Zo 23/09/2012 Oostduinkerke :: 12de Strand-Duin-Poldertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

schopje , check
emmertje , check
spotted cat +2000Km , check
zonnebrandolie , check
heel de velo goe ingevet dat t'zand der goe kan inplakken , check
goed humeur , check
bende grysperres , check

allez me zien der klaar voorn en zient' zitten :bounce: :bounce: :bounce: :drunk: :drunk: :drunk: =P~ =P~ =P~

:lol: :lol:
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

uncle sam schreef:ben nog aant twijfelen, strandbanden of niet ...
pfff... ik rij met om het even welke banden even gemakkelijk traag door dat zand zulle :-({|=
Gebruikersavatar
spiermassa
Mountainbiker
Berichten: 1967
Lid geworden op: do 13 dec 2007 16:32
Rijdt met: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Bericht door spiermassa »

twas weer ferm in orde ,buiten het weer.van in tbegin volgende de singletracks mekaar op.deze waren wel serieus lastig door droge zand,ja na 5km moest ik al ne reserve pulle lucht uithalen.militair domein top,bevoorraading één der besten ooit tegengekomen.dus na moeilijke keuze deze zondag.....kweet nie of het de beste was......maar zekers geen spijt.
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Bericht door SD2E »

Inderdaad leuke en lastige rit, veel los zand! En met de strandbanden ging het serieus vooruit op het strand, wat een verschil :bounce:
Gebruikersavatar
KUBA
Mountainbiker
Berichten: 1210
Lid geworden op: zo 19 okt 2008 19:42
Rijdt met: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Bericht door KUBA »

K'zou zeggen gezien en ZEEEEEEEER goedgekeurd , grysperres hebben zich uitstekend vermaakt.

Der was zelfs ene zo enthousiast dat hij bij het oprijden van het strand op mijne rugge sprong en in mijne kader beet #-o #-o :roll: :roll: no further comment :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
profi
Mountainbiker
Berichten: 818
Lid geworden op: wo 03 nov 2004 16:43
Rijdt met: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Bericht door profi »

met men singlespeed ging het behalve sommige stukken zeer lekker , was al jaren geleden dat ik nog hier heb gereden en de bevooradingen waren inderdaad super , de pannekoeken hebben gesmaakt :-D
Gebruikersavatar
flip de flipper
Mountainbiker
Berichten: 235
Lid geworden op: di 26 apr 2005 21:58
Rijdt met: scott 2011 spark 20 en Scott 2010 spark 40

Oostduinkerke

Bericht door flip de flipper »

Proficiat aan de organisatie =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
MTBgent
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: do 01 mar 2012 02:57
Rijdt met: Een MTBike

Bericht door MTBgent »

super :lol:
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

De eerste 30km waren dik toppie, het militair domein gebist en goed bevonden :wink:
Het stuk strand zat de wind natuurlijk verkeerd, doch makkelijk 30kmh te halen met noppenbanden .... in het wiel :P
Aan de 2de bev begon het lichtjes druppelen en zakte het niveau van het parcours ook serieus.
Toch sta ik hier volgend jaar zeker terug, top organisatie! (wrs veel erder al deze winter :wink: )
julcesaar
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: za 06 mar 2010 23:18
Rijdt met: Cube Analog

Bericht door julcesaar »

30km/u op het strand met tegenwind ?? :roll:
Ik geraakte moeilijk aan 22 km/u ! #-o En dan nog heb ik mij gehaast want ik kreeg weer goesting achter een paar pannekoeken.. :bounce:
Plaats reactie