de 60 op de weg gereden en kwam toch op een ander getal uit. Maar geen erg, ik was voldaan bij de aankomst. Al lag de afdaling van de Kemmelberg er wel erg gevaarlijk, kasseien en sneeuw :-" Zoals Woody 7 al aangaf rond 14u beginnen sneeuwen en niet meer gestopt. Een besneeuwd Heuvelland prachtig.

@Kodo's bedankt !! Een superformule de keuze tussen road en off road, en vooral omdat vele stukken gelijk lopend waren.

Greetz
2f2f
lucky
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 17 jan 2005 21:45

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door lucky »

ook deze voormiddag de 65 gereden met de MTB
genoten tot en met van de prachtige streek en de vele hoogtemeters
op het einde was het bobijntje bijna volledig af, toch nog de Kemmel al rijdend opgeraakt

++++ voor
- parcours
- bevoorrading: al was de afstand tussen B2 en B3 veel te lang (zo'n 30 km!)
- afspuitstand: gelukkig kwam ik er op een rustig moment aan

volgend terug op de afspraak voor mijn 13de deelname dan!


PS volgende zondag 20 januari allen welkom in Gistel voor de 9de Putjestocht
Gebruikersavatar
Lubbe
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: za 12 jan 2013 20:14
Rijdt met: Cannondale FSI 29er

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door Lubbe »

Lap.Na 20km mijn ketting gebroken. :evil: Na wat gevloek de pechverhelping gebeld die na 15min ter plaatse was(intussen bijna veranderd in een ijslolly).Het euvel werd in mum van tijd verholpen,zodat ik terug kon aanzetten.Dikke merci aan de pechdienst =D> .Voor de rest magnifieke toertocht met alles erop en eraan!Volgend jaar zeker terug.
Gebruikersavatar
nandino
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: vr 05 feb 2010 18:05
Rijdt met: Ene met dikke banden en éne met smalle bandenn
Contacteer:

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door nandino »

vanmorgen om 8u30 gestart. het was een prachtig ritje die overal goed bereidbaar was. aangekomen met 55 km en 1012 hm. moe en voldaan maar vond het wel spijtig dat ik die 10 extra km niet bij gepakt heb. =D> =D> =D> =D> voor de organisatie zowel voor de rit, bevooradingen, afspuitstand, lekkere warme douches en den aprés met danseressen. tot volgend jaar
Gebruikersavatar
gulleke
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 18 jan 2006 23:50
Rijdt met: Cube reaction 2008 HS33

Re: Zo 13/01/2013 Kemmel :: 15de Lockedijze Toertocht

Bericht door gulleke »

Vertrokken met 6 mede onshore-vrienden om 13u met de bedoeling nog de 65 km off-road te doen.
Na een uurtje is het zo hevig beginnen sneeuwen dat ik toen al dacht die plannen wat bij stellen. Vlak na de tweede bevoorrading mijn ketting gebroken. De mensen van de bevoorrading hadden in een mum van tijd de ketting hersteld, zodat ik toch terug kon vertrekken. =D> =D> =D> .
Ondertussen toch flink afgekoeld. Klein stukje weg genomen om de anderen weer bij te benen en net toen ik weer op temperatuur was, kwam de Kemmelberg er al aan.
Niet geplooid en behoudzaam op de besneeuwde kasseien omhoog gereden. Naar beneden wel effe met de billen dicht.
Schitterend wintertochtje in Flandrien omstandigheden. I like.
De hete douche en de warme soep waren de kers op de taart.
Plaats reactie