Bugs met het nieuwe forum

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
rubber-12
Mountainbiker
Berichten: 2834
Lid geworden op: za 18 aug 2007 19:03
Rijdt met: Véél beter dan het ventje erop.

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door rubber-12 »

Reflex schreef:Zoals hier ook al eens eerder is gezegd, kijk goed naar de manier hoe je op het forum komt. Heb je een bookmark naar forum.mountainbike.be/forum.php dan is dit niet goed. Wijzig deze naar http://forum.mountainbike.be
Staat zo ingesteld.
Hoofdpagina is OK, bij doorklikken naar forum zeer smalletjes.
Is gekomen na het wissen van de cache (Firefox).
IE is OK, maar werkt een pak trager
Gebruikersavatar
hANDYman
Mountainbiker
Berichten: 434
Lid geworden op: vr 10 jun 2005 20:31

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door hANDYman »

Forum en site maken zich niet passend bij inzoomen op Android
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door saiko »

hANDYman schreef:Forum en site maken zich niet passend bij inzoomen op Android
welke browser draai je op android ?
hier geen probleem op android 4.1 en chrome browser.
ook op 4.2 (CM10) en chrome geen probleem.
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door spaghetti_2 »

rubber-12 schreef:Met Firefox vroeg het MTB forum om de cache te wissen, er stond nog teveel oude info in.
Na het wissen is 2/5 van het blad rechts blank en het tekstvak akelig smal. Er valt trouwens tijdens het typen een 4-tal karakters steeds naast het leesbare gedeelte.
Heb ik ook. Is er een manier om dit op te lossen? Alle tekst wordt op 1/3e van de internet pagina gepropt, dit is zeer lastig en niet gerbruiksvriendelijk. Ik gebruik een ad - blokker, kan dit er eventueel iets mee te maken hebben ?

Afbeelding
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door ka.dee »

spaghetti_2 schreef:...Alle tekst wordt op 1/3e van de internet pagina gepropt, dit is zeer lastig en niet gebruiksvriendelijk. Ik gebruik een ad - blokker, kan dit er eventueel iets mee te maken hebben ?
Dat is de reden, zie uitleg op pagina 2 van dit topic...
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Reflex »

saiko schreef:
hANDYman schreef:Forum en site maken zich niet passend bij inzoomen op Android
welke browser draai je op android ?
hier geen probleem op android 4.1 en chrome browser.
ook op 4.2 (CM10) en chrome geen probleem.
Hier geen probleem op Android 4.1 met firefox.
Gebruikersavatar
Wald Herr
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: di 21 okt 2003 21:51
Rijdt met: EdNine
Contacteer:

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Wald Herr »

Ondanks wat er al over vermeld is : Ik krijg nog steeds volgende melding als ik via de MTB-site via menulink bovenaan naar het forum wil gaan met MS IE9.

Gelieve uw browsercache te legen

U komt op deze pagina omdat uw browsercache nog het vorige forum heeft opgeslagen. Gelieve uw browsercache (geschedenis) volledig te legen en naar de onderstaande pagina te gaan:

http://forum.mountainbike.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoe leeg ik mijn cache? http://www.browserchecker.nl/cache-best ... erwijderen" onclick="window.open(this.href);return false;


Cache leegmaken helpt dus niet... Als ik via Toertochten-topic naar forum ga geen probs. en daar werkt de forum link wel. link ( Anders kon ik dit nie posten he :wink: )
Met Chrome ook geen problemen...
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Reflex »

Wald Herr schreef:Ondanks wat er al over vermeld is : Ik krijg nog steeds volgende melding als ik via de MTB-site via menulink bovenaan naar het forum wil gaan met MS IE9.

Gelieve uw browsercache te legen

U komt op deze pagina omdat uw browsercache nog het vorige forum heeft opgeslagen. Gelieve uw browsercache (geschedenis) volledig te legen en naar de onderstaande pagina te gaan:

http://forum.mountainbike.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoe leeg ik mijn cache? http://www.browserchecker.nl/cache-best ... erwijderen" onclick="window.open(this.href);return false;


Cache leegmaken helpt dus niet... Als ik via Toertochten-topic naar forum ga geen probs. en daar werkt de forum link wel. link ( Anders kon ik dit nie posten he :wink: )
Met Chrome ook geen problemen...
Ik kan dit toch enkel verklaren door een cache probleem. Je browser stuurt forum.mountainbike.be door naar forum.mountainbike.be/forum.php omdat dit vroeger de landingspagina was. Als je via het toertochten topic gaat heb je een diepere link namelijk forum.mountainbike.be/viewtopic.php....

Uiteindelijk denk ik dus dat je cache nog niet leeg is. Ik twijfel niet aan jou maar let er ook op dat je het vinkje voor: "Gegevens van favoriete websites behouden" uit hebt staan.
Gebruikersavatar
Wald Herr
Mountainbiker
Berichten: 448
Lid geworden op: di 21 okt 2003 21:51
Rijdt met: EdNine
Contacteer:

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door Wald Herr »

[quote="Reflex] let er ook op dat je het vinkje voor: "Gegevens van favoriete websites behouden" uit hebt staan.[/quote]

Ok, thanks.. da was het dus... da moet AF staan, al de rest OP... :oops:
Gebruikersavatar
InS
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 19 mar 2012 11:15
Rijdt met: Jet9 RDO / Air9 RDO / Air9 Alu
Contacteer:

Re: Bugs met het nieuwe forum

Bericht door InS »

Vroeger werden m'n username + pass gecacht op m'n iPhone. Nu moet ik helaas iedere keer m'n username + pass ingeven wat wel vervelend is. Is hiervoor een oplossing?

[-o<
Plaats reactie