Bugs met het nieuwe forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Reflex »

InS schreef:Vroeger werden m'n username + pass gecacht op m'n iPhone. Nu moet ik helaas iedere keer m'n username + pass ingeven wat wel vervelend is. Is hiervoor een oplossing?

[-o<
Wat bedoel je? Dat je ingelogd blijft (dat gaat door middel van een cookie als je de optie aanvinkt bij het inloggen) of dat bij het inloggen je gebruikersnaam en wachtwoord automatisch worden ingegeven? Hoe dan ook zijn alle 2 de zaken iets wat aan je browser ligt. Ik kan zo niet vertellen met deze informatie wat je kan doen.
Gebruikersavatar
InS
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 19 mar 2012 11:15
Rijdt met: Jet9 RDO / Air9 RDO / Air9 Alu
Contacteer:

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door InS »

Reflex schreef:
InS schreef:Vroeger werden m'n username + pass gecacht op m'n iPhone. Nu moet ik helaas iedere keer m'n username + pass ingeven wat wel vervelend is. Is hiervoor een oplossing?

[-o<
Wat bedoel je? Dat je ingelogd blijft (dat gaat door middel van een cookie als je de optie aanvinkt bij het inloggen) of dat bij het inloggen je gebruikersnaam en wachtwoord automatisch worden ingegeven? Hoe dan ook zijn alle 2 de zaken iets wat aan je browser ligt. Ik kan zo niet vertellen met deze informatie wat je kan doen.
Ik heb de directe link naar het forum ge-ad op m'n startscherm van m'n Iphone. Iedere keer als ik inlog moet ik m'n username + passi nvullen. (ook bij het aanvinken van de optie om mij ingelogd te houden) Als ik vervolgens het forum laat openstaan op 1 van m'n tabs kan ik binnen het uur terug keren naar m'n sessie. Daarna is het alsof m'n credentials niet langer actief zijn en wordt ik terug verwezen naar het inlogscherm..
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Reflex »

Dat is geen bug van de website maar iets van je iphone. De browser die om veiligheidsredenen de cookie niet accepteert bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
Slazwierder
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: ma 10 sep 2012 10:10

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Slazwierder »

Slazwierder schreef:Vroeger kon je bij toertochten op "deelnemen" klikken om zo een overzicht te hebben van al je toertochten. Is dit weg of zie ik er over?
Iemand? :-"
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Reflex »

Dit is tijdelijk weg maar komt terug. Alle data uit het verleden blijft tevens behouden.
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door el gordo »

Ik weet niet of het de revue al is gepasseerd, maar sinds kort merk ik onderstaand probleem;

wanneer je met je muis over "zoeken" rolt zodat de drop-down lijst te voorschijn komt, blijven de onderste opties verborgen achter de reclame boodschappen.
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door ka.dee »

el gordo schreef:Ik weet niet of het de revue al is gepasseerd, maar sinds kort merk ik onderstaand probleem;

wanneer je met je muis over "zoeken" rolt zodat de drop-down lijst te voorschijn komt, blijven de onderste opties verborgen achter de reclame boodschappen.
Zoals steeds... welke browser en versie?
el gordo
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: zo 10 jan 2010 21:06
Rijdt met: heeft geen zijwieltjes meer

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door el gordo »

ka.dee schreef:
el gordo schreef:Ik weet niet of het de revue al is gepasseerd, maar sinds kort merk ik onderstaand probleem;

wanneer je met je muis over "zoeken" rolt zodat de drop-down lijst te voorschijn komt, blijven de onderste opties verborgen achter de reclame boodschappen.
Zoals steeds... welke browser en versie?
IE8
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Re: Nieuwe look - overzicht geposte berichten

Bericht door freezy »

Is er iets veranderd aan het forum? Nu lukt het me op de pc (Opera) ook al niet meer om mijn berichten te zien... De 'uitklapbalkjes' willen niet meer naar beneden komen. Geen software-update of dergelijke gebeurd, vanmorgen werkte het, nu niet meer.

Een ander probleem is dat ik dikwijls 3 keer op de 'terug-knop' moet klikken eer ik daadwerkelijk naar de vorige pagina spring.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door kenny »

Als ik met de muis over zoeken beweeg komt er niets meer tevoorschijn. Dus de actieve topics en ongelezen topics kan ik niet meer opvragen. Ook als ik over mijn naam ga komt het menu niet meer tevoorschijn. Er op klikken is ook geen optie, dan ga ik gewoon naar mijn profiel of de zoekpagina.
Ik werk met firefox
Plaats reactie