Zo 18/11/2012 Rotselaar :: Rotselaarse MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pierrot le fou
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 21 sep 2007 09:01
Rijdt met: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Bericht door pierrot le fou »

el gordo schreef:
Speedy Pinegel schreef:Weet iemand hoogtemeters van de langste afstand?
En passeert deze langs de Zoenk?
--> ik heb onlangs een youtube video gezien ivm een TT uit Rotselaar die langs de Zoenk passeerde. Alleen ben ik niet zeker of deze TT (ergens in het voorjaar) werd georganiseerd door dezelfde organisatie als diegene dat nu een TT aanbiedt.
Normaal zit het ZoenK-straatje erbij , kleine helling op ; met de laatste 2 meters steil genoeg , alleen de ondergrond (nat-droog ) bepaalt of je boven geraakt . Soms ook ferm uitgesleten.... :evil:
pierrot le fou
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 21 sep 2007 09:01
Rijdt met: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Bericht door pierrot le fou »

pierrot le fou schreef:
el gordo schreef:
Speedy Pinegel schreef:Weet iemand hoogtemeters van de langste afstand?
En passeert deze langs de Zoenk?
--> ik heb onlangs een youtube video gezien ivm een TT uit Rotselaar die langs de Zoenk passeerde. Alleen ben ik niet zeker of deze TT (ergens in het voorjaar) werd georganiseerd door dezelfde organisatie als diegene dat nu een TT aanbiedt.
Normaal zit het ZoenK-straatje erbij , kleine helling op ; met de laatste 2 meters steil genoeg , alleen de ondergrond (nat-droog ) bepaalt of je boven geraakt . Soms ook ferm uitgesleten.... :evil:
Ik had de vorige commentaren van de organisatie niet gelezen , de zoenK zit er niet in , Maar waar ligt deze dan juist ? Ik denk toch dat deze daar in de buurt loopt , want soms geraak ik er op en soms niet ....welke tt was dat dan ??
pierrot le fou
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 21 sep 2007 09:01
Rijdt met: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Bericht door pierrot le fou »

Malinas schreef:Het aantal hoogtemeters moet ik jullie schuldig blijven. Sorry, we hebben de tocht nog niet gereden met gps.

De Zoenk zit niet in het parcours. Zo ver wijken wij niet uit.
Maar wees gerust, er zijn enkele klimmetjes die je toch pijn zullen doen.
En voor diegenen die de Zoenk kennen (zeer steil).
Wij hebben een klim die misschien niet zo steil is, maar veel technischer. Benieuwd hoevelen er boven geraken.

Op het stuk van de 50km is er een andere technische afdaling dito klim die nog nooit in ons parcours zat en die ik ook nog nooit heb geweten bij een andere toertocht in het Rotselaarse.

Tot zondag
OOK LEUK , FIJN !!!!! merciekes
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door koppigaard »

[quote="pierrot le fouIk had de vorige commentaren van de organisatie niet gelezen , de zoenK zit er niet in , Maar waar ligt deze dan juist ? Ik denk toch dat deze daar in de buurt loopt , want soms geraak ik er op en soms niet ....welke tt was dat dan ??[/quote]
Die van Linden enkele maanden terug heeft de Zounk aangedaan en het Sukelstraatje. De TT van Kortrijk-Dutsel passeert, als ik me niet vergis, ook over de Zounk. En dat klopt, als ie er goed bij ligt is ie te pakken.
dimo
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: do 20 okt 2011 13:43
Rijdt met: Cube

Bericht door dimo »

De Zoenk ligt inderdaad in ons parcours..dat van de FreeBikers , TT in Linden...Zoenk ligt in het Sint Gertadisbos Holsbeek......
Gebruikersavatar
schuppe
Mountainbiker
Berichten: 755
Lid geworden op: vr 16 okt 2009 16:06
Rijdt met: orbea oiz h10tr 2022

Bericht door schuppe »

weet iemand de staat van het parcour?
pcrispey
Mountainbiker
Berichten: 195
Lid geworden op: vr 28 dec 2007 20:31
Rijdt met: Canyon

Bericht door pcrispey »

Voorlopig nog ok veel hangt af van de hoeveelheid nattigheid vannacht natuurlijk.
Speedy77
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: di 17 nov 2009 22:18
Rijdt met: Ghost Htx lector 5800

Bericht door Speedy77 »

We zijn klaar se en na het ontbijt zijn wijlle weg tot sebiet !!!!!
jefke4800
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: do 16 jul 2009 11:06
Rijdt met: Niner air 9 carbon

Bericht door jefke4800 »

Sorry maar hier start ik nooit meer.
Speedy Pinegel
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: di 03 mei 2011 09:29
Rijdt met: Specialized Tarmac en Grand canyon 29

Bericht door Speedy Pinegel »

Sorry maar hier start ik nooit meer.
Oei hoe komt het?
Plaats reactie