inschrijvingsgeld voor De panne Beach

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

Paramedic schreef:iedere biker krijgt een aandenken. Wat was dat vorig jaar? :wink:
die tshirt denk ik?? kan mij niet meer inbeelden dat ik nog iets anders gekregen heb? behalve het stuurnummer dat je mag houden :lol:
Gebruikersavatar
Paramedic
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: di 09 nov 2004 21:08

Bericht door Paramedic »

freezy schreef:
Paramedic schreef:iedere biker krijgt een aandenken. Wat was dat vorig jaar? :wink:
die tshirt denk ik?? kan mij niet meer inbeelden dat ik nog iets anders gekregen heb? behalve het stuurnummer dat je mag houden :lol:
Ik vind het toch maar weinig, 17€ betalen en dan nog eens goe afzien op de velo. :(
levensgenieter
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 16 dec 2002 19:54
Rijdt met: thompson trial

Bericht door levensgenieter »

Het is inderdaad veel te veel. Een van de kosten die wij moeten meebetalen is waarschijnlijk het stuurnummer. Gewoon volgend jaar zorgen dat er bij het inleveren van het stuurnummer ,geld teruggekregen wordt. Zo zal de inschrijving al een goeie 5 € minder zijn.
Ook de WBV moet een deel van de koek hebben hé, het zijn niet alleen de organisatoren.
Plaats reactie