Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rikkie 8000
Mountainbiker
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 23 apr 2010 19:21
Rijdt met: trek

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door rikkie 8000 »

Ben geweest, en heb ervan genoten. balanceren was de boodschap,
ik ben blij dat wij het in juni organiseren. misschien minder opkomst maar toch aangenamer temperaturen.
Bedankt weit en z'n lolly pops :lol:
by de weg, de trippels hebben gesmaakt :drunk: :drunk:
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 753
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door schuppe »

een prachtig parcour, goede bevoorradingen, goede bepijling, meer dan genoeg seingevers (respect jongens) en meer dan genoeg slangen aan de afspuitstand! proficiat weit, ik kom volgend jaar zeker terug =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
mahna-mahna
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: za 28 mar 2009 12:49
Rijdt met: Scott Scale 940

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door mahna-mahna »

Vandaag de 58 km gereden ..... en geschoven
Ik heb mij goed geamuseerd
Jammer dat in deze omstandigheden het materiaal zo afziet , remblokjes zitten er opnieuw door en dit slechts na 110km #-o. Zo komt deze sport wel wat duur uit
Iemands tips(buiten op de baan te gaan rijden natuurlijk) om de remblokjes(type Avid Elexir) langer te laten meegaan, ze waren nochtans goed ingereden ?
Bedankt organisatie , maar hopelijk hebben we volgend jaar drogere omstandigheden
Gebruikersavatar
Levius
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: za 27 nov 2010 23:12
Rijdt met: LYNSKEY Pro29 // BONE Tita

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door Levius »

Het was ook lekker schuiven op de 47.

Desalniettemin een mooi parcours en mij goed geamuseerd. Afspuitstand, seingevers, bevoorrading, bepijling: allemaal top!
Weit
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 01 dec 2008 23:43
Rijdt met: Willier 101XB
Contacteer:

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door Weit »

Bedankt voor zoveel lof mannen, ben net de eerste foto's aan het uploaden op onze site http://www.mtbweerde.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
nog even geduld en morgen meer...
bikerwim
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: do 28 okt 2010 08:35
Rijdt met: TREK Top Fuel 8

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door bikerwim »

Gisteren de 47 gereden. Was op sommige plaatsen wel lekker schuiven!
Parcours toch veel onverhard, blosodomein leuke single tracks. (wel veel joggers :( )
Chapeau ook voor de seingevers en de ganse organisatie! =D>

Op de terugweg naar grimbergen in de bergstraat in weerde een paar PRO X-pert handschoenen gevonden maat XXl. De rechmatige eigenaar mag zich altijd melden ! Wss ook van iemand die met de fiets naar huis gereden is?
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door el gordo »

bikerwim schreef:blosodomein leuke single tracks. (wel veel joggers :( )
't Bos is van iedereen, niet waar?
Feel Lucky Punk
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: za 27 jun 2009 14:18
Rijdt met: Trek 8500

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door Feel Lucky Punk »

Prima en zeer goed uitgepijlde tocht ...

Mijn plan om in Berg (Kampenhout) in te pikken op het 47 km parcours liep aanvankelijk gesmeerd ... netjes, maar te laat :oops: , in de voetbalkantine betaald en dan nog net voor "de wisser" (pijlkeswegnemer) de tweede helft van de rit aangevat. Aan het eerste meer/vijver na de start liep het echter fout en aangezien er niemand nog op het parcours zat had ik ook weinig aanknopingspunten, heb 3/4 de tour rond meer gedaan en ben dan op basis van de sporen de dijk opgereden langs de Zenne (stroomopwaarts). Vermoedelijk ben ik rond dit meer verkeerd gereden want ik kwam uit op de splitsing met een aantal afstanden waar ik al eerder was gepasseerd. Dan maar via de baan, en veel tussenstops om de weg te vragen, terug nr Berg. (uiteraard eigen schuld dikke bult)

groeten !
on6hp
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 06 dec 2010 23:36

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door on6hp »

Feel Lucky Punk schreef:Prima en zeer goed uitgepijlde tocht ...

Mijn plan om in Berg (Kampenhout) in te pikken op het 47 km parcours liep aanvankelijk gesmeerd ... netjes, maar te laat :oops: , in de voetbalkantine betaald en dan nog net voor "de wisser" (pijlkeswegnemer) de tweede helft van de rit aangevat. Aan het eerste meer/vijver na de start liep het echter fout en aangezien er niemand nog op het parcours zat had ik ook weinig aanknopingspunten, heb 3/4 de tour rond meer gedaan en ben dan op basis van de sporen de dijk opgereden langs de Zenne (stroomopwaarts). Vermoedelijk ben ik rond dit meer verkeerd gereden want ik kwam uit op de splitsing met een aantal afstanden waar ik al eerder was gepasseerd. Dan maar via de baan, en veel tussenstops om de weg te vragen, terug nr Berg. (uiteraard eigen schuld dikke bult)

groeten !
Jammer dit te horen! Inderdaad de organisatie voor het afpijlen werd heel strak opgevolgd. Voor de organisatie een pluim voor de laatkomers een 2de Hel :-) Volgend jaar beter Punk.
Feel Lucky Punk
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: za 27 jun 2009 14:18
Rijdt met: Trek 8500

Re: Zo 02/12/2012 Weerde :: 17de Dwars door d'Hel van Weit

Bericht door Feel Lucky Punk »

on6hp schreef:
Feel Lucky Punk schreef:Prima en zeer goed uitgepijlde tocht ...

Mijn plan om in Berg (Kampenhout) in te pikken op het 47 km parcours liep aanvankelijk gesmeerd ... netjes, maar te laat :oops: , in de voetbalkantine betaald en dan nog net voor "de wisser" (pijlkeswegnemer) de tweede helft van de rit aangevat. Aan het eerste meer/vijver na de start liep het echter fout en aangezien er niemand nog op het parcours zat had ik ook weinig aanknopingspunten, heb 3/4 de tour rond meer gedaan en ben dan op basis van de sporen de dijk opgereden langs de Zenne (stroomopwaarts). Vermoedelijk ben ik rond dit meer verkeerd gereden want ik kwam uit op de splitsing met een aantal afstanden waar ik al eerder was gepasseerd. Dan maar via de baan, en veel tussenstops om de weg te vragen, terug nr Berg. (uiteraard eigen schuld dikke bult)

groeten !
Jammer dit te horen! Inderdaad de organisatie voor het afpijlen werd heel strak opgevolgd. Voor de organisatie een pluim voor de laatkomers een 2de Hel :-) Volgend jaar beter Punk.
Verschoning: 3de Hel ](*,) ! (de 1ste Hel was de rit vanuit Gentse nr Berg ... viertal accidenten gezien)
Nog nen keer merci voor de "broekstraat" =D>
Plaats reactie