inschrijvingsgeld voor De panne Beach

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
supernova
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 15 dec 2002 10:38
Rijdt met: kensis shimanoxtr

inschrijvingsgeld voor De panne Beach

Bericht door supernova »

Ik vond het dit jaar redelijk veel als ik dan hoor dat sommige profs een etentje voor 4 cadeau krijgen om af te komen dan voel ik zoiets van "ik heb daar eens stukje van betaalt"
HelLios
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: di 10 dec 2002 20:03
Rijdt met: Scott Pro Racing 2003

Bericht door HelLios »

idd, ik vond het ook veel te veel. Thans ik vond het wel leuk en heb al twee keer meegedaan.
17euro is toch een beetje teveel voor zo'n wedstrijd vind ik.. (zeker voor een student als ik)
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

Groot gelijk, de afzetters :evil:
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

als ik me niet vergis zijn er 300 minder inschrijvngen minder dan vorig jaar.... :roll: rarara
Berggeit
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 09 nov 2003 14:25
Rijdt met: 29'er

Bericht door Berggeit »

tja ... komt veel bij te kijken bij zo'n organisatie tgaat nt alleen om de wedstrijd ...
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

17 euro is gewoon schandalig veel. als ze daar geen ongelofelijk fortuin mee verdienen, dan ist omdat ze het uitgeven aan dingen die niks met bikers te maken hebben, zoals aan die profs.

ikke ga ook eens meedoen, eerste keer opt strand, ben eens curieus. maar ikke ga niet elk jaar 17 euro betalen hoor, ongelofelijk, dat is nog duurder dan bouillon eigenlijk, zelfs een pak duurder.
Gast

Bericht door Gast »

Is ook de grootste reden waarom ik niet meedoe. 17euro voor een marathon door de ardennen oké, maar voor een XC wed op het zand. #-o [-X
Dan zal de organisatie wel weer zeggen, jamaar je krijgt een T-shirt en dit en dat. Yep daarom gaan we idd mountainbiken. :roll:
Gebruikersavatar
Paramedic
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: di 09 nov 2004 21:08

Bericht door Paramedic »

iedere biker krijgt een aandenken. Wat was dat vorig jaar? :wink:
Gebruikersavatar
chris
Mountainbiker
Berichten: 151
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 21:26
Rijdt met: C'dale Scalpel - Airborne TiTa
Contacteer:

Bericht door chris »

Paramedic schreef:iedere biker krijgt een aandenken. Wat was dat vorig jaar? :wink:
ik kan bijna mijnen vloer betegelen met "aandenkens".... een TT kost ook al 4bef / 0,1€ per km..... vind ik ook al veel hoor! :oops:
guntherds
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: di 12 mar 2002 02:00
Rijdt met: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
Contacteer:

Bericht door guntherds »

4€ voor 45 kms of 17€ voor een zandrees, lijkt mij toch een wezenlijk verschil
(sommigen beginnen toch echt wel door te zagen op die TT'en zulle: te duur, te veel volk, de leffe te donker, ... wat zal het volgende week zijn? t$
huisblijven!)
Plaats reactie