Za 01/12/2012 Sint-Joris-Beernem :: 20ste VTT De Lattenkliev

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jahwe
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 11 nov 2012 23:49
Rijdt met: cube Ltd2013

Re: Za 01/12/2012 Sint-Joris-Beernem :: 20ste VTT De Lattenk

Bericht door Jahwe »

Prachtige rit ! =D>
Gebruikersavatar
hieno
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 09 mei 2008 20:28
Rijdt met: Cube Reaction XT

Re: Za 01/12/2012 Sint-Joris-Beernem :: 20ste VTT De Lattenk

Bericht door hieno »

Zeer aangename rit. De (zeer mooie) private stukken in St-M-Aalter lagen er veel beter bij dan verwacht. Bevoorrading en bepijling waren goed. =D>
meridagirl
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: di 19 dec 2006 20:15
Rijdt met: merida

Re: Za 01/12/2012 Sint-Joris-Beernem :: 20ste VTT De Lattenk

Bericht door meridagirl »

Ik kan me alleen maar aansluiten bij bovenvermelde commentaren. Wat een prachtige rit. Ik heb van begin tot het einde genoten.
Als ik dan toch moet een puntje van kritiek geven: slechts 1 douche voor de dames is echt wel heel weinig en er zat bijna geen druk op het water.
Maar desondanks keer ik volgend jaar zeker terug.
Gebruikersavatar
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Berichten: 594
Lid geworden op: do 05 okt 2006 12:56
Rijdt met: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Contacteer:

Re: Za 01/12/2012 Sint-Joris-Beernem :: 20ste VTT De Lattenk

Bericht door Knurrebikers lady »

Back on track !!!
Vandaag 1e MTB-tochtje gereden na de bevalling van onze kleinste meid. Gezien mijn 2 bolle buikjes heb ik de voorbije 2 jaar nog een beetje gefietst maar weliswaar op een laag & traag pitje.

Super genoten van de prachtige rit :-D Veel off-road, alles goed berijdbaar, prachtige stukken en technische parcourtjes kortom well done Lattenklievers =D>
Tevree en moe met zware beentje na 29 km. Amai de fysiek is ver te zoeken #-o maar 't kan nu maar beteren hé !

Doe zo verder en tot de volgende :bounce:
Stephan M
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 29 mei 2008 15:03

Re: Za 01/12/2012 Sint-Joris-Beernem :: 20ste VTT De Lattenk

Bericht door Stephan M »

Was dik in orde.

Leuke en bosrijke tracks

Tot de volgende

http://connect.garmin.com/activity/248313439" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
lattespletter
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: zo 11 nov 2007 12:43
Rijdt met: Martelly Zenith

Re: Za 01/12/2012 Sint-Joris-Beernem :: 20ste VTT De Lattenk

Bericht door lattespletter »

Hoi bikers,
gisterenavond niet meer op het forum geraakt, zal dan maar vandaag mijn zegske doen hé.
Na sneeuwwitte,natte en winderige edities hadden we dit jaar een zo goed als droge TT op het menu.
Dit is nog niet aan veel organisaties besteed dit winterseizoen.
Alle positieve reacties hier op het forum doen deugd en we denken, in alle bescheidenheid, dat we ons best proberen te doen.
In ieder geval bedankt aan alle 1300 deelnemers (zwartrijders niet meegeteld) voor jullie komst en volgend jaar gaan we opnieuw met volle moed onze 21ste winter tt organiseren voor en door mtb-riders.

Onze huisfotograaf heeft honderden kiekjes genomen, hij is nu druk bezig ze te selecteren en te bewerken.
Nog een beetje geduld en ze komen op onze website of op een webfotoalbum.
Ik laat hier op het forum een bericht achter als alles klaar is.

Salu and see you on saterday 30 november 2013
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Re: Za 01/12/2012 Sint-Joris-Beernem :: 20ste VTT De Lattenk

Bericht door dark dingo »

Jahh...veel moet ik hier niet aan toevoegen zeker :-k Alles is reeds aangehaald...top rit met veel privé,goede uitpijling en één goede bevoorading.Alles vlot berijdbaar,nergens moeten ploeteren en dat was al enkele weken geleden!!Warme douche en een lekkere boterham met koud gerstenat...meer moet dat niet zijn voor een zaterdagnamiddag :bounce: We hebben ons uitstekend geamuseerd en komen zeker terug...normaal deze zomer al!!Bedankt voor de onberispelijke organisatie =D> =D> en een proficiat aan de medewerkers (o)
dingo 8)
klaverge
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: do 10 nov 2011 09:56
Rijdt met: Crossfiets Ridley crossbow
Contacteer:

Re: Za 01/12/2012 Sint-Joris-Beernem :: 20ste VTT De Lattenk

Bericht door klaverge »

10 op 10 ! Met nog een extra vermelding van de lekkere verse warme soep. Thx! =D>
Daele
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: do 30 jun 2011 23:18
Rijdt met: Cube Reaction GTC SL 29

Re: Za 01/12/2012 Sint-Joris-Beernem :: 20ste VTT De Lattenk

Bericht door Daele »

Om het weinig woorden toch goed over te brengen, super rit. Alles aanwezig om van een mtb rit een super rit te maken.

Nice work..
Gebruikersavatar
lattespletter
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: zo 11 nov 2007 12:43
Rijdt met: Martelly Zenith

Re: Za 01/12/2012 Sint-Joris-Beernem :: 20ste VTT De Lattenk

Bericht door lattespletter »

meridagirl schreef:Ik kan me alleen maar aansluiten bij bovenvermelde commentaren. Wat een prachtige rit. Ik heb van begin tot het einde genoten.
Als ik dan toch moet een puntje van kritiek geven: slechts 1 douche voor de dames is echt wel heel weinig en er zat bijna geen druk op het water.
Maar desondanks keer ik volgend jaar zeker terug.
We moeten samenwerken met het voetbal van Sint-Joris en door omstandigheden waren er meer jeugdmatchen dan voorzien, waardoor we maar 2 grote kleedkamers en 1 scheidsrechterkleedkamer ter beschikking hadden.
Ik hoop dat je begrip opbrengt dat een 20-persoonskleedkamer een ganse dag beschikbaar stellen niet mogelijk is terwijl er op de ganse dag maar een 15-tal vrouwen zich komen douchen zijn. Volgend jaar gaan we proberen om meer kleedkamers te krijgen zodat we de vrouwelijke deelnemers ook een grote kleedkamer kunnen aanbieden.
Plaats reactie