Zo 14/10/2012 Halle-Zoersel :: 17de Toertocht Tripple Bikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
DDTje
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 15 aug 2011 23:08
Rijdt met: Specialzed Comp

Bericht door DDTje »

Sukses Tripple Bikers. De Doortrappers zullen er zijn.Een thuismatch voor ons... :lol: =D>
BLACK CUBE
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 02 nov 2008 19:43
Rijdt met: Zanatta Cross

Bericht door BLACK CUBE »

Het Antwerp ATB Team komt slijktrappen :-D
Gebruikersavatar
Danny MTB Vorselaar
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 16 mar 2011 20:34
Rijdt met: Granville pulse V1

Bericht door Danny MTB Vorselaar »

MTB Vorselaar komt ook af.
Gebruikersavatar
Leto
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: di 01 mar 2005 21:02
Rijdt met: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4

Bericht door Leto »

Mooie tocht gereden vanochtend bij de buren in Halle-Zoersel. Dat het slijk ging worden, dat wisten we op voorhand door de massale regen van de voorbije dagen. Ik vond het trouwens al bij al nog wel meevallen...
Bevoorrading was OK. Seingevers aan de drukke oversteekplaatsen was top. Je merkt gewoon dat de trippel bikers niet aan hun proefstuk toe zijn.
Goed gedaan! =D>
Gebruikersavatar
Danny MTB Vorselaar
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 16 mar 2011 20:34
Rijdt met: Granville pulse V1

Bericht door Danny MTB Vorselaar »

Leto schreef:Mooie tocht gereden vanochtend bij de buren in Halle-Zoersel. Dat het slijk ging worden, dat wisten we op voorhand door de massale regen van de voorbije dagen. Ik vond het trouwens al bij al nog wel meevallen...
Bevoorrading was OK. Seingevers aan de drukke oversteekplaatsen was top. Je merkt gewoon dat de trippel bikers niet aan hun proefstuk toe zijn.
Goed gedaan! =D>
Ik sluit mij aan bij Leto =D>
Johan-b
Mountainbiker
Berichten: 151
Lid geworden op: zo 27 nov 2011 20:12
Rijdt met: Cannondale f29 c3

Bericht door Johan-b »

Leuke rit gereden in Zoersel :).

Slijk viel al bij al nog goed mee, heb het al erger (veel erger) geweten met minder regen.
Het was effe zoeken naar een parkeerplaatske, heel het stemgedoe maakte dat extra moeilijk.
Die grasvelden zijn altijd een persoonlijke nachtmerrie voor me, dat zuigt nu eens echt alle power weg, hehe :)

Volgende keer ben ik er weer bij.
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Heel mooie tocht, goede bepijling, bewaking op de gevaarlijke oversteekplaatsen, fruit op de bevoorrading, alles tip top.

Alleen weer een staaltje van uitermate debiliteit van enkele chauffeurs die dan ocharme 10 seconden moesten wachten toen men de bikers overliet op de Rodendijk. Geroep en gedoe uit de raam omdat ze even moesten wachten dus, en nog meer van dat slap gelul. Sukkelaars die met hun dik lijf waarschijnlijk ni verder komen dan de afstandsbediening van hun tv. Triestigaards.

Gelukkig kunnen zo'n dingen de pret niet drukken. Het stuk wei naast de autostrade voorbij het Lopend Vuurke daar, denk dat er daar veel gevloekt hebben, hehe.

Tot de volgende editie :wink:
Gebruikersavatar
bartike
Mountainbiker
Berichten: 381
Lid geworden op: za 23 okt 2010 12:35
Rijdt met: karton/aluminium/ijzer

Bericht door bartike »

ook hier komen rijden deze morgen.
mooie toch beetje slijk, maar das ni erg :-) daar kunnen we wel tegen.
goede bevoorrading en goede bepijling.

onderweg ook ambulance zien rijden en die dan ook terug tegen gekomen bij een biker die tegen de grond lag. hopelijk niks ergs met die mens?!
Gebruikersavatar
Leto
Mountainbiker
Berichten: 289
Lid geworden op: di 01 mar 2005 21:02
Rijdt met: Speci Epic Pro & Speci Roubaix SL4

Bericht door Leto »

bartike schreef:
onderweg ook ambulance zien rijden en die dan ook terug tegen gekomen bij een biker die tegen de grond lag. hopelijk niks ergs met die mens?!
Was dat op ne kilometer of 3 voor het einde? Toen ik daar passeerde, lag er daar ene op de grond, maar ik had het vermoeden dat het niet ernstig was... er was genoeg volk bij, dus gewoon rustig verder gereden...
nie te rap
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: di 11 jan 2011 23:34
Rijdt met: Hiker Alverstone 500

Bericht door nie te rap »

De wei naast de autostrade godverd#@µ$*. Als beginnend mtb'ker loodzwaar. But what doesn't kill you, makes you stronger, dus kijken we terug op een toffe tt.
Plaats reactie